Uitleg/prijs:
Er zijn niet één, niet twee, niet drie... maar wel 4 winnaars! Wat kan je winnen?
Voor de paarden- en hondenbaasjes onder ons verloot ik 2 fotoshoot sessies*, elk t.w.v. €675
Voor de fotografen
1 Levenslange toegang tot mijn traject Fotografie Fundamentals Join the Tribe mét community en online sessies t.w.v. €497! Ben je als fotograaf op zoek naar een leidraad die jou meeneemt van aan de voorbereiding, tot aan de fotoshoot én nabewerking? Dan is dit traject perfect voor jou!
2 Levenslange toegang tot mijn traject The Pixel Pioneers - Seekers mét community én maandelijkse online sessies t.w.v. €897! Wil jij als fotograaf alles leren over hoe jij meer klanten kan aantrekken en kan opschalen in omzet? Dan is dit jouw next move!
De winnaars worden maandag 7 september bekend gemaakt in mijn stories én ontvangen een privéberichtje van mij
*de fotoshoot sessies kunnen ingepland worden v.a. maart 2027 gezien mijn agenda voor 2026 zo goed als vol zit
Einddatum:
06/09 om 23:59
Adres:
Loboslaan 75
9080 Lochristi, België
Evelynevh Photography - Fotoshoot paard-hond (Paard-hondenbaasjes/fotografen) (afhalen) (06/09)
- Backdraft
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 87 (#44)
Evelynevh Photography - Fotoshoot paard-hond (Paard-hondenbaasjes/fotografen) (afhalen) (06/09)
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)