Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 18 (#152)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sam »

MDB schreef: ma 04 nov 2019, 09:53 Dat er nog zijn die het niet snappen of...niet willen snappen.... :-(
Na middernacht 6 wedstrijden gepost van dezelfde organisator....eentje was toch voldoende geweest en zo konden nog 5 andere mensen ook een wedstrijd posten en een weekje in orde zijn..
Werkt in twee richtingen. Dat er leden streven naar volledigheid in de oplijsting van wedstrijden hier wordt blijkbaar ook niet gesnapt, om nog maar te zwijgen over het klassement inzake het aantal geposte wedstrijden.

Er is ook helemaal geen garantie dat de wedstrijden effectief door (5) andere leden geplaatst zouden worden.

Verwijderde gebruiker 69

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

MDB schreef: ma 04 nov 2019, 09:53 Dat er nog zijn die het niet snappen of...niet willen snappen.... :-(
Na middernacht 6 wedstrijden gepost van dezelfde organisator....eentje was toch voldoende geweest en zo konden nog 5 andere mensen ook een wedstrijd posten en een weekje in orde zijn..
Ik weet wie je bedoeld en die snapt het goed genoeg
Als ik 6 wedstrijden zie van dezelfde organisator, dan post ik die tot ik men 10 wedstrijden heb :-P
Voor de rest 1 per week. (Ik post er max 15 per maand) er zijn er anderen :oops:
Ga daar tegen zagen hé

guigou
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 25 (#136)

Bericht door guigou »

zoals ik vroeger al eens zei vind ik persoonlijk dat het topic 'top wedstrijd posters' zou mogen afgeschaft worden
dit heeft totaal geen meerwaarde en nut en brengt alleen maar frustratie tussen de leden
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

Sam
Deelnemer

Bericht door Sam »

guigou schreef: di 05 nov 2019, 08:17 zoals ik vroeger al eens zei vind ik persoonlijk dat het topic 'top wedstrijd posters' zou mogen afgeschaft worden
dit heeft totaal geen meerwaarde en nut en brengt alleen maar frustratie tussen de leden
Er zijn er die voldoening halen uit een plekje op de lijst, dus voor hen heeft dat wel voordelen.

guigou
Competitief

Bericht door guigou »

dat ik op 'markeer onderwerpen als gelezen' geklikt heb bij binnenlandse wedstrijden :oops: :shock:

Sam
Deelnemer

Bericht door Sam »

guigou schreef: di 05 nov 2019, 18:16 dat ik op 'markeer onderwerpen als gelezen' geklikt heb bij binnenlandse wedstrijden :oops: :shock:
Herkenbaar. Is dat normaliter niet ongedaan te maken door het wissen van cookies?

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

guigou schreef: di 05 nov 2019, 18:16 dat ik op 'markeer onderwerpen als gelezen' geklikt heb bij binnenlandse wedstrijden :oops: :shock:
troost je, ik heb dat ook regelmatig voor

guigou
Competitief

Bericht door guigou »

ja ik weet het, ik ben 'maar' een westvlaming voor sommigen :roll:

ik erger mij enorm aan die vooroordelen over westvlamingen , precies of wij achterlijk zijn en nog in de middeleeuwen leven.
wees eens wat respectvoller tov uw medemens, we zijn allemaal vlamingen hé

alvorens ons te bekritiseren , kom eens langs in het mooie en moderne west-vlaanderen en oordeel achteraf :thumb:

Pioen
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 56 (#64)

Bericht door Pioen »

guigou schreef: wo 06 nov 2019, 13:21 ja ik weet het, ik ben 'maar' een westvlaming voor sommigen :roll:

ik erger mij enorm aan die vooroordelen over westvlamingen , precies of wij achterlijk zijn en nog in de middeleeuwen leven.

alvorens ons te bekritiseren , kom eens langs in het mooie en moderne west-vlaanderen en oordeel achteraf :thumb:
Jullie zijn niet alleen, er zijn vergelijkbare vooroordelen over Limburg en de Limburgers. Maakt niet uit, als jij maar gelukkig bent waar je woont.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?

Sam
Deelnemer

Bericht door Sam »

Pioen schreef: wo 06 nov 2019, 13:29
guigou schreef: wo 06 nov 2019, 13:21 ja ik weet het, ik ben 'maar' een westvlaming voor sommigen :roll:

Jullie zijn niet alleen, er zijn vergelijkbare vooroordelen over Limburg en de Limburgers. Maakt niet uit, als jij maar gelukkig bent waar je woont.
Idem hier, en ik stoor me niet aan stereotype grappen e.d.
Gemeende onzin daarentegen… ik heb een broertje dood aan bekrompenheid.

Plaats reactie