Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Unedia
Gevorderde
Berichten: 2593
Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 14:58
Locatie: Ternat
Wedstrijden dit jaar: 34 (#71)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Unedia »

letter schreef: za 14 okt 2023, 08:12 op 1 nacht 105 ongewenste mails ontvangen
het is echt verschrikkelijk he, en wordt alleen maar erger heb ik de indruk ook al blokkeer ik alles of rapporteer he.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

antwoord verwijderd :-(
wedstrijd was afgelopen (had ik niet gezien) maar stond wel nog in binnenlandse , en was trouwens ook verkeerd gepost, datum stond niet in de titel (was gepost door bender :roll: )
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

guigou schreef: wo 25 okt 2023, 15:10 antwoord verwijderd :-(
wedstrijd was afgelopen (had ik niet gezien) maar stond wel nog in binnenlandse , en was trouwens ook verkeerd gepost, datum stond niet in de titel (was gepost door bender :roll: )
en hup nog 1 verwijderd , juist hetzelfde pfffff
wedstrijd nog in binnenlandse en geen einddatum in titel :(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Leden die niks lezen, en gewoon posten.
Om dan hier te klagen dat het verwijderd wordt, omdat ze niet gelezen hebben dat een wedstrijd al afgelopen was.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Zjef schreef: wo 25 okt 2023, 16:33 Leden die niks lezen, en gewoon posten.
Om dan hier te klagen dat het verwijderd wordt, omdat ze niet gelezen hebben dat een wedstrijd al afgelopen was.
jammergenoeg waren beide wedstrijden verkeerd gepost , ik kijk of de wedstrijden nog in binnenlandse staan en niet in archief, en beide wedstrijden waren ook nog op de site terug te vinden , ik lees dan ook niet de volledige uitleg omdat ik er van uit ga dat de wedstrijden correct gepost/gecorrigeerd zijn
wedstrijd 1 datum activiteit stond niet in de titel
wedstrijd 2 einddatum was niet vermeld
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: wo 25 okt 2023, 16:51
Zjef schreef: wo 25 okt 2023, 16:33 Leden die niks lezen, en gewoon posten.
Om dan hier te klagen dat het verwijderd wordt, omdat ze niet gelezen hebben dat een wedstrijd al afgelopen was.
jammergenoeg waren beide wedstrijden verkeerd gepost , ik kijk of de wedstrijden nog in binnenlandse staan en niet in archief, en beide wedstrijden waren ook nog op de site terug te vinden , ik lees dan ook niet de volledige uitleg omdat ik er van uit ga dat de wedstrijden correct gepost/gecorrigeerd zijn
wedstrijd 1 datum activiteit stond niet in de titel
wedstrijd 2 einddatum was niet vermeld
Mochten wij als mods er ook vanuit gaan dat hier alles correct gepost staat als het in binnenlandse staat, ons leven zou echt zoveel aangenamer en mooier zijn.

Er bestaat een meldknop als je fouten opmerkt in een wedstrijd. We werken hier allemaal samen, niet in een éénrichtingsstraat met oogkleppen op.

Gebruikersavatar
sandra
Gevorderde
Berichten: 3635
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:20
Locatie: West vlaanderen
Wedstrijden dit jaar: 48 (#31)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door sandra »

kosten maandelijkse bijdrage van Bnb Paribas Fortis gaat van 4.50 naar 5.50 per maand weeral een 1 euro per maand meer 😡
moesten de interesten zo vlug verhogen zijn we rijk
dus een Vraagje bij welke bank zitten julie en hoe zit dit met maandelijkse bijdrage
want als ik nu rekenen betalen we al 66 euro aan kosten per jaar
we gaan eens moeten kijken voor een andere bank na meer dan 32 jaar klant te zijn en minder en minder service denk ik toch te gaan veranderen ;-)

Gebruikersavatar
daffy
Kenner
Berichten: 828
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 18:53
Wedstrijden dit jaar: 134 (#10)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door daffy »

sandra schreef: do 26 okt 2023, 13:47 kosten maandelijkse bijdrage van Bnb Paribas Fortis gaat van 4.50 naar 5.50 per maand weeral een 1 euro per maand meer 😡
moesten de interesten zo vlug verhogen zijn we rijk
dus een Vraagje bij welke bank zitten julie en hoe zit dit met maandelijkse bijdrage
want als ik nu rekenen betalen we al 66 euro aan kosten per jaar
we gaan eens moeten kijken voor een andere bank na meer dan 32 jaar klant te zijn en minder en minder service denk ik toch te gaan veranderen ;-)
Dat hangt wat af van wat je wel of niet verwacht van een bank.
Een goedkope bank qua maandelijkse vergoeding is dat mss niet meer als ze op andere diensten geld aanrekenen (bv bij cash geld afhalen) waar je vaak gebruik van maakt.

