Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

rope
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: di 24 okt 2023, 15:48
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door rope »

Krikke schreef: vr 27 okt 2023, 18:00
rope schreef: vr 27 okt 2023, 16:22 ik ben een nieuw lid, en voorlopig is mijn grootste frustratie dat ik telkens te laat ben om een nieuwe wedstrijd te posten.
telkens ik er eentje weet staat die natuurlijk al net op de site waardoor ik nog altijd geen toegang heb tot de wedstrijd linken die door andere gedeeld zijn.

Ik kan moeilijk begrijpen dat de +2000 leden iedere week minstens 1 nieuwe wedstrijd kunnen delen om aan de geposte wedstrijden te kunnen deelnemen met dat sommige leden meerdere delen(wat natuurlijk hun volste recht is eh) maar dat maakt het voor de andere wss vooral nieuwe leden zoals wel veel moeilijker om nieuwe wedstrijden als eerste te delen op de site.

Ik begrijp wel dat dit een van de regels is maar ik denk dat dit soms wel voor grote frustraties kan zorgen bij nieuwe leden die willen meedoen met wedstrijden maar telkens te laat zijn om nieuwe wedstrijden toe te voegen en daardoor dan ook de content van andere niet kunnen zien.

maar ok het is wat het is en ik probeer verder om eens de snelste te zijn bij het plaatsen van een nieuwe post.

grt rope
Je hebt een punt, Ik heb ook al verschillende nieuwe leden proberen te introduceren en ik krijg van hun hetzelfde antwoord als het gene wat u nu post. Dat werkt demotiverend natuurlijk. :-( De anciens hier weten goed waar en wanneer er nieuwe wedstrijden online komen. Op fb krioelt het ook van wedstrijden. Misschien kunne de beheerder(s) van dit forum, nieuwe leden een 24h acces geven zodat nieuwe leden aan vb hebben van hoe we hier werken :thumb: . Het nadeel natuurlijk is dat dan sommigen cst nieuwe accounts gaan aanmaken om de wedstrijden te zien :-? . Elk voor- , heeft zijn nadeel. :oops:
Ik moet wel zeggen, ik het het forum hier weten opstarten en als je ziet hoe het nu geëvolueerd is, chapeau voor de beheerders en moderators :bow:


idd en ik begrijp zeer goed dat het moeilijk is om de mensen die enkel nemen en niets terug geven te weren uit het forum,
maar voor iemand die net start met wedstrijden is het zeer moeilijk om sneller te zijn dan die "anciens" die idd de plaatsen en tijden waar ze nieuwe wedstrijden kunnen vinden perfect weten.

Ik weet niet eh :oops: ben gewoon luid aan het denken mss de nieuwe leden toegang geven tot de linken maar niet tot de antwoorden, zodat wij er een beetje kunnen "inrollen" en zo een idee hebben waar we allemaal wedstrijden kunnen vinden om die dan in de toekomst zelf te kunnen delen
Tis maar een idee eh :oops:

en idd Krikke dit is een zeer grote en mooi uitgewerkt forum met veel leden en super veel wedstrijden, jammer genoeg voorlopig nog niet voor mij :-|
Maar ik geef nog niet op en blijf verder proberen

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17350
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

rope schreef: vr 27 okt 2023, 16:22
Je hebt je 3 dagen geleden aangemeld.
Je kan de instructies lezen en je ziet welke bedrijven/sites wedstrijden organiseren.

Elk lid is begonnen vanaf 0.
Een beetje geduld en doorzettingsvermogen. In ruil krijg je hier een mooi forum met vragen en antwoorden.
Hou er rekening mee : onvolledige wedstrijden of wedstrijden met fouten worden sws verwijderd en we maken geen uitzonderingen voor nieuwelingen. Iedereen is hier gelijk.

