Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1886
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 14 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

robinhoody schreef: vr 08 feb 2019, 11:14
Sam schreef: wo 06 feb 2019, 09:00 :-?
TC-Matic schreef: wo 06 feb 2019, 06:26
Sam schreef: di 05 feb 2019, 19:12 Mijn werk dag na dag niet gedaan krijgen door de tijd die ik verlies door andermans fouten.
Hier al 4 maand voor 2 aan het werken (50uur/week), werk erbij nemen voor een collega die thuis zit door burn out. Het loon is mooi maar vrije tijd/ gezinstijd gaat erop achteruit :-(
Overuren zijn hier niet betaald, met loon naar werk zou ik het zo erg niet vinden. Maar uw welzijn niet verwaarlozen, hè.
Helemaal akkoord met Sam. Er zijn grenzen. Constant in overdrive is allesbehalve gezond. Ik ken het maar al te goed. Ik werk voor de overheid, maar volgens mijn huisdokter met de mentaliteit van een zelfstandige: alles zo goed mogelijk doen en zo veel mogelijk doen ...
Idem

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

dannyboy schreef: vr 08 feb 2019, 15:04 Gisteren 2 keer opgebeld in het (Pakistaans) Engels door een man van Microsoft, zogezegd .... Ik had problemen met mijn Windows computer, ja hallo. Ze wat aan het lijntje gehouden. :-P :-P :-P

Vandaag gebeld door een vrouw ook zogezegd Microsoft, toen ik zei dat ik de politie al had verwittigd, noemde ze mij gewoon een motherfucker :shock: :shock: :shock: Ik zei, wablief, jij bent verdomme de motherfucker en ik heb afgelegd.

De laatste keer weer meer en meer van dat soort stomme telefoontjes :-|
Hier ook eens zo'n telefoontje gehad, zogezegd was mijn computer gehackt en ze hadden ginder daardoor problemen door mijn computer. :lol: :bow:
Toen ik haar uitlegde hoe hun systeem werkt om mensen op te lichten volgende er een stilte gevolgd door "shut up". Heb dan maar gezwegen zoals mij bevolen werd en ingelegd :-D
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
dannyboy
Kenner
Berichten: 964
Lid geworden op: vr 10 jul 2015, 15:07
Locatie: Brugge
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dannyboy »

Craz schreef: vr 08 feb 2019, 18:51
dannyboy schreef: vr 08 feb 2019, 15:04 Gisteren 2 keer opgebeld in het (Pakistaans) Engels door een man van Microsoft, zogezegd .... Ik had problemen met mijn Windows computer, ja hallo. Ze wat aan het lijntje gehouden. :-P :-P :-P

Vandaag gebeld door een vrouw ook zogezegd Microsoft, toen ik zei dat ik de politie al had verwittigd, noemde ze mij gewoon een motherfucker :shock: :shock: :shock: Ik zei, wablief, jij bent verdomme de motherfucker en ik heb afgelegd.

De laatste keer weer meer en meer van dat soort stomme telefoontjes :-|
Hier ook eens zo'n telefoontje gehad, zogezegd was mijn computer gehackt en ze hadden ginder daardoor problemen door mijn computer. :lol: :bow:
Toen ik haar uitlegde hoe hun systeem werkt om mensen op te lichten volgende er een stilte gevolgd door "shut up". Heb dan maar gezwegen zoals mij bevolen werd en ingelegd :-D
Kans is groot dat het dezelfde vrouw is, vroeger legden ze zelf neer als ze wisten dat je ze doorhad. Nu beledigen ze je nog eens erbij. Het gaat van kwaad naar erger :shock:
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

Boodschappen willen doen, maar zo druk... dus terug naar huis

robinhoody

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door robinhoody »

's Nachts weer wakker geworden van de rugpijn en maar woelen...

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3059
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

werken in de straat en zijstraten die blijven duren.
constant overal stof!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#175)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Miss Jones schreef: ma 18 feb 2019, 15:16 werken in de straat en zijstraten die blijven duren.
constant overal stof!
idem hier
wij wonen in een nieuwbouwwijk die enkel toegankelijk is via een 'oude' wijk. in die oude wijk zijn ze een jaar geleden begonnen om alle straten , rioleringen, trottoirs ... te vernieuwen. En daarbovenop zijn ze op de hoek om onze wijk binnen te rijden, ondertussen begonnen met het bouwen van appartementen. gezien deze nog moeten worden aangesloten aan die rioleringen ... blijft alles openliggen :(
Daardoor steken alle riooldeksels bijna 10 cm uit de grond , en het zijn er zodanig veel bijeen dat het onmogelijk is om deze te mijden bij het wegrijden. met als gevolg dat wij , en al veel buren ook, al 2 kapotte banden hebben aan de auto.
heb een mail gestuurd naar de gemeente met de vraag of ik dit jaar mijn gemeentebelastingen mag inhouden voor de opgelopen kosten :(
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1886
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 14 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Muggen.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3059
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

Sam schreef: di 19 feb 2019, 07:23Muggen.

jah dat zijn rotbeesten eh!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1886
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 14 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Miss Jones schreef: di 19 feb 2019, 11:00
Sam schreef: di 19 feb 2019, 07:23Muggen.

jah dat zijn rotbeesten eh!
En dan noemen ze vrouwelijke honden teven. Ik reserveer dat woord voor vrouwelijke muggen.

Plaats reactie