De Buren (Tv Oost, RobTV, ATV): welke schifting doorsturen?

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Unedia
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 70 (#57)

De Buren (Tv Oost, RobTV, ATV): welke schifting doorsturen?

Bericht door Unedia »

Hey iedereen,

een vraagje, ik kreeg net een mail dat ik tickets won voor Gert & James show nu zondag. In de mail onderaan staat afkomstig van De Buren (houdt de 3 websites TV Oost, Rob TV en ATV).
Ik wil nu dus mijn schiftingsantwoord doorsturen, maar weet dus niet welke ik dan best neem. Ik heb mee gedaan zowel met de wedstrijd van Rob TV als van TV Oost.
Wat doen jullie dan? Welke geef ik door? Ze liggen niet zo ver van elkaar maar wou even horen hoe jullie dit doen. Is de eerste keer dat ik merk dat de mail van de drie zenders samen komt zogezegd.

Afbeelding
pic in

Benighted
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 179 (#11)

Re: De Buren (Tv Oost, RobTV, ATV): welke schifting doorsturen?

Bericht door Benighted »

Ik kreeg telefoon van TVL (denk ik toch), maar de tickets die ik toegestuurd kreeg zijn van TVO (ook van die Renaat). Staat ook op het ticket: "Gast TVO".

Trouwens niet wonende in de uitzendregio.
Op zoek naar leuke (gepersonaliseerde) cadeautjes? => Bezoek Kadeetje. Ook via Facebook of Instagram.

Unedia
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 70 (#57)

Bericht door Unedia »

Ik kon niet opnemen en kreeg nadien mail. Als ik bevestigde voor de tickets en die dan kreeg, staat er op de tickets inderdaad gast TVO. Dus ik zal schifting van die wedstrijd dan doorsturen.

En ik woon inderdaad ook niet in de uitzendregio, is misschien wel leuk om te weten allemaal.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Bij twijfel kan je beide schiftingen geven genre "1000 of 2000" zodat duidelijk is dat je met 2 aparte schiftingen hebt meegespeeld maar niet weet welke uiteindelijk de winnende schifting was.

Die schiftingslijst is uiteindelijk ook maar een indicatie voor anderen om te weten in welke richting je ongeveer kan gokken.

Plaats reactie