Beste om hier even de vergelijking voor jezelf te maken:
https://www.spaargids.be/sparen/zichtre ... ijken.html

Spaarrekening bij een andere bank zetten dan waar je zichtrekening staat is ook zeker een mogelijkheid om zo het beste kostenscenario te bereiken.

rope
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: di 24 okt 2023, 15:48
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door rope »

ik ben een nieuw lid, en voorlopig is mijn grootste frustratie dat ik telkens te laat ben om een nieuwe wedstrijd te posten.
telkens ik er eentje weet staat die natuurlijk al net op de site waardoor ik nog altijd geen toegang heb tot de wedstrijd linken die door andere gedeeld zijn.

Ik kan moeilijk begrijpen dat de +2000 leden iedere week minstens 1 nieuwe wedstrijd kunnen delen om aan de geposte wedstrijden te kunnen deelnemen met dat sommige leden meerdere delen(wat natuurlijk hun volste recht is eh) maar dat maakt het voor de andere wss vooral nieuwe leden zoals wel veel moeilijker om nieuwe wedstrijden als eerste te delen op de site.

Ik begrijp wel dat dit een van de regels is maar ik denk dat dit soms wel voor grote frustraties kan zorgen bij nieuwe leden die willen meedoen met wedstrijden maar telkens te laat zijn om nieuwe wedstrijden toe te voegen en daardoor dan ook de content van andere niet kunnen zien.

maar ok het is wat het is en ik probeer verder om eens de snelste te zijn bij het plaatsen van een nieuwe post.

grt rope

Krikke
Kenner
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma 20 dec 2021, 06:36
Wedstrijden dit jaar: 48 (#33)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Krikke »

rope schreef: vr 27 okt 2023, 16:22 ik ben een nieuw lid, en voorlopig is mijn grootste frustratie dat ik telkens te laat ben om een nieuwe wedstrijd te posten.
telkens ik er eentje weet staat die natuurlijk al net op de site waardoor ik nog altijd geen toegang heb tot de wedstrijd linken die door andere gedeeld zijn.

Ik kan moeilijk begrijpen dat de +2000 leden iedere week minstens 1 nieuwe wedstrijd kunnen delen om aan de geposte wedstrijden te kunnen deelnemen met dat sommige leden meerdere delen(wat natuurlijk hun volste recht is eh) maar dat maakt het voor de andere wss vooral nieuwe leden zoals wel veel moeilijker om nieuwe wedstrijden als eerste te delen op de site.

Ik begrijp wel dat dit een van de regels is maar ik denk dat dit soms wel voor grote frustraties kan zorgen bij nieuwe leden die willen meedoen met wedstrijden maar telkens te laat zijn om nieuwe wedstrijden toe te voegen en daardoor dan ook de content van andere niet kunnen zien.

maar ok het is wat het is en ik probeer verder om eens de snelste te zijn bij het plaatsen van een nieuwe post.

grt rope
Je hebt een punt, Ik heb ook al verschillende nieuwe leden proberen te introduceren en ik krijg van hun hetzelfde antwoord als het gene wat u nu post. Dat werkt demotiverend natuurlijk. :-( De anciens hier weten goed waar en wanneer er nieuwe wedstrijden online komen. Op fb krioelt het ook van wedstrijden. Misschien kunne de beheerder(s) van dit forum, nieuwe leden een 24h acces geven zodat nieuwe leden aan vb hebben van hoe we hier werken :thumb: . Het nadeel natuurlijk is dat dan sommigen cst nieuwe accounts gaan aanmaken om de wedstrijden te zien :-? . Elk voor- , heeft zijn nadeel. :oops:
Ik moet wel zeggen, ik het het forum hier weten opstarten en als je ziet hoe het nu geëvolueerd is, chapeau voor de beheerders en moderators :bow:

Plaats reactie