Succes

Gebruikersavatar
guigou
Expert
Berichten: 6361
Lid geworden op: do 26 feb 2015, 21:30
Locatie: Geluwe
Wedstrijden dit jaar: 7 (#171)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

Zjef schreef: wo 25 okt 2023, 17:13
guigou schreef: wo 25 okt 2023, 16:51
Zjef schreef: wo 25 okt 2023, 16:33 Leden die niks lezen, en gewoon posten.
Om dan hier te klagen dat het verwijderd wordt, omdat ze niet gelezen hebben dat een wedstrijd al afgelopen was.
jammergenoeg waren beide wedstrijden verkeerd gepost , ik kijk of de wedstrijden nog in binnenlandse staan en niet in archief, en beide wedstrijden waren ook nog op de site terug te vinden , ik lees dan ook niet de volledige uitleg omdat ik er van uit ga dat de wedstrijden correct gepost/gecorrigeerd zijn
wedstrijd 1 datum activiteit stond niet in de titel
wedstrijd 2 einddatum was niet vermeld
Mochten wij als mods er ook vanuit gaan dat hier alles correct gepost staat als het in binnenlandse staat, ons leven zou echt zoveel aangenamer en mooier zijn.

Er bestaat een meldknop als je fouten opmerkt in een wedstrijd. We werken hier allemaal samen, niet in een éénrichtingsstraat met oogkleppen op.
beide wedstrijden werden gepost door bender :roll:
dus hier moeten geen leden beschuldigd worden van niet correct posten van een wedstrijd , maar wel jouw eigen robotje
of mag deze fouten maken ?
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

guigou schreef: zo 29 okt 2023, 14:01 beide wedstrijden werden gepost door bender :roll:
dus hier moeten geen leden beschuldigd worden van niet correct posten van een wedstrijd , maar wel jouw eigen robotje
of mag deze fouten maken ?
En dus gelden de regels voor Vero niet? Stop toch eens met zagen en klagen ipv hier constant persoonlijke vetes proberen uit te vechten.
Zoals hiervoor al geschreven kan je wedstrijden melden als er fouten in staan, dat kan ook met wedstrijden gepost door Bender.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#154)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Wedstrijd die weer verwijderd wordt. Is dat mijn schuld dat een organisator linkt naar het reglement van het verkeerde land met weliswaar dezelfde voorwaarden als de wedstrijd die voor België geplaatst wordt? Als de moderator dan het Nederlandstalige reglement voor de Belgische wedstrijdorganisator heeft, waarom kan die dan niet zo vriendelijk zijn het gewoon even mee te delen? Eerst verwijdert men ten onrechte de wedstrijd omdat zogezegd enkel Fransen kunnen deelnemen volgens het verkeerd gelinkte reglement, dan valt men over het niet plaatsen van een startdatum voor een wedstrijd die bij het plaatsen al twee weken lopende is? Gaan alle wedstrijden met een startdatum in het verleden nu de schop op?

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

Sam schreef: wo 01 nov 2023, 18:45 Wedstrijd die weer verwijderd wordt. Is dat mijn schuld dat een organisator linkt naar het reglement van het verkeerde land met weliswaar dezelfde voorwaarden als de wedstrijd die voor België geplaatst wordt? Als de moderator dan het Nederlandstalige reglement voor de Belgische wedstrijdorganisator heeft, waarom kan die dan niet zo vriendelijk zijn het gewoon even mee te delen? Eerst verwijdert men ten onrechte de wedstrijd omdat zogezegd enkel Fransen kunnen deelnemen volgens het verkeerd gelinkte reglement, dan valt men over het niet plaatsen van een startdatum voor een wedstrijd die bij het plaatsen al twee weken lopende is? Gaan alle wedstrijden met een startdatum in het verleden nu de schop op?
Even opgezocht, lijkt mij toch ook wel streng verwijderd in dit geval. Het reglement voor België, Nederlands, heb ik zelf ook een kwartier achter gezocht voor ik het vond. Deze in hun bio verwijst naar het franstalige reglement, dat betrekking heeft op Frankrijk (ook de _fr account, en niet de _be account wordt daarin vermeld). Als je /fr/ vervangt door /nl/ (of op "ja graag" klikt op de vraag of je de Nederlandse site wil zien), dan gaat het over de pagina voor Nederland (met verwijzing naar de _nl account, dus nog altijd niet die _be).

