Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#85)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Leentje58 »

guigou schreef: ma 15 mar 2021, 17:07
grietje schreef: zo 14 mar 2021, 16:20
Leentje58 schreef: zo 14 mar 2021, 13:48 Mijn ergernis: dat er Fransen aanwezig waren in Luik, tijdens/na de "betoging". Controle aan de grenzen??!!?? :roll: :roll:

Dacht ik ook direct, toen ik het hoorde.
ik woon hier aan de grens, het krioelt hier van de fransen in alle winkels, begrijp het ook niet hoor
:shock: :shock:

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Hetzelfde heb je aan de grens met Nederland, overal zie je gele nummerplaten...
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#85)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Leentje58 »

Craz schreef: ma 15 mar 2021, 18:54 Hetzelfde heb je aan de grens met Nederland, overal zie je gele nummerplaten...
Allee, het zouden de plaatsen en het moment zijn om de staatskas te spijzigen :lol:

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Leentje58 schreef: ma 15 mar 2021, 18:56
Craz schreef: ma 15 mar 2021, 18:54 Hetzelfde heb je aan de grens met Nederland, overal zie je gele nummerplaten...
Allee, het zouden de plaatsen en het moment zijn om de staatskas te spijzigen :lol:
Niet echt, want grensbewoners mogen de grens oversteken, tot 20km ofzoiets dacht ik.
Dit om familiebezoek of winkelen toe te staan.
En dan werk je zoiets in de hand, want dat beginnen controleren is onbegonnen werk.
Ik zie hier iig nergens controle, laat staan dat iemand vraagt naar het formulier dat je op eer moest invullen dat je met een geldige reden de grens oversteekt.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 727
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Nagelz »

guigou schreef: ma 15 mar 2021, 17:05
Nagelz schreef: do 11 mar 2021, 20:52 Wedstrijden voor kleine prijsjes waar LETTERLIJK staat vermeld ENKEL LEVERING (in mijn dorp, in de Stille Kempen)
waar je leden uit West Vlaanderen ziet aan deelnemen ..
op deze manier gaan er prijzen verloren .. :-|
t omgekeerde gebeurd ook hoor amai , ik begrijp dit niet :roll:
Voor fysieke prijsjes waarvan je weet dat ze in een winkel op te halen zijn en je de rit ervoor over hebt, oké dat tot daar toe,
maar een ontbijt dat enkel in de regio word geleverd (duidelijk vermeld) .. daar kan ik met mijn verstand echt niet bij :-?
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Nagelz schreef: ma 15 mar 2021, 19:55
guigou schreef: ma 15 mar 2021, 17:05
Nagelz schreef: do 11 mar 2021, 20:52 Wedstrijden voor kleine prijsjes waar LETTERLIJK staat vermeld ENKEL LEVERING (in mijn dorp, in de Stille Kempen)
waar je leden uit West Vlaanderen ziet aan deelnemen ..
op deze manier gaan er prijzen verloren .. :-|
t omgekeerde gebeurd ook hoor amai , ik begrijp dit niet :roll:
Voor fysieke prijsjes waarvan je weet dat ze in een winkel op te halen zijn en je de rit ervoor over hebt, oké dat tot daar toe,
maar een ontbijt dat enkel in de regio word geleverd (duidelijk vermeld) .. daar kan ik met mijn verstand echt niet bij :-?
er loopt hier in een bakkerij op de gemeente een wedstrijd om een ontbijt te winnen , en er doen mensen mee van de andere kant van t land, gans de familie doet mee, t is 170 km van hier, ik denk niet dat deze zullen 340 km rijden voor een ontbijt van een paar tientallen euros :roll: :roll:
das puur egoisme, winnen winnen winnen en de anderen niks gunnen
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 727
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Nagelz »

guigou schreef: ma 15 mar 2021, 20:24
Nagelz schreef: ma 15 mar 2021, 19:55
guigou schreef: ma 15 mar 2021, 17:05
Nagelz schreef: do 11 mar 2021, 20:52 Wedstrijden voor kleine prijsjes waar LETTERLIJK staat vermeld ENKEL LEVERING (in mijn dorp, in de Stille Kempen)
waar je leden uit West Vlaanderen ziet aan deelnemen ..
op deze manier gaan er prijzen verloren .. :-|
t omgekeerde gebeurd ook hoor amai , ik begrijp dit niet :roll:
Voor fysieke prijsjes waarvan je weet dat ze in een winkel op te halen zijn en je de rit ervoor over hebt, oké dat tot daar toe,
maar een ontbijt dat enkel in de regio word geleverd (duidelijk vermeld) .. daar kan ik met mijn verstand echt niet bij :-?
er loopt hier in een bakkerij op de gemeente een wedstrijd om een ontbijt te winnen , en er doen mensen mee van de andere kant van t land, gans de familie doet mee, t is 170 km van hier, ik denk niet dat deze zullen 340 km rijden voor een ontbijt van een paar tientallen euros :roll: :roll:
das puur egoisme, winnen winnen winnen en de anderen niks gunnen
Tja .. ze leren het maar niet af :-)
we delen alleszins dezelfde mening :thumb:
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

