rubriek "winnaars" en winnaars posten

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
bloemeke
Moderator

rubriek "winnaars" en winnaars posten

Bericht door bloemeke »

Willen jullie aub gebruik maken van onze rubriek "Winnaars" viewforum.php?f=9

Bij deze wedstrijd viewtopic.php?p=644543#p644543 waren verscheidene forumleden bij de winnaars die geen bericht ontvangen hebben van de organisator. Dankzij een forumlid, die wel op de hoogte was dat hij bij de winnaars was, en een andere forumlid dat de winnaars gepost heeft, weten nu verscheidene forumleden dat ze gewonnen hebben
Zo gaan er minder prijzen "verloren", blijven er minder plaatsen leeg bij een event, en gaan organisatoren misschien wedstrijden blijven organiseren

Thx

Sweetvoice
Expert
Wedstrijden dit jaar: 155 (#7)

Re: rubriek "winnaars" en winnaars posten

Bericht door Sweetvoice »

bloemeke schreef: vr 14 mar 2025, 09:01 Willen jullie aub gebruik maken van onze rubriek "Winnaars" viewforum.php?f=9

..., weten nu verscheidene forumleden dat ze gewonnen hebben
Zo gaan er minder prijzen "verloren", blijven er minder plaatsen leeg bij een event, en gaan organisatoren misschien wedstrijden blijven organiseren

Thx
Op deze manier had ik het nog niet bekeken en heb je volkomen gelijk. Ik bekeek die rubriek eerder als stoeferig...'Kijk eens wat ik gewonnen heb!'

Unedia
Expert
Wedstrijden dit jaar: 48 (#52)

Bericht door Unedia »

Sweetvoice schreef: zo 16 mar 2025, 09:59
bloemeke schreef: vr 14 mar 2025, 09:01 Willen jullie aub gebruik maken van onze rubriek "Winnaars" viewforum.php?f=9

..., weten nu verscheidene forumleden dat ze gewonnen hebben

Thx
Op deze manier had ik het nog niet bekeken en heb je volkomen gelijk. Ik bekeek die rubriek eerder als stoeferig...'Kijk eens wat ik gewonnen heb!'
Ik ook, zette er eerder de grotere prijzen op en niet de 'gewone'.
We zijn te veel verwend denk ik. Maar vanaf nu zal ik hier ook meer aandacht aan schenken :thumb:

pekkeisback
Expert
Wedstrijden dit jaar: 43 (#57)

Bericht door pekkeisback »

Bij deze wedstrijd viewtopic.php?p=644543#p644543 waren verscheidene forumleden bij de winnaars die geen bericht ontvangen hebben van de organisator. Dankzij een forumlid, die wel op de hoogte was dat hij bij de winnaars was, en een andere forumlid dat de winnaars gepost heeft, weten nu verscheidene forumleden dat ze gewonnen hebben

Thx
Ik volg je link en als ik daar de winnaars zou posten ga ik toch tegen de regels in:
Hier worden enkel prijzen geplaatst door de winnaar(s) in kwestie, dus geen overzicht van winnaars posten als je zelf niet gewonnen hebt.
Overzicht van winnaars posten doe je als reactie op de wedstrijd zelf, niet hier.

Verbeter me als ik het fout zie. Ik post normaal de winnaars bij de wedstrijd zelf.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Als je zelf bij de winnaars ben kan je de winnaars rubriek gebruiken en zie je dat de namen van andere winnaars beschikbaar zijn dan post je deze bij de wedstrijd zelf

pekkeisback
Expert
Wedstrijden dit jaar: 43 (#57)

Bericht door pekkeisback »

bloemeke schreef: ma 17 mar 2025, 17:49 Als je zelf bij de winnaars ben kan je de winnaars rubriek gebruiken en zie je dat de namen van andere winnaars beschikbaar zijn dan post je deze bij de wedstrijd zelf
Volledig duidelijk nu.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.

Elcé
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 51 (#44)

Bericht door Elcé »

Ik heb twee tickets gewonnen via De Morgen voor de film 'All we imagine as light'. Ik wou deze in de rubriek winnaars plaatsen maar ik kan deze niet toevoegen omdat 'De Morgen - All we imagine as light' niet in de lijst voorkomt.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Elcé schreef: vr 21 mar 2025, 10:59 Ik heb twee tickets gewonnen via De Morgen voor de film 'All we imagine as light'. Ik wou deze in de rubriek winnaars plaatsen maar ik kan deze niet toevoegen omdat 'De Morgen - All we imagine as light' niet in de lijst voorkomt.
Toch wel : viewtopic.php?p=651462#p651462

Zoek op een ander kernwoord vb imagine, dan lukt het wel

Plaats reactie