Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Verwijderde gebruiker 69

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

@ bloemeke, het is inderdaad niet mooi om meldingen openbaar te gooien, in verband met organisator, die kan je zelf aanpassen en in de lijst zetten van organisators om automatisch aan te passen, dat duurt even lang als een melding hierover maken. Die tool is hier speciaal voor ontworpen. ;-)

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17351
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

TC-Matic schreef: do 09 jan 2020, 17:40 @ bloemeke, het is inderdaad niet mooi om meldingen openbaar te gooien, in verband met organisator, die kan je zelf aanpassen en in de lijst zetten van organisators om automatisch aan te passen, dat duurt even lang als een melding hierover maken. Die tool is hier speciaal voor ontworpen. ;-)
Ik heb de correcte schrijfwijze inderdaad zondag dadelijk toegevoegd aan die lijst om soortgelijke fouten uit te sluiten

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

bompa schreef: do 09 jan 2020, 17:18 Ik dacht dat meldingen persoonlijk waren. Met deze nu op het forum te gooien is dat schending van mijn privacy. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
Serieus ?
Hier wel een heel mod team de grond in boren omdat ze ocharme een melding geven over een spatie? En dan verontwaardigd zijn als de aap uit de mouw komt dat die spatie best wel belangrijk is omdat iem anders de wedstrijd dan weer dubbel post, en daar weer commentaar op komt. En TC-Matic, we mogen enkel maar ja knikken? Echt waar? Gaan we 2020 zo verder zetten met die flauwe commentaren? En guigou nog altijd zo hard in je gat gebeten dat je geen mod meer bent om dan elke kans te grijpen om de ex-collega's terecht te wijzen, en dan zelfs over zaken waar je zelf in de fout ging. Ik denk dat het tijd is voor sommige om een ander forum op te zoeken. Bij HLN zijn ze ook erg blij met zulke commentaren.

In heel deze discussie is er maar 1 met gezond verstand en dat is Sam die terecht de opmerking maakte dat wat context geven niet onbelangrijk is. Dank daarvoor Sam!

En waarom hebben bompa en TC-Matic hetzelfde IP, of moesten we dat ook voor onszelf houden? Ja knikken en verder doen was het he? :-?
FFS get a life.

Verwijderde gebruiker 69

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

Zjef schreef: do 09 jan 2020, 18:42
bompa schreef: do 09 jan 2020, 17:18 Ik dacht dat meldingen persoonlijk waren. Met deze nu op het forum te gooien is dat schending van mijn privacy. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
Serieus ?
Hier wel een heel mod team de grond in boren omdat ze ocharme een melding geven over een spatie? En dan verontwaardigd zijn als de aap uit de mouw komt dat die spatie best wel belangrijk is omdat iem anders de wedstrijd dan weer dubbel post, en daar weer commentaar op komt. En TC-Matic, we mogen enkel maar ja knikken? Echt waar? Gaan we 2020 zo verder zetten met die flauwe commentaren? En guigou nog altijd zo hard in je gat gebeten dat je geen mod meer bent om dan elke kans te grijpen om de ex-collega's terecht te wijzen, en dan zelfs over zaken waar je zelf in de fout ging. Ik denk dat het tijd is voor sommige om een ander forum op te zoeken. Bij HLN zijn ze ook erg blij met zulke commentaren.

In heel deze discussie is er maar 1 met gezond verstand en dat is Sam die terecht de opmerking maakte dat wat context geven niet onbelangrijk is. Dank daarvoor Sam!

En waarom hebben bompa en TC-Matic hetzelfde IP, of moesten we dat ook voor onszelf houden? Ja knikken en verder doen was het he? :-?
FFS get a life.
Bompa is idd mijn schoonvader, ,is dat een probleem? ik zit veel bij hem en hij veel bij mij, dan zal je waarschijnlijk wel meerdere ip's dubbel zien komen.
ik help hem soms met posten van wedstrijden, maar maak er men bed niet naast hé. Hij speelt op zijn manier en ik op de mijne.
Laatst gewijzigd door Verwijderde gebruiker 69 op do 09 jan 2020, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#154)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

bompa schreef: do 09 jan 2020, 17:18
bloemeke schreef: do 09 jan 2020, 17:06
bompa schreef: do 09 jan 2020, 13:22 Ik voel mij momenteel 50 jaar terug in de tijd. Een melding gekregen van een moderator dat ik een spatie vergeten ben tussen 2 woorden :-o , voelde mij terug een schooljongen die op zijn vingers getikt wordt :oops: . Als ik telkens een melding ga krijgen voor schrijffouten en slechte zinnen, ga ik nog zéér véél meldingen krijgen. :roll:
Goedemiddag Bompa

