Wat is je ergernis op dit moment?
Moderator: Miss Jones
- Miss Jones
- Moderator
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Een tand, waar helemaal niets aan is, doet gewoon pijn...
Ik wacht af tot maandag, is het niet beter dan geef ik mijn tandarts een belleke.
Ondertussen een extra ibuprofen innemen, dat doet wonderen.
Ik wacht af tot maandag, is het niet beter dan geef ik mijn tandarts een belleke.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
- Sam
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 18 (#152)
Niets zichtbaars, bedoel je? Immers meer (verborgen) wortel dan kroon.Miss Jones schreef: vr 06 mar 2020, 15:27 Een tand, waar helemaal niets aan is, doet gewoon pijn...
Dit boek is alvast een aanradertje: http://zoeken.bibliotheek.be/detail/Wes ... %7C8320065
- Miss Jones
- Moderator
Ik maak me niet echt zorgen, ben in december nog geweest en alles was in orde.Sam schreef: vr 06 mar 2020, 17:26Niets zichtbaars, bedoel je? Immers meer (verborgen) wortel dan kroon.Miss Jones schreef: vr 06 mar 2020, 15:27 Een tand, waar helemaal niets aan is, doet gewoon pijn...
Dit boek is alvast een aanradertje: http://zoeken.bibliotheek.be/detail/Wes ... %7C8320065
Tis gewoon lastig
- Sam
- Deelnemer
Tenzij ze bijvoorbeeld foto's maakten is niet met zekerheid te zeggen dat alles in orde was, doen ze uiteraard ook niet zonder aanleiding (~ klachten).Miss Jones schreef: vr 06 mar 2020, 17:40Ik maak me niet echt zorgen, ben in december nog geweest en alles was in orde.Sam schreef: vr 06 mar 2020, 17:26Niets zichtbaars, bedoel je? Immers meer (verborgen) wortel dan kroon.Miss Jones schreef: vr 06 mar 2020, 15:27 Een tand, waar helemaal niets aan is, doet gewoon pijn...
Tis gewoon lastig
- ikkie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 37 (#92)
bij mij is dat soms omdat ik verkouden ben, of er een verkoudheid op komst is, en na een paar dagen is het weer over.
Goed zot
- Miss Jones
- Moderator
ah? ja ik ben al een week of zo verkouden, allez die komt nie door ken je dat?ikkie schreef: za 07 mar 2020, 10:59 bij mij is dat soms omdat ik verkouden ben, of er een verkoudheid op komst is, en na een paar dagen is het weer over.
Ik drink veel gemberthee, een zaligheid is dat!
- ikkie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 37 (#92)
gemberthee vind ik ook een zaligheid. En effectief, de laatste jaren kan ik (soms erge) tandpijn krijgen bij een verkoudheid, en soms niet. En er is niets aan mijn tanden te zien, maar het was wel mijn tandarts die me zei dat het door mijn verkoudheid kwam. Vroeger had ik dat ook nooit, maar ja, een mens slijt elke dag een beetje he 

Goed zot
- Sam
- Deelnemer
Is dan ook niet meer dan logisch gelet op o.a. bloeddoorstroming, zie ook mijn bovenstaande posts. Merendeel van je tanden is niet eens zichtbaar. Mocht het dat wel zijn, mensen zouden er meer zorg voor dragen.ikkie schreef: za 07 mar 2020, 18:02 gemberthee vind ik ook een zaligheid. En effectief, de laatste jaren kan ik (soms erge) tandpijn krijgen bij een verkoudheid, en soms niet. En er is niets aan mijn tanden te zien, maar het was wel mijn tandarts die me zei dat het door mijn verkoudheid kwam. Vroeger had ik dat ook nooit, maar ja, een mens slijt elke dag een beetje he![]()
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 186 (#10)
Dat er niemand van schifters de kans krijgt wedstrijden te posten van Rootstime de automatisch post van Bender is te goed ingesteld
- dannyboy
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Awel, ik treed je bij, en het is niet zo dat de wedstrijd er dan al een week staatletter schreef: wo 11 mar 2020, 07:14 Dat er niemand van schifters de kans krijgt wedstrijden te posten van Rootstime de automatisch post van Bender is te goed ingesteld

Ik vind dat ook zeer frustrerend, maar het is gelukkig niet mijn grootste ergernis

>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<