Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: wo 07 jun 2023, 20:37
bloemeke schreef: di 06 jun 2023, 14:36 De luiheid/onverschilligheid/dommigheid ...... (of hoe ik het ook moet noemen) van sommige forumleden

Een wedstrijd posten met een gedeelde link van een Franstalig wedstrijdforum :roll:

Je moet maar durven :oops:
Hopelijk gewoon onhandigheid :)
Tot je besluit om er niet langer tijd in te stoppen, en zulke wedstrijden gewoon verwijdert.
Dan wordt bij veel Schifters die onhandigheid in geen tijd omgetoverd in handigheid.

Eerst een keer zoeken, een post nalezen na het posten. Veel (on)handigheid komt daar niet bij kijken, wel tijd natuurlijk, maar dat wij er dan maar tijd in moeten stoppen om de boel op te kuisen/corrigeren is dan weer vanzelfsprekend voor sommigen. Nog een geluk dat wij dan blijkbaar minder onhandig zijn, 't zou er nogal uitzien hier anders ;)

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8013
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Minstens 13 deelnemers zijn schifters. 3 van de 4 winnaars zijn schifters. Maar niemand die de moeite doet om de wedstrijd te posten.

En dan klagen sommige, dat het toch ZOOOOOO moeilijk is. Om wekelijks een wedstrijd te posten.

joris
Lid
Berichten: 383
Lid geworden op: wo 13 okt 2021, 13:45
Wedstrijden dit jaar: 36 (#64)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door joris »

Per toeval eens via mijn voordeur naar buiten gegaan en gezien dat er een pakketje in mijn voortuin lag.
Ik heb in de app aangegeven dat ze altijd naar een afhaalpunt moeten brengen, maar blijkbaar smijten ze de doos liever in mijn voortuin tussen de planten. :roll:
grietje schreef: vr 09 jun 2023, 12:34 En dan klagen sommige, dat het toch ZOOOOOO moeilijk is. Om wekelijks een wedstrijd te posten.
Hier worden zoveel wedstrijden geplaatst dat het toch niet altijd even eenvoudig is om er nieuwe te vinden ondervind ik ook.
Er is voor mij niet echt een lijn in te trekken. De ene keer vind ik dagen aan een stuk echt niets en andere dagen kan ik er 5 plaatsen.

miekehill
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: za 22 okt 2016, 19:08
Wedstrijden dit jaar: 17 (#120)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door miekehill »

Begin van de maand is altijd bijzonder moeilijk om wedstrijden te vinden. Bijna niet te doen voor een 'amateur'.
Ik heb de indruk dat op de eerste van de maand sommigen speciaal voor dag en dauw opstaan om zoveel mogelijk te plaatsen zodat ze zo snel mogelijk aan hun quotum raken.
En omdat ik nog veel andere bezigheden heb.... :oops:
Naar het einde van de maand toe wordt het makkelijker.
Gevolg: ik speel bijna enkel als de grote speelwoede uitgewoed is :lol:

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: wo 07 jun 2023, 20:58
Sam schreef: wo 07 jun 2023, 20:37
bloemeke schreef: di 06 jun 2023, 14:36 De luiheid/onverschilligheid/dommigheid ...... (of hoe ik het ook moet noemen) van sommige forumleden

Een wedstrijd posten met een gedeelde link van een Franstalig wedstrijdforum :roll:

Je moet maar durven :oops:
Hopelijk gewoon onhandigheid :)
Tot je besluit om er niet langer tijd in te stoppen, en zulke wedstrijden gewoon verwijdert.
Dan wordt bij veel Schifters die onhandigheid in geen tijd omgetoverd in handigheid.

