Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
1 van 10 meeslepende thrillerpakketten.
Deelname is telkens mogelijk vanaf de 1ste dag van elke kalendermaand tot en met de 10de dag van diezelfde kalendermaand (om 23u59).
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Schiftingsvraag:
1 van 10 meeslepende thrillerpakketten
Einddatum:
10/10 om 23:59
Enkel voor klanten
Laatst gewijzigd door bloemeke op vr 02 okt 2026, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
leentje987 schreef: vr 02 okt 2026, 19:57
Het is een specifieke nieuwsbrief voor de betalende abonnees..... dus als je geen abonnement hebt....
Ik ben betalende abonnee en toch niets ontvangen
Ik krijg die mail altijd de 1ste van de maand. Op 1 oktober kreeg ik die om 14h10. (ik heb een abonnement op de dagelijkse papieren versie. Geen idee of het een verschil maakt wat voor abonnement je hebt....)
leentje987 schreef: vr 02 okt 2026, 19:57
Het is een specifieke nieuwsbrief voor de betalende abonnees..... dus als je geen abonnement hebt....
Ik ben betalende abonnee en toch niets ontvangen
Ik krijg die mail altijd de 1ste van de maand. Op 1 oktober kreeg ik die om 14h10. (ik heb een abonnement op de dagelijkse papieren versie. Geen idee of het een verschil maakt wat voor abonnement je hebt....)
Enkel digitaal abonnement.Ook op dezelfde dag en tijdstip de mail gekregen. Het is wel de eerste keer dat deze mail niet in spam zat. Ik heb die al verschillende keren gemeld als niet ongewenst, maar bleef in spam komen tot deze maand