Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Pioen schreef: za 11 apr 2020, 11:09 Het is overal een beetje. Als je ziet hoeveel mensen er samentroepen aan een ijssalon ... en parking van Aveve stond bomvol. Social distancing :-?
Ik begrijp dat mensen behoefte hebben om iets leuks te doen, maar sommigen hebben nog altijd niet door dat dit zo besmettelijk is als de pest.
Er bestaan inderdaad heel wat stomme mensen, ongelooflijk eigenlijk
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

dannyboy schreef: za 11 apr 2020, 14:43
Pioen schreef: za 11 apr 2020, 11:09 Het is overal een beetje. Als je ziet hoeveel mensen er samentroepen aan een ijssalon ... en parking van Aveve stond bomvol. Social distancing :-?
Ik begrijp dat mensen behoefte hebben om iets leuks te doen, maar sommigen hebben nog altijd niet door dat dit zo besmettelijk is als de pest.
Er bestaan inderdaad heel wat stomme mensen, ongelooflijk eigenlijk
Superieure diersoort, mijn…

Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4242
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 160 (#7)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sweetvoice »

Miss Jones schreef: zo 05 apr 2020, 16:38 Dat veel mensen denken dat dit een grote vakantie is...
Ik kan er zo kwaad van worden.
Voor mij is vakantie lui hangen in de zetel en zalig niets doen, geen verplichtingen en gewoon thuis blijven.
Ben weliswaar een zeldzame soort die dit net leuk vindt.
De reden waarom we dit nu met z'n allen moeten gaan doen is natuurlijk een ander paar mouwen.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Pioen schreef: za 11 apr 2020, 11:09 Het is overal een beetje. Als je ziet hoeveel mensen er samentroepen aan een ijssalon ... en parking van Aveve stond bomvol. Social distancing :-?
Ik begrijp dat mensen behoefte hebben om iets leuks te doen, maar sommigen hebben nog altijd niet door dat dit zo besmettelijk is als de pest.
Inderdaad, dan denk ik meestal dat er toch nog zo veel DOMME mensen zijn

En dan denk ik : hoe is het mogelijk dat bij dit exemplaar de beste/snelste/slimste spermacel heeft gewonnen
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#38)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

dannyboy schreef: ma 13 apr 2020, 12:12
En dan denk ik : hoe is het mogelijk dat bij dit exemplaar de beste/snelste/slimste spermacel heeft gewonnen
Is dat niet eerder een vraag voor mannen ? :-?

Ik moet plots aan dit denken: https://www.hln.be/bizar/het-leukste-va ... ~a4e01a1e/ :lol:
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

dannyboy schreef: ma 13 apr 2020, 12:12
Pioen schreef: za 11 apr 2020, 11:09 Het is overal een beetje. Als je ziet hoeveel mensen er samentroepen aan een ijssalon ... en parking van Aveve stond bomvol. Social distancing :-?
Ik begrijp dat mensen behoefte hebben om iets leuks te doen, maar sommigen hebben nog altijd niet door dat dit zo besmettelijk is als de pest.
Inderdaad, dan denk ik meestal dat er toch nog zo veel DOMME mensen zijn

En dan denk ik : hoe is het mogelijk dat bij dit exemplaar de beste/snelste/slimste spermacel heeft gewonnen
Da's toch de logica zelve?

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Pioen schreef: ma 13 apr 2020, 16:02
dannyboy schreef: ma 13 apr 2020, 12:12
En dan denk ik : hoe is het mogelijk dat bij dit exemplaar de beste/snelste/slimste spermacel heeft gewonnen
Is dat niet eerder een vraag voor mannen ? :-?

Ik moet plots aan dit denken: https://www.hln.be/bizar/het-leukste-va ... ~a4e01a1e/ :lol:
dit exemplaar slaat in de zin hierboven op zowel mannen als vrouwen, het gaat er om dat zelfs bij de snelste/beste spermacel er toch nog een resultaat (mannelijk/vrouwelijk) kan geboren worden dat veel te weinig hersencellen heeft. Dit Paasweekend was het weer duidelijk. Ik heb vanuit mijn kot (ik ben niet verder dan mijn eigen tuin geweest), in de buurt hier bij mij, DRIE overtredingen gezien, op een totaal van 15 tuinen/huizen waar ik een kijk/zicht op heb. Je kunt denken.
1. Koppel 75+ ontvangt zoon in tuin voor de aperitief
2. Koppel 65+ (man met kanker) ontvang gezin van hun dochter (+ baby van 1,5 jaar) in de tuin om samen te eten
3. Koppel 60+ met jarige vrouw ontvangt bezoek voor haar verjaardag
Om het met de woorden van Kabouter Lui te zeggen, "IK WORD DAAR ZO MOE VAN"
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#38)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Ik begrijp het ook niet, zeker niet als je reportages ziet van intensieve zorgen en interviews leest van mensen die op een paar dagen tijd beide ouders hebben moeten afgeven en soms geen afscheid konden nemen. Het is te hopen dat degenen die zo onnadenkend zijn geen anderen besmetten.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#155)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

dannyboy schreef: di 14 apr 2020, 10:19
Pioen schreef: ma 13 apr 2020, 16:02
dannyboy schreef: ma 13 apr 2020, 12:12
En dan denk ik : hoe is het mogelijk dat bij dit exemplaar de beste/snelste/slimste spermacel heeft gewonnen
Is dat niet eerder een vraag voor mannen ? :-?

Ik moet plots aan dit denken: https://www.hln.be/bizar/het-leukste-va ... ~a4e01a1e/ :lol:
dit exemplaar slaat in de zin hierboven op zowel mannen als vrouwen, het gaat er om dat zelfs bij de snelste/beste spermacel er toch nog een resultaat (mannelijk/vrouwelijk) kan geboren worden dat veel te weinig hersencellen heeft. Dit Paasweekend was het weer duidelijk. Ik heb vanuit mijn kot (ik ben niet verder dan mijn eigen tuin geweest), in de buurt hier bij mij, DRIE overtredingen gezien, op een totaal van 15 tuinen/huizen waar ik een kijk/zicht op heb. Je kunt denken.
1. Koppel 75+ ontvangt zoon in tuin voor de aperitief
2. Koppel 65+ (man met kanker) ontvang gezin van hun dochter (+ baby van 1,5 jaar) in de tuin om samen te eten
3. Koppel 60+ met jarige vrouw ontvangt bezoek voor haar verjaardag
Om het met de woorden van Kabouter Lui te zeggen, "IK WORD DAAR ZO MOE VAN"
Vaneigens, de snelste/beste is maar een relatieve maatstaf die weinig zegt over absolute kwaliteit. Proficiat aan de winnaar wanneer de competitie niet om naar huis te schrijven is.

Overtreding 1 valt m.i. nog mee, gelet op de mogelijkheid afstand te bewaren. In een gesloten ruimte zoals een supermarkt is daar vaak nog minder mogelijkheid. Maar idealiter zouden koppels al genoeg aan elkaars gezelschap moeten hebben.

Gebruikersavatar
Jolly Jumper
Kenner
Berichten: 1065
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:57
Wedstrijden dit jaar: 17 (#123)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Jolly Jumper »

Afbeelding
Al jumpend de prijzen tegemoet...

Plaats reactie