Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

miekehill schreef: zo 22 sep 2019, 09:36 Niet echt een ergernis, maar wel iets wat ambetant is: als je na meer dan een week een nieuwe wedstrijd wil plaatsen en je wil controleren of je afbeelding goed opgeladen is via 'Voorbeeld', krijg je te zien dat je eerst een wedstrijd moet posten alvorens te kunnen kijken.... :-?
Dan post je gewoon, en kijk je nadien of het er goed staat.
Je kan nadien nog altijd wijzigen om het te verbeteren, al zijn er veel die dat kennelijk vergeten.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: zo 22 sep 2019, 13:04
miekehill schreef: zo 22 sep 2019, 09:36 Niet echt een ergernis, maar wel iets wat ambetant is: als je na meer dan een week een nieuwe wedstrijd wil plaatsen en je wil controleren of je afbeelding goed opgeladen is via 'Voorbeeld', krijg je te zien dat je eerst een wedstrijd moet posten alvorens te kunnen kijken.... :-?
Dan post je gewoon, en kijk je nadien of het er goed staat.
Je kan nadien nog altijd wijzigen om het te verbeteren, al zijn er veel die dat kennelijk vergeten.
Als 't een herhalende is helaas geen optie. Dan blijft je zelfgeplaatste wedstrijd voor jezelf verborgen. En voor de quota wordt het ook al gezien als een minderwaardige post, terwijl herhalende wedstrijden zelfs interessanter kunnen zijn maar bijgevolg vaak niet gepost worden.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: zo 22 sep 2019, 17:41
Zjef schreef: zo 22 sep 2019, 13:04
miekehill schreef: zo 22 sep 2019, 09:36 Niet echt een ergernis, maar wel iets wat ambetant is: als je na meer dan een week een nieuwe wedstrijd wil plaatsen en je wil controleren of je afbeelding goed opgeladen is via 'Voorbeeld', krijg je te zien dat je eerst een wedstrijd moet posten alvorens te kunnen kijken.... :-?
Dan post je gewoon, en kijk je nadien of het er goed staat.
Je kan nadien nog altijd wijzigen om het te verbeteren, al zijn er veel die dat kennelijk vergeten.
Als 't een herhalende is helaas geen optie. Dan blijft je zelfgeplaatste wedstrijd voor jezelf verborgen. En voor de quota wordt het ook al gezien als een minderwaardige post, terwijl herhalende wedstrijden zelfs interessanter kunnen zijn maar bijgevolg vaak niet gepost worden.
Die ga je niet posten om verborgen blokken opnieuw te zien.
En verder: die discussie over herhalende/antwoorden laten meetellen in zichtbaarheid verborgen blokken is al tot vervelens toe gevoerd.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: zo 22 sep 2019, 17:54
Sam schreef: zo 22 sep 2019, 17:41
Zjef schreef: zo 22 sep 2019, 13:04
miekehill schreef: zo 22 sep 2019, 09:36 Niet echt een ergernis, maar wel iets wat ambetant is: als je na meer dan een week een nieuwe wedstrijd wil plaatsen en je wil controleren of je afbeelding goed opgeladen is via 'Voorbeeld', krijg je te zien dat je eerst een wedstrijd moet posten alvorens te kunnen kijken.... :-?
Dan post je gewoon, en kijk je nadien of het er goed staat.
Je kan nadien nog altijd wijzigen om het te verbeteren, al zijn er veel die dat kennelijk vergeten.
Als 't een herhalende is helaas geen optie. Dan blijft je zelfgeplaatste wedstrijd voor jezelf verborgen. En voor de quota wordt het ook al gezien als een minderwaardige post, terwijl herhalende wedstrijden zelfs interessanter kunnen zijn maar bijgevolg vaak niet gepost worden.
Die ga je niet posten om verborgen blokken opnieuw te zien.
En verder: die discussie over herhalende/antwoorden laten meetellen in zichtbaarheid verborgen blokken is al tot vervelens toe gevoerd.
Niet om ze te zien, wel gepost als bijdrage en dan stuit je dus op je eigen verborgen posts omdat je eerst een verse wedstrijd moet vinden.
Onderwerp is inderdaad al vaak besproken. Vinkjes die niet degelijk gebruikt worden, foutgebruikers die daar weinig hinder van ondervinden (i.t.t. bijvoorbeeld na herhaald foutgebruik die functie voor hen te deactiveren) en de efficiëntie die zo dus uitblijft. Soms wil ik wel eens weten wie daarvoor te kunnen bedanken. Maar er zijn al vaker zaken na enige tijd toch verbeterd, dus we blijven hoopvol. Ook voor het herzien van wat meetelt in de quota.

