Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Pioen schreef: do 04 mei 2023, 22:02
Sam schreef: wo 03 mei 2023, 12:35 Al die moederdagwedstrijden. Als ik nu eens op voorhand zou weten dat het steevast voor de doelgroep is die (nog) een moeder heeft en ze kon skippen...
Dat is zo, net zoals vaderdagwedstrijden, maar ook dagen als sinterklaas, kerstmis, wedstrijden voor kinderen moeilijk kunnen liggen voor sommige mensen. Helaas is het leven niet altijd een cadeau en word je daar soms door kleine of grote dingen aan herinnerd. Dan is het goed als je bij jezelf kunt blijven en dapper je eigen pad verder kan bewandelen, hoe hobbelig dat soms ook mag zijn.
't Is meer een kwestie dat het geen tig keer moet om nodeloos en dus tijdsinefficiënt wedstrijdteksten te lezen dan een moeilijkheid te hebben met de situatie zoals ze is an sich. Het is inderdaad wat het is. Anderen wordt ook nog altijd oprecht gegund wat ze wel hebben :)

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 18 (#116)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door popelka »

Ik dacht eindelijk - na al die jaren - nog 's een mooie prijs gewonnen te hebben maar het is iemand anders met mijn voornaam en eerste letter van achternaam :-? Doeme toch :-o :roll:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Dan win je nog eens een mooie prijs, zit er weer ene met lange tengels aan :roll:

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Sam schreef: di 16 mei 2023, 21:40 Dan win je nog eens een mooie prijs, zit er weer ene met lange tengels aan :roll:
oei. verloren bij de post? of hoe bedoel je?
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: wo 17 mei 2023, 10:04
Sam schreef: di 16 mei 2023, 21:40 Dan win je nog eens een mooie prijs, zit er weer ene met lange tengels aan :roll:
oei. verloren bij de post? of hoe bedoel je?
Minder toegangstickets ontvangen dan verzonden zouden zijn. Enveloppe die perfect geopend kan worden zonder sporen, zending had ook vertraging omdat ons adres zogezegd onbereikbaar was en er zijn afgelopen weken al meerdere zendingen zogezegd "afgeleverd".

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8013
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Sam schreef: wo 17 mei 2023, 15:17
Miss Jones schreef: wo 17 mei 2023, 10:04
Sam schreef: di 16 mei 2023, 21:40 Dan win je nog eens een mooie prijs, zit er weer ene met lange tengels aan :roll:
oei. verloren bij de post? of hoe bedoel je?
Minder toegangstickets ontvangen dan verzonden zouden zijn. Enveloppe die perfect geopend kan worden zonder sporen, zending had ook vertraging omdat ons adres zogezegd onbereikbaar was en er zijn afgelopen weken al meerdere zendingen zogezegd "afgeleverd".
Oei, dat is zeker niet leuk. Foute postbode? Of….

Unedia
Gevorderde
Berichten: 2593
Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 14:58
Locatie: Ternat
Wedstrijden dit jaar: 34 (#71)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Unedia »

Hier verdwijnen laatste tijd ook meer en meer pakjes. Gisteren kreeg ik bericht van verzender dat hij melding kreeg dat het was afgeleverd. Natuurlijk niets ontvangen hier, ook al was er heel de tijd iemand thuis... Ik word er zo ambetant van he.
En buurvrouw stuurde gisterenavond ook bericht dat kado voor Helena afgeleverd zou zijn, maar ook zij ontving niets. Echt, er is iemand heel blij met al die pakjes van ons en je staat machteloos.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

grietje schreef: wo 17 mei 2023, 15:42
Sam schreef: wo 17 mei 2023, 15:17
Miss Jones schreef: wo 17 mei 2023, 10:04
Sam schreef: di 16 mei 2023, 21:40 Dan win je nog eens een mooie prijs, zit er weer ene met lange tengels aan :roll:
oei. verloren bij de post? of hoe bedoel je?
Minder toegangstickets ontvangen dan verzonden zouden zijn. Enveloppe die perfect geopend kan worden zonder sporen, zending had ook vertraging omdat ons adres zogezegd onbereikbaar was en er zijn afgelopen weken al meerdere zendingen zogezegd "afgeleverd".
Oei, dat is zeker niet leuk. Foute postbode? Of….
Volgens klantendienst van bpost een zelfstandige in onderaanneming. Dan krijg je her en der het advies om je pakjes meteen elders in een afhaalpunt te laten leveren om problemen bij het afleveren op adres te vermijden. Ik denk het niet, doe gewoon waarvoor je (met belastingsgeld) betaald wordt :roll:

Maar aangifte gedaan wegens diefstal en schending briefgeheim.
Laatst gewijzigd door Sam op vr 19 mei 2023, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Unedia schreef: do 18 mei 2023, 08:55 Hier verdwijnen laatste tijd ook meer en meer pakjes. Gisteren kreeg ik bericht van verzender dat hij melding kreeg dat het was afgeleverd. Natuurlijk niets ontvangen hier, ook al was er heel de tijd iemand thuis... Ik word er zo ambetant van he.
En buurvrouw stuurde gisterenavond ook bericht dat kado voor Helena afgeleverd zou zijn, maar ook zij ontving niets. Echt, er is iemand heel blij met al die pakjes van ons en je staat machteloos.
Hetzelfde verhaal dus. Ik laat daar nu wel telkens PV voor opmaken bij de politie. Dat heeft er in het verleden ook al toe geleid dat ze mijn spullen in de garage van een postbode terugvonden.

Unedia
Gevorderde
Berichten: 2593
Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 14:58
Locatie: Ternat
Wedstrijden dit jaar: 34 (#71)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Unedia »

Sam schreef: vr 19 mei 2023, 11:27
Unedia schreef: do 18 mei 2023, 08:55 Hier verdwijnen laatste tijd ook meer en meer pakjes. Gisteren kreeg ik bericht van verzender dat hij melding kreeg dat het was afgeleverd. Natuurlijk niets ontvangen hier, ook al was er heel de tijd iemand thuis... Ik word er zo ambetant van he.
En buurvrouw stuurde gisterenavond ook bericht dat kado voor Helena afgeleverd zou zijn, maar ook zij ontving niets. Echt, er is iemand heel blij met al die pakjes van ons en je staat machteloos.
Hetzelfde verhaal dus. Ik laat daar nu wel telkens PV voor opmaken bij de politie. Dat heeft er in het verleden ook al toe geleid dat ze mijn spullen in de garage van een postbode terugvonden.
Oh echt, heb er nog niet aan gedacht om hier PV van op te maken. Dat is toch te gek voor worden dat dit nodig is. Ik wacht nog tot maandag af of ik het nog zal ontvangen of niet. Want zijn Pokemonkaarten voor 136€ dus echt wel al de moeite...

Plaats reactie