guigou schreef: ma 15 mar 2021, 20:24
Nagelz schreef: ma 15 mar 2021, 19:55
guigou schreef: ma 15 mar 2021, 17:05
Nagelz schreef: do 11 mar 2021, 20:52 Wedstrijden voor kleine prijsjes waar LETTERLIJK staat vermeld ENKEL LEVERING (in mijn dorp, in de Stille Kempen)
waar je leden uit West Vlaanderen ziet aan deelnemen ..
op deze manier gaan er prijzen verloren .. :-|
t omgekeerde gebeurd ook hoor amai , ik begrijp dit niet :roll:
Voor fysieke prijsjes waarvan je weet dat ze in een winkel op te halen zijn en je de rit ervoor over hebt, oké dat tot daar toe,
maar een ontbijt dat enkel in de regio word geleverd (duidelijk vermeld) .. daar kan ik met mijn verstand echt niet bij :-?
er loopt hier in een bakkerij op de gemeente een wedstrijd om een ontbijt te winnen , en er doen mensen mee van de andere kant van t land, gans de familie doet mee, t is 170 km van hier, ik denk niet dat deze zullen 340 km rijden voor een ontbijt van een paar tientallen euros :roll: :roll:
das puur egoisme, winnen winnen winnen en de anderen niks gunnen
En stel dat er van gans die familie iemand in de buurt woont die het graag wil nuttigen?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: ma 15 mar 2021, 21:21 En stel dat er van gans die familie iemand in de buurt woont die het graag wil nuttigen?
Dat kan zeker Sam, en ik spreek me ook niet uit over dit voorbeeld, maar het is wel een gegeven dat er deelnemers zijn die niks lezen en gewoon alles meedoen, om dan vervolgens niet op te dagen, laat staan even te laten weten dat ze niet zullen komen opdagen. Ik heb er doorheen mijn "wedstrijdcarrière" van de afgelopen jaren talloze voorbeelden van gezien, en daardoor ook helaas wedstrijden zien verdwijnen. Bijvoorbeeld de wedstrijd bij de Belgische luchtmacht waar je helikoptervluchten kon winnen is zo een voorbeeld. De man die dat organiseerde deed dat met hart en ziel om de winnaars een onvergetelijke ervaring te geven, en dan blijkt dat de helft van de winnaars niet komt opdagen. En als ze opgebeld worden geven ze allerhande excuses (vakantie, ziek, ...) tot zelfs gewoon droogweg "ik lig nog in bed". Die man was heel gefrustreerd want moest elk jaar veel moeite en energie stoppen in het organiseren van die wedstrijd, bv toelatingen verkrijgen e.d. Het jaar nadien was het afgelopen met die wedstrijd.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#156)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: ma 15 mar 2021, 22:31
Sam schreef: ma 15 mar 2021, 21:21 En stel dat er van gans die familie iemand in de buurt woont die het graag wil nuttigen?
Dat kan zeker Sam, en ik spreek me ook niet uit over dit voorbeeld, maar het is wel een gegeven dat er deelnemers zijn die niks lezen en gewoon alles meedoen, om dan vervolgens niet op te dagen, laat staan even te laten weten dat ze niet zullen komen opdagen. Ik heb er doorheen mijn "wedstrijdcarrière" van de afgelopen jaren talloze voorbeelden van gezien, en daardoor ook helaas wedstrijden zien verdwijnen. Bijvoorbeeld de wedstrijd bij de Belgische luchtmacht waar je helikoptervluchten kon winnen is zo een voorbeeld. De man die dat organiseerde deed dat met hart en ziel om de winnaars een onvergetelijke ervaring te geven, en dan blijkt dat de helft van de winnaars niet komt opdagen. En als ze opgebeld worden geven ze allerhande excuses (vakantie, ziek, ...) tot zelfs gewoon droogweg "ik lig nog in bed". Die man was heel gefrustreerd want moest elk jaar veel moeite en energie stoppen in het organiseren van die wedstrijd, bv toelatingen verkrijgen e.d. Het jaar nadien was het afgelopen met die wedstrijd.
Potver, van een schoolvoorbeeld gesproken waar ik een dierbaar iemand graag mee zou plezieren 😑

Plaats reactie