Verwijderde gebruiker 69

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

Weeral zovele tickets te geef op FB schifters, meestal dezelfde personen :-(
Waarom doe je in godsnaam meerdere keren mee met (een) wedstrijd(en) waarin je zelf geen interesse hebt. :-?
Zovele die het wel willen winnen lopen zo naast de prijzen.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

TC-Matic schreef: ma 23 sep 2019, 18:42 Weeral zovele tickets te geef op FB schifters, meestal dezelfde personen :-(
Waarom doe je in godsnaam meerdere keren mee met (een) wedstrijd(en) waarin je zelf geen interesse hebt. :-?
Zovele die het wel willen winnen lopen zo naast de prijzen.
O.a. om op een goed blaadje te staan bij een ander, veel weggeven is meer kans iets te krijgen. Zie de typische mededeling "voorrang voor wie nog iets te goed heeft". Da's in feite gewoon ruilhandel, desondanks ruilen er volgens de regels niet toegelaten wordt.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

TC-Matic schreef: ma 23 sep 2019, 18:42 Weeral zovele tickets te geef op FB schifters, meestal dezelfde personen :-(
Waarom doe je in godsnaam meerdere keren mee met (een) wedstrijd(en) waarin je zelf geen interesse hebt. :-?
Zovele die het wel willen winnen lopen zo naast de prijzen.
Hier worden ze tenminste wel weggegeven en niet verkocht via 2dehands.be, dus ik snap jouw ergernis echt niet.
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

Verwijderde gebruiker 69

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

dannyboy schreef: di 24 sep 2019, 23:33
TC-Matic schreef: ma 23 sep 2019, 18:42 Weeral zovele tickets te geef op FB schifters, meestal dezelfde personen :-(
Waarom doe je in godsnaam meerdere keren mee met (een) wedstrijd(en) waarin je zelf geen interesse hebt. :-?
Zovele die het wel willen winnen lopen zo naast de prijzen.
Hier worden ze tenminste wel weggegeven en niet verkocht via 2dehands.be, dus ik snap jouw ergernis echt niet.
Waarom doe je met wedstrijden mee waar je geen interesse voor hebt, om weg te geven?
k zie ook regelmatig halfvolle zalen tijdens AP's.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8020
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Afspraak bij dokter die 2 u 30 te laat is. Dokter gaf als reden op, een spoedgeval deze middag. Maar volgens alle mensen in de wachtzaal, was ze nooit op tijd. Sommige hadden daar al 5 u moeten wachten.

Maar de dokter maakte het wel goed, door heel goeie uitleg enz....

dianem
Kenner
Berichten: 1188
Lid geworden op: do 16 jul 2015, 14:18
Wedstrijden dit jaar: 50 (#31)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dianem »

Ik zet niet gemakkelijk iets in deze rubriek,want ik erger me eigenlijk aan niet veel, maar nu moet het me toch even van het hart.
Sinds 1 september moeten velen onder ons toch wel wat moeite doen om 1 wedstrijd te kunnen posten per week om de verborgen blokken te blijven bekijken.
Ik zelf hoor hier ook bij en het lukt me nog aardig ,maar wat me soms opvalt, en me echt ergert ,is, dat er bepaalde personen ineens een hele reeks wedstrijden van dezelfde organisator achter elkaar posten.
Meestal zijn dit diegenen die een plaatsje willen veroveren in die top 10 van posters.
Ik weet dat ik nu personen tegen ga krijgen, maar ik vind dit wel een beetje egoïstisch.
Dit forum blijft voor mij een hobby en een plezier om iedereen iets te gunnen.
Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf nu spreek, maar ook in naam van anderen.
Ik weet dat ik hier niets aan kan veranderen maar hierbij zeg ik het gewoon even ;-)

Plaats reactie