Ik heb geen melding gemaakt voor een doodgewone schrijffout, dat doe ik nooit, ik verbeter dagelijks tientallen berichten, meestal omdat de vermelde einddatum niet overgenomen is het het wedstrijdbericht, soms ook als alles in hoofdletters is getypt in het onderwerp? maar het ging hier wel over de correcte schrijfwijze van de organisator : en omdat dit belangrijk is voor het gebruik van de zoekfunctie

Ter info (ook voor de andere forumleden), want nu ben ik echt op mijn tenen getrapt!
het gaat over deze melding :

Afbeelding

en betrokkene had "Arrowlordsofmetal" als organisator geplaatst

Afbeelding

In mijn ogen wel echt een melding waard, ik kan tegen kritiek maar deze moet eerlijk zijn

Bij deze is voor mij het laatste woord hierover gezegd !
Ik dacht dat meldingen persoonlijk waren. Met deze nu op het forum te gooien is dat schending van mijn privacy. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
Je bent er zelf over begonnen zonder de volledige context weer te geven, met name dat het niet louter een schrijffout betreft. Dat is gewoonweg een functionele fout, met bijvoorbeeld impact op zoekresultaten voor wie een nieuwe wedstrijd wilt plaatsen. En iedereen kan fouten maken. Iedereen mag fouten maken, mens zijn. Ga er gewoonweg constructief mee om.

Al die onnodige vijandigheid en lange tenen, mensenlief.
Laatst gewijzigd door Sam op do 09 jan 2020, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: do 09 jan 2020, 18:46 Je bent er zelf over begonnen zonder de volledige context weer te geven, met name dat het niet louter een schrijffout betreft. Dat is gewoonweg een functionele fout, met bijvoorbeeld impact op zoekresultaten voor wie een nieuwe wedstrijd wilt plaatsen.

Al die onnodige vijandigheid en lange tenen, mensenlief.
Idd.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Zjef schreef: do 09 jan 2020, 18:42
bompa schreef: do 09 jan 2020, 17:18 Ik dacht dat meldingen persoonlijk waren. Met deze nu op het forum te gooien is dat schending van mijn privacy. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
En guigou nog altijd zo hard in je gat gebeten dat je geen mod meer bent
meen je dat nu ?
moet ik eens de printscreens hierzetten van hoeveel keer steve is al komen vragen om terug te keren en om de schiftingen te doen ? de laatste keer is met moeite een paar weken geleden :lol: :lol: :lol:
heb hem toen ook de eerlijke reden gegeven waarom ik geen MOD meer WIL zijn
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: do 09 jan 2020, 20:28
Zjef schreef: do 09 jan 2020, 18:42
bompa schreef: do 09 jan 2020, 17:18 Ik dacht dat meldingen persoonlijk waren. Met deze nu op het forum te gooien is dat schending van mijn privacy. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
En guigou nog altijd zo hard in je gat gebeten dat je geen mod meer bent
meen je dat nu ?
moet ik eens de printscreens hierzetten van hoeveel keer steve is al komen vragen om terug te keren en om de schiftingen te doen ? de laatste keer is met moeite een paar weken geleden :lol: :lol: :lol:
heb hem toen ook de eerlijke reden gegeven waarom ik geen MOD meer WIL zijn
Ja, graag.

Gebruikersavatar
lientje
Gevorderde
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:29
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door lientje »

Ik moet "Thuis" nog zien van vandaag, maar hier is er nog meer soap dan op tv :lol:

MDB
Gevorderde
Berichten: 3490
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 43 (#44)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door MDB »

lientje schreef: do 09 jan 2020, 22:49 Ik moet "Thuis" nog zien van vandaag, maar hier is er nog meer soap dan op tv :lol:
Oei.....

Plaats reactie