Wat maakte je blij vandaag?
Moderator: Miss Jones
- Kuikentje
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 44 (#108)
Re: Wat maakte je blij vandaag?
Tijdens fietstocht uitgekeken naar iets dat ik nodig had voor in de tuin en gezien bij mensen dat ze dat staan hebben, gevraagd of ze dit nog nodig hadden (want lag op een hoop), ze gingen het eventueel nog gebruiken maar ik mocht nemen wat ik kon gebruiken "als ik je daar een plezier mee kan doen, dan is dat heel graag gedaan" + is die persoon nog zo goed om dat tot aan mijn woonst af te leveren (want de hele zwikzwak is wat zwaar en groot om te versleuren). Heb voor die mensen ook al iets klaarstaan om te geven als wederdienst.
Conclusie: er zijn nog heel wat vriendelijke mensen die anderen graag een plezier doen.
Conclusie: er zijn nog heel wat vriendelijke mensen die anderen graag een plezier doen.
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 86 (#47)
Inderdaad, dat is een mooi verhaal!Kuikentje schreef: wo 19 apr 2017, 12:10 Tijdens fietstocht uitgekeken naar iets dat ik nodig had voor in de tuin en gezien bij mensen dat ze dat staan hebben, gevraagd of ze dit nog nodig hadden (want lag op een hoop), ze gingen het eventueel nog gebruiken maar ik mocht nemen wat ik kon gebruiken "als ik je daar een plezier mee kan doen, dan is dat heel graag gedaan" + is die persoon nog zo goed om dat tot aan mijn woonst af te leveren (want de hele zwikzwak is wat zwaar en groot om te versleuren). Heb voor die mensen ook al iets klaarstaan om te geven als wederdienst.

- Jolly Jumper
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 117 (#33)
Zo leuk, hier wordt ik ook blij vanKuikentje schreef: wo 19 apr 2017, 12:10 Tijdens fietstocht uitgekeken naar iets dat ik nodig had voor in de tuin en gezien bij mensen dat ze dat staan hebben, gevraagd of ze dit nog nodig hadden (want lag op een hoop), ze gingen het eventueel nog gebruiken maar ik mocht nemen wat ik kon gebruiken "als ik je daar een plezier mee kan doen, dan is dat heel graag gedaan" + is die persoon nog zo goed om dat tot aan mijn woonst af te leveren (want de hele zwikzwak is wat zwaar en groot om te versleuren). Heb voor die mensen ook al iets klaarstaan om te geven als wederdienst.

Al jumpend de prijzen tegemoet...
Prachtig!Jolly Jumper schreef: wo 19 apr 2017, 12:33Zo leuk, hier wordt ik ook blij vanKuikentje schreef: wo 19 apr 2017, 12:10 Tijdens fietstocht uitgekeken naar iets dat ik nodig had voor in de tuin en gezien bij mensen dat ze dat staan hebben, gevraagd of ze dit nog nodig hadden (want lag op een hoop), ze gingen het eventueel nog gebruiken maar ik mocht nemen wat ik kon gebruiken "als ik je daar een plezier mee kan doen, dan is dat heel graag gedaan" + is die persoon nog zo goed om dat tot aan mijn woonst af te leveren (want de hele zwikzwak is wat zwaar en groot om te versleuren). Heb voor die mensen ook al iets klaarstaan om te geven als wederdienst.
Conclusie: er zijn nog heel wat vriendelijke mensen die anderen graag een plezier doen.![]()
- Kuikentje
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 44 (#108)
Ondertussen is alles netjes geleverd (zelfs eerst nog een smsje of het goed was dat hij na de middag kwam en dan nog een telefoontje dat hij thuis ging vertrekken). Hij was ook wel aangenaam verrast met de fles wijn die ik hem gaf, "dat moest echt niet, het is met veel plezier gedaan".hha schreef: wo 19 apr 2017, 13:04Prachtig!Jolly Jumper schreef: wo 19 apr 2017, 12:33Zo leuk, hier wordt ik ook blij vanKuikentje schreef: wo 19 apr 2017, 12:10 Tijdens fietstocht uitgekeken naar iets dat ik nodig had voor in de tuin en gezien bij mensen dat ze dat staan hebben, gevraagd of ze dit nog nodig hadden (want lag op een hoop), ze gingen het eventueel nog gebruiken maar ik mocht nemen wat ik kon gebruiken "als ik je daar een plezier mee kan doen, dan is dat heel graag gedaan" + is die persoon nog zo goed om dat tot aan mijn woonst af te leveren (want de hele zwikzwak is wat zwaar en groot om te versleuren). Heb voor die mensen ook al iets klaarstaan om te geven als wederdienst.
Conclusie: er zijn nog heel wat vriendelijke mensen die anderen graag een plezier doen.![]()
Volledig belangeloos die moeite doen voor iemand die je van haar noch pluim kent, chapeau!
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 35 (#131)
Inderdaad,chapeau!Kuikentje schreef: wo 19 apr 2017, 16:17Ondertussen is alles netjes geleverd (zelfs eerst nog een smsje of het goed was dat hij na de middag kwam en dan nog een telefoontje dat hij thuis ging vertrekken). Hij was ook wel aangenaam verrast met de fles wijn die ik hem gaf, "dat moest echt niet, het is met veel plezier gedaan".hha schreef: wo 19 apr 2017, 13:04Prachtig!Jolly Jumper schreef: wo 19 apr 2017, 12:33Zo leuk, hier wordt ik ook blij vanKuikentje schreef: wo 19 apr 2017, 12:10 Tijdens fietstocht uitgekeken naar iets dat ik nodig had voor in de tuin en gezien bij mensen dat ze dat staan hebben, gevraagd of ze dit nog nodig hadden (want lag op een hoop), ze gingen het eventueel nog gebruiken maar ik mocht nemen wat ik kon gebruiken "als ik je daar een plezier mee kan doen, dan is dat heel graag gedaan" + is die persoon nog zo goed om dat tot aan mijn woonst af te leveren (want de hele zwikzwak is wat zwaar en groot om te versleuren). Heb voor die mensen ook al iets klaarstaan om te geven als wederdienst.
Volledig belangeloos die moeite doen voor iemand die je van haar noch pluim kent, chapeau!
- Miss Jones
- Moderator
kids komen terug van schoolreis!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
ah Hier ook! Dochter is een week naar Lissabon geweest en komt deze avond terug. Het is haar laatste jaar in het middelbaar, dus allemaal wel heel leuk. (en nee, het is niet van die school die in de krant heeft gestaan, daar geeft mijn andere dochter les)
- Miss Jones
- Moderator
lientje schreef: vr 28 apr 2017, 13:41ah Hier ook! Dochter is een week naar Lissabon geweest en komt deze avond terug. Het is haar laatste jaar in het middelbaar, dus allemaal wel heel leuk. (en nee, het is niet van die school die in de krant heeft gestaan, daar geeft mijn andere dochter les)
Jah mijn dochter zit wel op die school, maar die is naar barcelona geweest als eindejaarsreis
Als je troebel water met rust laat,
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 86 (#47)
Gisteren naar een heel mooi concert geweest in Amuz (was van de krijg
) en als gezelschap een onbekende jongedame meegenomen, een violiste..... een heel leuke boeiende ervaring, voor herhaling vatbaar!