Ik dacht dat deze door ons gewonnen was, maar het zal een naamgenoot zijn, want tot op heden niks ontvangen.. Jammer!unika schreef: wo 27 dec 2017, 16:21 De winnaars van vorige week voor het boek "De lege schommel" zijn:
Inas uit Berchem
Yara uit Turnhout
Charlotte uit Hoeilaart
Ketnet - Boek van de week (wekelijks) (tot?)
Re: Ketnet - Boek van de week (wekelijks) (tot?)
Kan lang duren hoor, ik heb vorig jaar meer dan 2 maanden moeten wachten op het boek.dorhe schreef: ma 15 jan 2018, 13:59Ik dacht dat deze door ons gewonnen was, maar het zal een naamgenoot zijn, want tot op heden niks ontvangen.. Jammer!unika schreef: wo 27 dec 2017, 16:21 De winnaars van vorige week voor het boek "De lege schommel" zijn:
Inas uit Berchem
Yara uit Turnhout
Charlotte uit Hoeilaart
Ok, bedankt! Ik heb een dik jaar geleden hier ook eens mee gewonnen en dat boek was er na 1 à 2 weken al. Daarom dat ik ervan uitging dat het deze keer een naamgenoot van de dochter wasBarbaJela schreef: ma 15 jan 2018, 14:12Kan lang duren hoor, ik heb vorig jaar meer dan 2 maanden moeten wachten op het boek.dorhe schreef: ma 15 jan 2018, 13:59Ik dacht dat deze door ons gewonnen was, maar het zal een naamgenoot zijn, want tot op heden niks ontvangen.. Jammer!unika schreef: wo 27 dec 2017, 16:21 De winnaars van vorige week voor het boek "De lege schommel" zijn:
Inas uit Berchem
Yara uit Turnhout
Charlotte uit Hoeilaart

De winnaars van vorige week voor het boek "Naar het noorden" zijn:
Elif uit Antwerpen
Anore uit Boom
Quinn uit Kemmel
Elif uit Antwerpen
Anore uit Boom
Quinn uit Kemmel
De winnaars van vorige week voor het boek "Encyclopedie van de Marsmannetjes" zijn:
Zita uit Kerksken
Mahmoud uit Mortsel
Kensi uit Neerpelt
Zita uit Kerksken
Mahmoud uit Mortsel
Kensi uit Neerpelt
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
De winnaars van vorige week voor het boek "Waarom verdrinken vissen niet?" zijn:
Surinde uit Deinze
Otis uit Morstel
Senne uit Meerle
Surinde uit Deinze
Otis uit Morstel
Senne uit Meerle