Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

assani schreef: di 21 jan 2020, 19:53
guigou schreef: di 21 jan 2020, 16:15
Miss Jones schreef: di 21 jan 2020, 16:12
guigou schreef: di 21 jan 2020, 15:17 waarom posten sommige mods zoveel wedstrijden ? ze staan met moeite op fb en ze staan hier al
mss de kans laten aan mensen die hun quota moeten behalen ? :wave:
Wij hebben ook onze verplichtingen en dat weet je als EX- moderator goed genoeg vero.
Dus geen behoefte om daar een spel van te maken ;-)
Fijne dag verder :thumb:
als mod is het geen vereiste om wedstrijden te posten, behalve die 1 per week om toegang tot de blokken te hebben ;-)
als mod moet je geen quota hebben voor de lijst, of toch niet in al die jaren dat ik mod was :thumb:
Als ex-mod moet je u erbij neerleggen (en ernaar gedragen) dat je geen mod meer bent en moet je niet alles van de interne keuken naar buiten brengen. Wat is je doel hiermee? Hebben wij geen boodschap aan. Ik ben al heel blij dat dit forum bestaat dankzij de moderators.
het is mijn keuze om geen mod meer te zijn, vergeet dit niet :thumb: en ik breng niks van interne keuken naar buiten
ik vind het gewoon jammer voor de werkende mens die moeite heeft om aan zijn quota te geraken, dat sommige mods zoveel wedstrijden posten.
maar ja, ik ben een van de enigen die durft openbaar neerschrijven wat er door velen gedacht wordt :roll:
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
wuyten_d
Gevorderde
Berichten: 1831
Lid geworden op: do 12 okt 2017, 22:54
Locatie: Berlaar
Wedstrijden dit jaar: 39 (#53)
Contacteer:

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door wuyten_d »

guigou schreef: di 21 jan 2020, 20:01
assani schreef: di 21 jan 2020, 19:53
guigou schreef: di 21 jan 2020, 16:15
Miss Jones schreef: di 21 jan 2020, 16:12
guigou schreef: di 21 jan 2020, 15:17 waarom posten sommige mods zoveel wedstrijden ? ze staan met moeite op fb en ze staan hier al
mss de kans laten aan mensen die hun quota moeten behalen ? :wave:
Wij hebben ook onze verplichtingen en dat weet je als EX- moderator goed genoeg vero.
Dus geen behoefte om daar een spel van te maken ;-)
Fijne dag verder :thumb:
als mod is het geen vereiste om wedstrijden te posten, behalve die 1 per week om toegang tot de blokken te hebben ;-)
als mod moet je geen quota hebben voor de lijst, of toch niet in al die jaren dat ik mod was :thumb:
Als ex-mod moet je u erbij neerleggen (en ernaar gedragen) dat je geen mod meer bent en moet je niet alles van de interne keuken naar buiten brengen. Wat is je doel hiermee? Hebben wij geen boodschap aan. Ik ben al heel blij dat dit forum bestaat dankzij de moderators.
het is mijn keuze om geen mod meer te zijn, vergeet dit niet :thumb: en ik breng niks van interne keuken naar buiten
ik vind het gewoon jammer voor de werkende mens die moeite heeft om aan zijn quota te geraken, dat sommige mods zoveel wedstrijden posten.
maar ja, ik ben een van de enigen die durft openbaar neerschrijven wat er door velen gedacht wordt :roll:
In mijn naam schrijf je dit alvast niet.
Zucht :-?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#154)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Ik zou met momenten zo graag eens een poll zien over deze discussies.

Gebruikersavatar
filiberreke
Kenner
Berichten: 857
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:45
Wedstrijden dit jaar: 23 (#95)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door filiberreke »

Sam schreef: di 21 jan 2020, 21:53 Ik zou met momenten zo graag eens een poll zien over deze discussies.
Ik niet. Ergernissen zijn persoonlijk. Er hoeft niemand voor iemand anders te spreken. We zijn allemaal volwassenen met een eigen mening die we al dan niet willen ventileren maar niemand moet zich geroepen voelen anderen te vertegenwoordigen omdat hij of zij denkt meer te durven zeggen. Het gaat niet om het grote gelijk hebben of krijgen. Ik vind persoonlijk dat er hier al veel te veel gestookt wordt en zo’n poll zou dat volgens mij alleen nog maar versterken

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#154)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

filiberreke schreef: wo 22 jan 2020, 08:48
Sam schreef: di 21 jan 2020, 21:53 Ik zou met momenten zo graag eens een poll zien over deze discussies.
Ik niet. Ergernissen zijn persoonlijk. Er hoeft niemand voor iemand anders te spreken. We zijn allemaal volwassenen met een eigen mening die we al dan niet willen ventileren maar niemand moet zich geroepen voelen anderen te vertegenwoordigen omdat hij of zij denkt meer te durven zeggen. Het gaat niet om het grote gelijk hebben of krijgen. Ik vind persoonlijk dat er hier al veel te veel gestookt wordt en zo’n poll zou dat volgens mij alleen nog maar versterken
Wie zich kortzichtig opstelt, stookt, e.d. kan alles aangrijpen. Struisvogelpolitiek is daar alvast geen goed antwoord op. Naast het oeverloos ventileren van vele weinig tot niet onderbouwde meningen kan kennis zeker een constructieve bijdrage leveren.

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#37)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

Geen ergernis, maar was Schifters gisterenavond bij anderen ook onbereikbaar ?
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

cecilet
Gevorderde
Berichten: 3094
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 21:34
Wedstrijden dit jaar: 46 (#36)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door cecilet »

Pioen schreef: wo 22 jan 2020, 10:58 Geen ergernis, maar was Schifters gisterenavond bij anderen ook onbereikbaar ?
Ja hoor, het was algemeen denk ik.
Schifters had een avondje verlof ;-) !
Vanmorgen terug voor 100 % paraat :-)

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Examenstress ;-)
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Pioen
Gevorderde
Berichten: 1985
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 16:13
Wedstrijden dit jaar: 46 (#37)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Pioen »

cecilet schreef: wo 22 jan 2020, 12:05
Ja hoor, het was algemeen denk ik.
Schifters had een avondje verlof ;-) !
Vanmorgen terug voor 100 % paraat :-)
Nieuwjaarsreceptie voor het team :-D
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#154)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: wo 22 jan 2020, 15:34 Examenstress ;-)
Stilaan vertrekken om het mijne te gaan afleggen...

Plaats reactie