Je moet al zo slim zijn om er dan maar zelf /nl-be/ van te maken in die url om op het Belgische reglement uit te komen. En zelfs daar staan fouten in, want ze spreken eerst terug over die _nl account op instagram, om vervolgens ineens over te gaan naar de _be account.

Dus lijkt mij vooral dat Parkside zelf eens wat correcties mag doorvoeren in wat een totaal onduidelijke wedstrijd is voor wie op zoek gaat naar de voorwaarden voor Nederlandstalige Belgen. Dat is echt weer bij mekaar gesmeten door een firma die amper weet waar België ligt, en dan zo van "ah ja, er zit daar nog zo'n klein landje tussen Nederland en Frankrijk, ja, die zullen het wel vinden, daar gaan we niet te veel tijd in steken. Oh echt? Ze spreken daar Nederlands? Nog nooit van gehoord."

Die startdatum vermelden voor iets dat al bezig is lijkt mij ook weinig nut hebben.

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1884
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 12 (#154)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

Zjef schreef: wo 01 nov 2023, 19:31
Sam schreef: wo 01 nov 2023, 18:45 Wedstrijd die weer verwijderd wordt. Is dat mijn schuld dat een organisator linkt naar het reglement van het verkeerde land met weliswaar dezelfde voorwaarden als de wedstrijd die voor België geplaatst wordt? Als de moderator dan het Nederlandstalige reglement voor de Belgische wedstrijdorganisator heeft, waarom kan die dan niet zo vriendelijk zijn het gewoon even mee te delen? Eerst verwijdert men ten onrechte de wedstrijd omdat zogezegd enkel Fransen kunnen deelnemen volgens het verkeerd gelinkte reglement, dan valt men over het niet plaatsen van een startdatum voor een wedstrijd die bij het plaatsen al twee weken lopende is? Gaan alle wedstrijden met een startdatum in het verleden nu de schop op?
Even opgezocht, lijkt mij toch ook wel streng verwijderd in dit geval. Het reglement voor België, Nederlands, heb ik zelf ook een kwartier achter gezocht voor ik het vond. Deze in hun bio verwijst naar het franstalige reglement, dat betrekking heeft op Frankrijk (ook de _fr account, en niet de _be account wordt daarin vermeld). Als je /fr/ vervangt door /nl/ (of op "ja graag" klikt op de vraag of je de Nederlandse site wil zien), dan gaat het over de pagina voor Nederland (met verwijzing naar de _nl account, dus nog altijd niet die _be).

Je moet al zo slim zijn om er dan maar zelf /nl-be/ van te maken in die url om op het Belgische reglement uit te komen. En zelfs daar staan fouten in, want ze spreken eerst terug over die _nl account op instagram, om vervolgens ineens over te gaan naar de _be account.

Dus lijkt mij vooral dat Parkside zelf eens wat correcties mag doorvoeren in wat een totaal onduidelijke wedstrijd is voor wie op zoek gaat naar de voorwaarden voor Nederlandstalige Belgen. Dat is echt weer bij mekaar gesmeten door een firma die amper weet waar België ligt, en dan zo van "ah ja, er zit daar nog zo'n klein landje tussen Nederland en Frankrijk, ja, die zullen het wel vinden, daar gaan we niet te veel tijd in steken. Oh echt? Ze spreken daar Nederlands? Nog nooit van gehoord."

Die startdatum vermelden voor iets dat al bezig is lijkt mij ook weinig nut hebben.
Bedankt.

Omdat nl-be gisteren tot een 404-fout leidde, had ik uiteindelijk maar het Franstalige reglement fr-be gepost.
Ondertussen lijkt via nl-be het reglement ook toegankelijk, al is dat zoals je zegt duidelijk een (halfslachtige) herwerking van het Nederlandse reglement.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

het regenseizoen is terug aangebroken :lol:
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3048
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

gezondheidsprobleemkes :-( :-(

maar gelukkig kan dit allemaal wel opgelost worden.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17350
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door bloemeke »

Lees toch eens de handleiding !

Dagelijks verwijderen de mods tientallen :-? onvolledige wedstrijden.......... ( dik tegen onze goesting maar alle forumleden zijn gelijk voor de wet.)

Plaats reactie