Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

jowa
Gevorderde
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 10:07
Wedstrijden dit jaar: 79 (#15)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door jowa »

mensen met 0 wedstrijden,iets te geef en daar zijn ze :oops:

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8011
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

jowa schreef: vr 09 feb 2024, 16:21 mensen met 0 wedstrijden,iets te geef en daar zijn ze :oops:
Daarom kan je jouw post verborgen plaatsen. Zodat enkel actieve leden de info kunnen zien.

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 727
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Nagelz »

jowa schreef: vr 09 feb 2024, 16:21 mensen met 0 wedstrijden,iets te geef en daar zijn ze :oops:
Inderdaad, iets waar ik ook mottig van word ..
nemen nemen nemen, maar geven .. :roll:
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 18 (#115)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door popelka »

Een kleintje ... mijn digitbox die maar niet wilt onthouden wat ik aan 't volgen ben :-o :-(
En ik kan geen nieuwe digibox aanvragen want dan ben ik alles kwijt wat er momenteel nog opstaat (en daar kan ik niet naar kijken want wacht nog op vorige seizoenen die hij weer niet wou opnemen :lol: )

Gebruikersavatar
daffy
Kenner
Berichten: 828
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 18:53
Wedstrijden dit jaar: 134 (#10)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door daffy »

popelka schreef: za 10 feb 2024, 18:15 Een kleintje ... mijn digitbox die maar niet wilt onthouden wat ik aan 't volgen ben :-o :-(
En ik kan geen nieuwe digibox aanvragen want dan ben ik alles kwijt wat er momenteel nog opstaat (en daar kan ik niet naar kijken want wacht nog op vorige seizoenen die hij weer niet wou opnemen :lol: )
Je kan vandaag toch alles online kijken via VRTmax enz of streaming diensten?
Zelfs als online kijken niet je ding is kan je dat toch even doen om de wissel te overbruggen?
Je hoeft zelfs geen digibox meer te gebruiken vandaag de dag als je alles online volgt, dat kan ook op een smart tv. Dat bespaart je vele euro's uit op een jaar!

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 18 (#115)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door popelka »

Smart tv dat ga ik 's uitzoeken, bedankt voor de tip! :thumb:

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

geen ;-)
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 21 (#101)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door ikkie »

popelka schreef: zo 11 feb 2024, 20:18 Smart tv dat ga ik 's uitzoeken, bedankt voor de tip! :thumb:
En via je provider (telenet, proximus, ...) kan je regelmatig toestellen goedkoper kopen.
Zo hebben wij onze LG-smartTV gekocht voor ongeveer 200 euro toen we overschakelden naar een betere en licht goedkoper pakket van internet en gsm's. En ik ben heel content van die tv. En van het abonnement ook trouwens. Dus even checken in je klantenzone :-)

vrt max, vtm go, go play, ... je kan heel veel online bekijken
Goed zot

Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4242
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 160 (#7)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sweetvoice »

https://nl.imgbb.com/ dat het regelmatig laat afweten waardoor de geposte foto´s onzichtbaar worden

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sweetvoice schreef: ma 12 feb 2024, 14:17 https://nl.imgbb.com/ dat het regelmatig laat afweten waardoor de geposte foto´s onzichtbaar worden
imgur gebruiken, dat in combinatie met greenshot als programma, en screenshots maken en uploaden was nog nooit zo gemakkelijk.
Ik denk dat imgbb wellicht kijkt naar hoe vaak een afbeelding opgevraagd wordt, en als dat onder een bepaald aantal zakt de foto's opkuist want ze kunnen ook niet eeuwig die foto's bewaren. Imgur gaat ook zoiets doen iig. Dus als ze initieel werken en nadien niet meer, dan is de foto niet populair genoeg en worden ze opgekuist. Dat wil dan wellicht ook zeggen dat de wedstrijd hier niet vaak genoeg geopend werd, want dan wordt die afbeelding wel elke keer opgevraagd. Geen idee hoe vaak het moet zijn om populair genoeg te zijn, maar zo werken die gratis diensten iig wel.

Plaats reactie