Eerst een keer zoeken, een post nalezen na het posten. Veel (on)handigheid komt daar niet bij kijken, wel tijd natuurlijk, maar dat wij er dan maar tijd in moeten stoppen om de boel op te kuisen/corrigeren is dan weer vanzelfsprekend voor sommigen. Nog een geluk dat wij dan blijkbaar minder onhandig zijn, 't zou er nogal uitzien hier anders ;)
Dat is zo, het zit dan ook vaak in in zeven haasten iets op gebrekkige wijze doen...

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

grietje schreef: vr 09 jun 2023, 12:34 Minstens 13 deelnemers zijn schifters. 3 van de 4 winnaars zijn schifters. Maar niemand die de moeite doet om de wedstrijd te posten.

En dan klagen sommige, dat het toch ZOOOOOO moeilijk is. Om wekelijks een wedstrijd te posten.
En zijn het ook die veelspelers die klagen? Zoals miekehill aangeeft is timing en voldoende tijd soms net waar het nijpt, en dan niet bij sommige veelspelers.

Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3301
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 37 (#58)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door pekkeisback »

pekkeisback schreef: vr 26 mei 2023, 22:19
bloemeke schreef: vr 26 mei 2023, 14:17
pekkeisback schreef: vr 26 mei 2023, 14:13
Nog niet ontvangen; degene die de prijzen opstuurt voor ELLE heeft navraag gedaan bij Bpost maar krijgt geen antwoord; zij heeft mij wel laten weten dat een andere prijswinnaar zijn/haar prijs ook nog niet heeft ontvangen.
Hopelijk krijg je nieuwe prijs
Mogelijks hebben ze bij Bpost een feestje gebouwd met wijn en ham
Update: Bpost heeft aan de verzender gemeld dat het pakket is zoek geraakt. Wel straf want dat zijn er dan minstens 2 die zoek zijn geraakt.
Nieuwe update: een nieuw pakket gaat verstuurd worden.Ik heb gevraagd om het op te sturen na 5 juli omdat we nu in het buitenland zijn. Ben benieuwd.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Gebruikersavatar
Backdraft
Kenner
Berichten: 1357
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 13:41
Wedstrijden dit jaar: 45 (#39)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Backdraft »

Gewonnen !!!
of ... nee... toch niet :oops:

reply van "HUBO" dat ik op hun FBpagina "gewonnen" heb met de wedstrijd e-step Okai ES10... moet daarvoor eerst klikken op een link...

Heb niet doorgeklikt - vermoedelijk is 't weer niet OK ... pffffffff dan hoopt een mens eens iets te winnen :roll:
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)

Gebruikersavatar
Elcé
Gevorderde
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 12:10
Wedstrijden dit jaar: 41 (#48)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Elcé »

Backdraft schreef: ma 26 jun 2023, 09:50 Gewonnen !!!
of ... nee... toch niet :oops:

reply van "HUBO" dat ik op hun FBpagina "gewonnen" heb met de wedstrijd e-step Okai ES10... moet daarvoor eerst klikken op een link...

Heb niet doorgeklikt - vermoedelijk is 't weer niet OK ... pffffffff dan hoopt een mens eens iets te winnen :roll:
Niet op klikken. Ik krijg dagelijks zulke berichten onder mijn naam. Is een vals FB profiel dat volledig wordt nagemaakt

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Elcé schreef: ma 26 jun 2023, 15:18
Backdraft schreef: ma 26 jun 2023, 09:50 Gewonnen !!!
of ... nee... toch niet :oops:

reply van "HUBO" dat ik op hun FBpagina "gewonnen" heb met de wedstrijd e-step Okai ES10... moet daarvoor eerst klikken op een link...

Heb niet doorgeklikt - vermoedelijk is 't weer niet OK ... pffffffff dan hoopt een mens eens iets te winnen :roll:
Niet op klikken. Ik krijg dagelijks zulke berichten onder mijn naam. Is een vals FB profiel dat volledig wordt nagemaakt
Is inderdaad een pest. Dat rapporteren tot in den treure haalt hier ook niks uit, altijd hetzelfde standaardantwoord van Facebook.

Plaats reactie