Annelies Vervoort / Annelies beleeft - Advent: verschillende prijs (wekelijks) (afhalen) (23/12)

Alle actieve wedstrijden bij Belgische organisators.

Moderators: bloemeke, grietje

Plaats reactie
Krikke
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 391 (#9)

Annelies Vervoort / Annelies beleeft - Advent: verschillende prijs (wekelijks) (afhalen) (23/12)

Bericht door Krikke »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Giveaway: Win een paar oorbellen voor jezelf én eentje om cadeau te doen.
De oorbellen van @studionoknok zijn al jarenlang mijn favoriet. Ik voel me naakt zonder.
Hun nieuwe feestcollectie is alweer prachtig. En omdat we jou dit eindejaar nóg meer willen laten stralen, kan je twee paar oorbellen winnen: eentje voor jezelf én eentje om cadeau te doen aan je mama, vriendin, zus, ... jij kiest.
Afbeelding
De giveaway loopt t.e.m. maandag 8/12 om middernacht.
Verborgen inhoud
Einddatum:
23/12 om 23:59

Adres:
Jan Schoonjansstraat 13
2800 Mechelen
Laatst gewijzigd door grietje op wo 17 dec 2025, 09:55, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Advent + wekelijks toegevoegd

Unedia
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 105 (#58)

Re: Annelies Vervoort / Annelies beleeft - Oorbellen (afhalen) (07/12)

Bericht door Unedia »

Is een adventswedstijd, wekelijks

2 - 11 december
@ella_and_rapha_antwerp is een Belgisch merk van hele mooie mensen die al enkele jaren Magic Vibes verspreiden. De zachtste teddy’s, de leukste shirts, truien en sokken… je vindt ze in hun webshop én in de tijdelijke pop-up in Antwerpen.
Kortom: de perfecte plek om te shoppen voor jezelf én je geliefden.
En… ik mag jouw shoppingtrip misschien sponsoren, want we geven €150 shoppingbudget weg!
Verborgen inhoud
De giveaway loopt t.e.m. donderdag 18/12 om middernacht.
Adres: Groendalstraat 12-14, 2000 Antwerp

En zo is het december! En dat betekent dat het eindejaar er nu écht aankomt. Een drukke periode. Een dure ook. Cadeaulijstjes maken, etentjes plannen, cadeautjes kopen… en proberen vooral jezelf niet te vergeten.
En ik ga je daar dit najaar een beetje mee helpen. Want vanaf nu tot het einde van het jaar doe ik hier elke week een giveaway. Niet zomaar één, maar telkens met één van mijn favoriete Belgische merken. Zo maak je elke week kans op een waardevol cadeautje om te geven — of om het gewoon, niet zo stiekem, voor jezelf te houden. ✨

3 - 16 december
Giveaway: Win 2× €50 shoppingbudget bij @lari.larossa
Lari & LaRossa is de kledingwinkel van twee supertoffe madammen in Aarschot. Een winkel vol leuke accessoires en toffe outfits — zowel casual als feestelijk — in maten 34 t.e.m. 54.
En ik mag twee madammen op shopping sturen, want we geven shoppingbudget weg!
De winnaars van deze giveaway winnen €50 shoppingbudget voor zichzelf én €50 voor iemand naar keuze: je vriendin, tante, mama, dochter, …
Verborgen inhoud
De giveaway loopt t.e.m. dinsdag 23/12 om middernacht.
Adres: Theo de Beckerstraat 30, 3200 Aarschot

En zo is het december! En dat betekent dat het eindejaar er nu écht aankomt. Een drukke periode. Een dure ook. Cadeaulijstjes maken, etentjes plannen, cadeautjes kopen… en proberen vooral jezelf niet te vergeten.
En ik ga je daar dit najaar een beetje mee helpen. Want vanaf nu tot het einde van het jaar doe ik hier elke week een giveaway. Niet zomaar één, maar telkens met één van mijn favoriete Belgische merken. Zo maak je elke week kans op een waardevol cadeautje om te geven — of om het gewoon, niet zo stiekem, voor jezelf te houden. ✨

Plaats reactie