Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3307
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 39 (#66)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door pekkeisback »

Vandaag 23x getelefoneerd naar 9 verschillende telefoonnummers van een verzekeringsmaatschappij en evenveel keer doorverwezen naar een andere dienst om iets in orde te krijgen dat ze zelf verkeerd hebben gedaan. Ze hebben een terugstorting gedaan op de afgesloten rekening van een overleden persoon.Hiervan waren ze perfect van op de hoogte omdat er ondertussen al een bewijs van overlijden en en bewijs van verkoop van het verzekerde huis in hun bezit is. Er waren al zelfs betalingen gedaan vanuit onze rekening toen het huis nog niet verkocht was.Uiteindelijk vroeg de laatste persoon om alles op mail te zetten en dan zou zij persoonlijk zorgen dat het op de juiste dienst terechtk komt. Ik ben benieuwd.

Zelf zijn wij daar ook met alles verzekerd (auto-multirisk-pensioensparen-familiale) maar ik heb veel goesting om nadat mijn vrouw haar pensioensparen heeft getrokken alles op een ander te laten verzekeren.

En wat ook verschrikkelijk tegen de borst stoot is het feit dat van de 15 verschillende personen die ik gesproken heb de helft niet eens deftig Nederlands sprak. Er was er zelfs eentje die vroeg of ik mijn uitleg in het Frans wou doen.

Uiteindelijk denk ik natuurlijk: er zijn ergere dingen. Dat zo eens uittypen helpt ook al om deze ergernis te relativeren.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#174)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

mijn kopzorgen die alsmaar groter worden
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

guigou schreef: ma 28 dec 2020, 17:01 mijn kopzorgen die alsmaar groter worden
ziek?


- Mijn ergernis (durf het bijna niet te zeggen :x) Elke keer bij het posten van een wedstrijd met de daver op het lijf zitten of een moderator toch niet de één of andere opmerking zou kunnen maken :x

(echt)

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#174)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

lientje schreef: ma 28 dec 2020, 17:19
guigou schreef: ma 28 dec 2020, 17:01 mijn kopzorgen die alsmaar groter worden
ziek?


- Mijn ergernis (durf het bijna niet te zeggen :x) Elke keer bij het posten van een wedstrijd met de daver op het lijf zitten of een moderator toch niet de één of andere opmerking zou kunnen maken :x

(echt)
neen niet ziek , maar t zal er van komen :-(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

lientje schreef: ma 28 dec 2020, 17:19 - Mijn ergernis (durf het bijna niet te zeggen :x) Elke keer bij het posten van een wedstrijd met de daver op het lijf zitten of een moderator toch niet de één of andere opmerking zou kunnen maken :x

(echt)
Uit die opmerkingen kan je leren :)
En als je er niet uit leert, dan worden ze verwijderd.
En als je er dan nog niet uit leert, dan volgt een ban.

Als er veel leden zijn die er niet uit leren, ja dan worden ook mods gefrustreerd. Neem dat vooral niet persoonlijk op, tenzij je constant dezelfde opmerkingen krijgt, dan wordt het tijd om wel eens te kijken waarom altijd bij jou. Een mod kan bij 10 wedstrijden van persoon A vragen om het adres erbij te zetten of de juiste einddatum, en als die mod dan bij jouw wedstrijd komt en daar schort ook wat met dat adres of einddatum kan dat ook bij een mod er teveel aan worden. Bij jou was het dan mss maar een keertje fout, bij iemand anders is dat bij wijze van spreken bij elke geposte wedstrijd fout. Dus beetje in de context plaatsen, en als het maar eenmalig was, ook verder niet van wakker liggen, en als extra aandachtspuntje meenemen bij een volgende wedstrijd.

Ik zal ongetwijfeld al wel eens iets bij jou aangepast hebben of zo, maar 't is nu ook niet zo dat ik denk "oh nee, daar heb je weer een wedstrijd van lientje, daar zal wel weer een hoop werk aan zijn". Bij bepaalde andere leden heb ik dat wel, en ik doe nog niet de helft van het werk dat mods verzetten op een dag :)

En verder, voor iedereen:
Zie berichtje bovenaan het forum (als het nog niet gesloten werd).

nolleke
Expert
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 05 mar 2015, 23:18
Wedstrijden dit jaar: 171 (#7)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nolleke »

Kent er iemand dit nummer? Was te laat om op te nemen. Wel niet door gekregen als spam. Maar durf toch niet terug te bellen :-D
+31 10 200 5622

hanske
Lid
Berichten: 107
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 20:55
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door hanske »

nolleke schreef: ma 04 jan 2021, 11:07 Kent er iemand dit nummer? Was te laat om op te nemen. Wel niet door gekregen als spam. Maar durf toch niet terug te bellen :-D
+31 10 200 5622
Ik zou niet terug bellen als het commentaar klopt:
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0102005622

nolleke
Expert
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 05 mar 2015, 23:18
Wedstrijden dit jaar: 171 (#7)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nolleke »

hanske schreef: ma 04 jan 2021, 11:38
nolleke schreef: ma 04 jan 2021, 11:07 Kent er iemand dit nummer? Was te laat om op te nemen. Wel niet door gekregen als spam. Maar durf toch niet terug te bellen :-D
+31 10 200 5622
Ik zou niet terug bellen als het commentaar klopt:
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0102005622
Dankjewel voor u reactie :thumb:
Ik heb ooit ook zo een telefoon gekregen maar weet niet meer of het om hetzelfde nummer gaat.

nolleke
Expert
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 05 mar 2015, 23:18
Wedstrijden dit jaar: 171 (#7)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nolleke »

Deze namiddag al 2 oproepen gekregen maar niet opgepakt.
+32 59431125 aangeven als mogelijke fraude
+31 102005636 aangegeven als vermoedelijk spam

Welk nr kan men nu nog vertrouwen :roll: :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8047
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

nolleke schreef: do 07 jan 2021, 15:29 Deze namiddag al 2 oproepen gekregen maar niet opgepakt.
+32 59431125 aangeven als mogelijke fraude
+31 102005636 aangegeven als vermoedelijk spam

Welk nr kan men nu nog vertrouwen :roll: :-(

Bovenste nummer ook naar hier gebeld, is van ziekenfonds.

Plaats reactie