Mama Baas - Boek "Ouders komen samen", cocktailworkshop, cava, snoepjes (vanaf 28/11) (18/12)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
elisa
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 124 (#45)

Mama Baas - Boek "Ouders komen samen", cocktailworkshop, cava, snoepjes (vanaf 28/11) (18/12)

Bericht door elisa »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Onlangs kwam het boek Ouders komen samen van Mars uit. En om dat te vieren, geven we 3 date night at home-pakketten weg, bestaande uit een exemplaar van het boek, een cocktailworkshop van Mood om samen thuis uit te proberen, een flesje cava en snoepjes. Perfect om een avondje écht te focussen op elkaar - en je hoeft er niet eens de deur voor uit (lees: joepie, geen babysit zoeken!).

De wedstrijd loopt van 28 november 2025 tot en met 18 december 2025, 23.59u en de winnaars worden op vrijdag 19 december 2025 geselecteerd.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Schiftingsvraag:
Hoeveel unieke deelnames zullen we in totaal ontvangen voor deze wedstrijd die afloopt op 18 december 2025, om 23.59u?

Einddatum:
18/12 om 23:59
Laatst gewijzigd door bloemeke op do 27 nov 2025, 20:44, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Prijs aangepast in het onderwerpvakje

bloemeke
Moderator

Re: Mama Baas - 3x date night @ home-pakket (vanaf 28/11) (18/12)

Bericht door bloemeke »

elisa schreef: di 25 nov 2025, 22:29
Juiste prijs vermelden in het onderwerpvakje aub
Je kan geen IG naam winnen
@?????

elisa
Opwarmer

Bericht door elisa »

bloemeke schreef: wo 26 nov 2025, 07:09 Juiste prijs vermelden in het onderwerpvakje aub
@?????
Dit is hoe ze het in de tekst vermelden, het verwijst niet naar een instagramnaam. @ is volgens mij een soort jongerentaal, een moderne schrijfwijze voor at, "at home" dus.
Ik zal het veranderen naar "at home", maar als dat niet correct is, laat gerust weten hoe ik het wel moet schrijven.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

elisa schreef: wo 26 nov 2025, 22:46
bloemeke schreef: wo 26 nov 2025, 07:09 Juiste prijs vermelden in het onderwerpvakje aub
@?????
Dit is hoe ze het in de tekst vermelden, het verwijst niet naar een instagramnaam. @ is volgens mij een soort jongerentaal, een moderne schrijfwijze voor at, "at home" dus.
Ik zal het veranderen naar "at home", maar als dat niet correct is, laat gerust weten hoe ik het wel moet schrijven.
Het onderwerpvakje is groot genoeg om de exacte prijs (compact) in te vermelden: bestaande uit een exemplaar van het boek, een cocktailworkshop van Mood om samen thuis uit te proberen, een flesje cava en snoepjes.

Zoals je het nu gepost hebt, weet je niet wat je kan winnen

elisa
Opwarmer

Bericht door elisa »

bloemeke schreef: do 27 nov 2025, 06:21
elisa schreef: wo 26 nov 2025, 22:46
@?????
Het onderwerpvakje is groot genoeg om de exacte prijs (compact) in te vermelden: bestaande uit een exemplaar van het boek, een cocktailworkshop van Mood om samen thuis uit te proberen, een flesje cava en snoepjes.

Zoals je het nu gepost hebt, weet je niet wat je kan winnen
Ok, ik heb het zo vermeld. De titel van het boek raakte er niet meer bij.

Plaats reactie