Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

:wave:
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

wuyten_d schreef: di 27 okt 2020, 20:04 Knap verwoord! :thumb:
Een sector een negatief etiket opplakken o.b.v. een slechte ervaring die niet representatief is voor allen, hoop miskennen, onterecht etiketten van verzuring opspelden, positiviteit miskennen, enz. Hopelijk is zoiets bestempelen als knappe verwoording bedoeld als mooi voorbeeld van sarcasme. Indien niet, dan is het alvast een mooi voorbeeld van ironie.

Er valt i.i.g. nog veel te leren van andere staten/landen. Neem bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland: een korte en daadkrachtige lockdown. Neen, dan ben ik geen fan van onze Belgische aanpak: langgerekt en ondermaats door voornamelijk achter de feiten aan te hollen …

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Ik denk dat niemand hier fan is van de Belgische aanpak, die tot op heden vooral resulteert in frustraties en teleurstellingen.

Verder ga hier niet verder in discussie gaan. Jij jouw mening, ik de mijne, overigens nog zo'n fijn aspect van deze prachtige wereld, dat er aparte meningen kunnen bestaan.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Craz schreef: di 27 okt 2020, 21:47 Ik denk dat niemand hier fan is van de Belgische aanpak, die tot op heden vooral resulteert in frustraties en teleurstellingen.

Verder ga hier niet verder in discussie gaan. Jij jouw mening, ik de mijne, overigens nog zo'n fijn aspect van deze prachtige wereld, dat er aparte meningen kunnen bestaan.
Allemaal goed en wel als aparte meningen ook bestaansrecht krijgen, en op dat gebied van vrije meningsuiting is er nog veel werk (getuige bijvoorbeeld koppen die niet alleen figuurlijk rollen). Bovendien gaat het mij veeleer om feiten en niet om meningen. Feit is dat fitnesscentra meer baten dan risico's kunnen hebben en hele doelgroepen niet het slachtoffer horen te zijn van vaak individueel wangedrag. Het is te zeggen dat onze Belgische aanpak vooral resulteert in frustraties en teleurstellingen, een daadkrachtige koers varen lijkt met onze talrijke stuurlui op logge tankers een behoorlijke utopie.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

dat de mensen op de wekelijkse markt zich soms als beesten gedragen.....
En hun vooral niet a d afstandsregels houden, in je nek hoesten....
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
wuyten_d
Gevorderde
Berichten: 1830
Lid geworden op: do 12 okt 2017, 22:54
Locatie: Berlaar
Wedstrijden dit jaar: 39 (#57)
Contacteer:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wuyten_d »

De stuurlui aan wal ...

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Ik moet binnen een uurtje naar de autocontrole :O
Elk jaar zoveel stress daarvoor... pfff... Auto is nu 18.5 jaar oud...
(staan weinig km op)

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

lientje schreef: wo 28 okt 2020, 12:56 Ik moet binnen een uurtje naar de autocontrole :O
Elk jaar zoveel stress daarvoor... pfff... Auto is nu 18.5 jaar oud...
(staan weinig km op)
Dat kan al tellen :-|

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Sam schreef: wo 28 okt 2020, 12:57
lientje schreef: wo 28 okt 2020, 12:56 Ik moet binnen een uurtje naar de autocontrole :O
Elk jaar zoveel stress daarvoor... pfff... Auto is nu 18.5 jaar oud...
(staan weinig km op)
Dat kan al tellen :-|

en ik wil hem nog lang niet afgeven! Ben er zo aan gehecht en ze maken die niet meer :-( (Suzuki Wagon R)

nolleke
Expert
Berichten: 5535
Lid geworden op: do 05 mar 2015, 23:18
Wedstrijden dit jaar: 161 (#8)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nolleke »

Sam schreef: di 27 okt 2020, 18:37
nolleke schreef: di 27 okt 2020, 17:57 steeds berichten met als afzender : track and trace notification 61600@track-trace
Volg uw pakket Laatste kans om je pakket te krijgen. Dit is je laatste waarschuwing! icon BE3428632-19 Plan nu mijn levering Ontvang uw pakket

Blokkeren helpt niet :roll:
Wat bedoel je dat blokkeren niet helpt?

Wat ik alleszins doe bij ongewenste e-mailberichten (waar een rode draad qua inhoud en/of afzender zit):
1) Doorsturen naar verdacht@safeonweb.be
2) Melden als spam/phishing via de toepassing van de e-mailprovider zelf (bijvoorbeeld de Gmail-toepassing) zodat de medewerkers daar er ook een kijkje naar nemen
3) Gezien het bestaan van die zooi door bovenstaande maatregelen niet stante pede verholpen is: een filter aanmaken o.b.v. afzender en/of inhoud waardoor zulke e-mails automatisch verwijderd worden.
Het melden doe ik altijd. Maar dan sturen ze dikwijls een email op een andere manier en komt het nog door. b.v. eerst als McDonaIds <3NlPPgNVCWqX@wp.20852.DorrenDeleon.com> en nadien met een andere email Jef <3NlPPgNVCWqX@wp.20852.DorrenDeleon.com>
Ze vinden altijd wel een manier om binnen te geraken :roll:

Plaats reactie