sommige mensen
Ik ben enkele jaren voor meer dan 66% invalide verklaart (ben 4 rugwervels vastgezet, heb arthrose en rheuma).
Al een tijdje spookte het door mijn hoofd dat ik me niet meer nuttig voelde en de muren op mij afkwamen. Ik heb een aanvraag gedaan aan de adviseur om te mogen werken en heb een toestemming gekregen van 18u per week.
Sinds juni werk ik dan ook weer enkele halve dagen per week. Het bevalt me enorm, kom terug onder de mensen, voel me nuttig en heb een werkgever die rekening houdt met mijn gezondheidsproblemen

(dit valt onder de topic 'dit maakte me blij'

)
Ook al zie ik wel af en ben ik doodop als ik thuis kom na een paar uren gewerkt te hebben , maar moeilijk gaat ook.
Maar wat me enorm stoort is de reactie van sommige mensen !
Ah ja , terug gaan werken ? allé waarom zou je dat doen ? je 'trekt' van de ziekenbond, ik zou niet meer werken hoor moest ik van jou zijn

.
Of anderen die 'jaloers' zijn omdat ik een invaliditeitsuitkering krijg

ik zou dit ook willen

(maar mijn chronische pijnen sinds meer dan 30 jaar (ben er nu 45) willen ze niet denk ik)
Weer maar eens een vb van hoe egoistisch en jaloers het er aan toe gaat in de wereld.
Ze mogen er daar in Brussel echt ne keer werk van maken om de kuis te houden in de groep mensen die 'aan de ziekenkas' zitten. Want jammergenoeg zijn er héél wat die er veel te veel van profiteren en dit ten koste van anderen.
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.