Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Backdraft
Kenner
Berichten: 1357
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 13:41
Wedstrijden dit jaar: 45 (#39)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Backdraft »

Elcé schreef: ma 26 jun 2023, 15:18
Backdraft schreef: ma 26 jun 2023, 09:50 Gewonnen !!!
of ... nee... toch niet :oops:

reply van "HUBO" dat ik op hun FBpagina "gewonnen" heb met de wedstrijd e-step Okai ES10... moet daarvoor eerst klikken op een link...

Heb niet doorgeklikt - vermoedelijk is 't weer niet OK ... pffffffff dan hoopt een mens eens iets te winnen :roll:
Niet op klikken. Ik krijg dagelijks zulke berichten onder mijn naam. Is een vals FB profiel dat volledig wordt nagemaakt
:thumb:
"Alles is veel voor wie niet veel verwacht" (J.C. Bloem)

Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3301
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 37 (#58)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door pekkeisback »

Backdraft schreef: ma 26 jun 2023, 09:50 Gewonnen !!!
of ... nee... toch niet :oops:

reply van "HUBO" dat ik op hun FBpagina "gewonnen" heb met de wedstrijd e-step Okai ES10... moet daarvoor eerst klikken op een link...

Heb niet doorgeklikt - vermoedelijk is 't weer niet OK ... pffffffff dan hoopt een mens eens iets te winnen :roll:
Een indicatie dat het fake is : er staat duidelijk dat je kan meedoen t/m 26 juni en dat de winnaars op 27/06 verwittigd worden. Dat winnaars te laat of niet worden verwittigd is normaal : maar nooit een dag te vroeg.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Er hangt een irritante geur buiten, net de geur van rottende bloemen.
Geen idee van waar het komt.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
stoffel5
Kenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: ma 18 jul 2022, 17:07
Locatie: Roeselare
Wedstrijden dit jaar: 508 (#1) Beste wedstrijd poster!

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door stoffel5 »

Backdraft schreef: ma 26 jun 2023, 15:20
Elcé schreef: ma 26 jun 2023, 15:18
Backdraft schreef: ma 26 jun 2023, 09:50 Gewonnen !!!
of ... nee... toch niet :oops:

reply van "HUBO" dat ik op hun FBpagina "gewonnen" heb met de wedstrijd e-step Okai ES10... moet daarvoor eerst klikken op een link...

Heb niet doorgeklikt - vermoedelijk is 't weer niet OK ... pffffffff dan hoopt een mens eens iets te winnen :roll:
Niet op klikken. Ik krijg dagelijks zulke berichten onder mijn naam. Is een vals FB profiel dat volledig wordt nagemaakt
:thumb:
Meer en meer kom je deze tegen, volledig dezelfde fb maar zonder volgers
of een link om deel te nemen en je gegevens en/of betaalkaart nummer om te btealen om deel te nemen aan een gratis wedstrijd.
Let goed op en kijk naar de einddatum van de wedstrijd hier op Schifters
Fcb Forever in Good and Bad times. Forever 23

Quidam
Kenner
Berichten: 983
Lid geworden op: zo 08 mar 2015, 14:10
Wedstrijden dit jaar: 29 (#81)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Quidam »

Op 26/06 online katteneten besteld bij Farmaline, Bpost sorteerde het pakje dezelfde dag. Normaal volgende dag levering bij postpunt, dan kwam er een staking. Volgens de track & trace nieuwe levering gepland op 28/06, dan op 29/06, sindsdien geen beweging meer... Als ontvanger kan ik zelf geen klacht neerleggen. Farmaline reageert niet op mijn mails en straks dus afspraak bij de dierenarts, want mijn kat heeft (speciale) voeding nodig.
Als ik nu dezelfde bestelling doe bij Farmaline kost mij dit 10 euro meer, want ik kan die code niet meer gebruiken. :roll: :roll: :roll:

Gebruikersavatar
Jolly Jumper
Kenner
Berichten: 1065
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:57
Wedstrijden dit jaar: 17 (#123)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Jolly Jumper »

Quidam schreef: do 06 jul 2023, 13:11 Op 26/06 online katteneten besteld bij Farmaline, Bpost sorteerde het pakje dezelfde dag. Normaal volgende dag levering bij postpunt, dan kwam er een staking. Volgens de track & trace nieuwe levering gepland op 28/06, dan op 29/06, sindsdien geen beweging meer... Als ontvanger kan ik zelf geen klacht neerleggen. Farmaline reageert niet op mijn mails en straks dus afspraak bij de dierenarts, want mijn kat heeft (speciale) voeding nodig.
Als ik nu dezelfde bestelling doe bij Farmaline kost mij dit 10 euro meer, want ik kan die code niet meer gebruiken. :roll: :roll: :roll:
Erg.
Helpt het als ik u een code van Farmaline doorstuur? Ik houd deze codes steeds bij omdat ik er ook regelmatig moet bestellen.
Ik kan er wel eentje missen.
Al jumpend de prijzen tegemoet...

Gebruikersavatar
pekkeisback
Gevorderde
Berichten: 3301
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 14:32
Wedstrijden dit jaar: 37 (#58)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door pekkeisback »

pekkeisback schreef: vr 23 jun 2023, 10:18
pekkeisback schreef: vr 26 mei 2023, 22:19
bloemeke schreef: vr 26 mei 2023, 14:17
pekkeisback schreef: vr 26 mei 2023, 14:13
Nog niet ontvangen; degene die de prijzen opstuurt voor ELLE heeft navraag gedaan bij Bpost maar krijgt geen antwoord; zij heeft mij wel laten weten dat een andere prijswinnaar zijn/haar prijs ook nog niet heeft ontvangen.
Hopelijk krijg je nieuwe prijs
Mogelijks hebben ze bij Bpost een feestje gebouwd met wijn en ham
Update: Bpost heeft aan de verzender gemeld dat het pakket is zoek geraakt. Wel straf want dat zijn er dan minstens 2 die zoek zijn geraakt.
Nieuwe update: een nieuw pakket gaat verstuurd worden.Ik heb gevraagd om het op te sturen na 5 juli omdat we nu in het buitenland zijn. Ben benieuwd.
Laatste update
vandaag pakketje aangekomen. Weliswaar niet met 6 flessen rosé maar met 6 flessen witte en rode wijn en een bayonneham. Wij content.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17352
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

pekkeisback schreef: di 11 jul 2023, 16:43

Laatste update
vandaag pakketje aangekomen. Weliswaar niet met 6 flessen rosé maar met 6 flessen witte en rode wijn en een bayonneham. Wij content.
Mooi en correct afgehandeld van de organisator
Geniet van je tapas

Krikke
Kenner
Berichten: 1499
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 49 (#29)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Krikke »

gisteren een voetganger die van tussen 2 auto's het fietspad opstapte zonder te kijken aangereden met fiets. voetganger ok, ik sleutelbeenbreuk :-(
Ik kijk altijd zo goed uit en nu had ik niks gezien. weken buiten strijd nu :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8013
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Krikke schreef: za 09 sep 2023, 08:03 gisteren een voetganger die van tussen 2 auto's het fietspad opstapte zonder te kijken aangereden met fiets. voetganger ok, ik sleutelbeenbreuk :-(
Ik kijk altijd zo goed uit en nu had ik niks gezien. weken buiten strijd nu :-(
Oei, dat is balen. Zal inderdaad wel efkes duren voor je weer op je plooi bent.

Plaats reactie