En wat spoken die mensen dat juist uit ?
Wat is je ergernis op dit moment?
Moderator: Miss Jones
- dannyboy
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<
- Sam
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 19 (#148)
Ruziemaken voor alles en nog wat. Bijvoorbeeld nu weer: ‘s morgens op het koudste moment van de dag moet alles al potdicht van ramen in de gemeenschappelijke delen van het appartementsgebouw “want de zon schijnt al” en “anders warmt ons appartement op”, waar de ramen op het heetst van de dag soms nog openstaan. Niet voor rede vatbaar.
- guigou
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 25 (#138)
in de mobilhome hebben we enkel een satelliet van tv vlaanderen, daarmee kan niet opgenomen worden om dan later te bekijken.Sam schreef: zo 09 aug 2020, 18:28Geen optie zelf bijvoorbeeld films en/of series te voorzien of zoals in de "goede, oude tijd" kunnen vermaken zonder digitale media?guigou schreef: zo 09 aug 2020, 12:22was ook onze ergernis
2 weken naar duitsland en Frankrijk geweest , 4G kennen ze in vele streken niet en gewoon telefoonbereik ook maar met moeite in bepaalde gebieden
en op 1 camping hebben we 16€betaald voor wifi voor 3 dagen
en als we chance hadden werkte het een beetje (ze had er op voorhand bijgezegd dat de wifi niet is om zware bestanden te downloaden of youtube filmkes te bekijken). meerendeels van de tijd kregen we geen verbinding en als we er hadden kregen we fb niet open en konden we geen mails ophalen. Toen ik reclameerde zei ze : ik had verwittigd dat het traag is
![]()
en daar boven op was het een beboste camping (ideaal bij de extreme hitte van 36°) maar hierdoor konden we geen tv kijken ook omdat de satelliet geen verbinding kon maken door de bomen
na 2 dagen zijn we er vertrokken
ja idd die wifi hoeft geen 24/24 maar zo af en toe een uurtje is altijd leuk om het nieuws te volgen (als je geen tv hebt), mails te checken ...
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.
- Sam
- Deelnemer
Er zijn nog meer opties, gaande van DVD-speler tot Netflix (mobiel gebruik). 'k Mis de tijd met minder nieuws e.d. enormguigou schreef: ma 10 aug 2020, 11:20in de mobilhome hebben we enkel een satelliet van tv vlaanderen, daarmee kan niet opgenomen worden om dan later te bekijken.Sam schreef: zo 09 aug 2020, 18:28Geen optie zelf bijvoorbeeld films en/of series te voorzien of zoals in de "goede, oude tijd" kunnen vermaken zonder digitale media?guigou schreef: zo 09 aug 2020, 12:22was ook onze ergernis
2 weken naar duitsland en Frankrijk geweest , 4G kennen ze in vele streken niet en gewoon telefoonbereik ook maar met moeite in bepaalde gebieden
en op 1 camping hebben we 16€betaald voor wifi voor 3 dagen
en als we chance hadden werkte het een beetje (ze had er op voorhand bijgezegd dat de wifi niet is om zware bestanden te downloaden of youtube filmkes te bekijken). meerendeels van de tijd kregen we geen verbinding en als we er hadden kregen we fb niet open en konden we geen mails ophalen. Toen ik reclameerde zei ze : ik had verwittigd dat het traag is
![]()
en daar boven op was het een beboste camping (ideaal bij de extreme hitte van 36°) maar hierdoor konden we geen tv kijken ook omdat de satelliet geen verbinding kon maken door de bomen
na 2 dagen zijn we er vertrokken
ja idd die wifi hoeft geen 24/24 maar zo af en toe een uurtje is altijd leuk om het nieuws te volgen (als je geen tv hebt), mails te checken ...

- Miss Jones
- Moderator
vandaag naar onze vaste viswinkel voor mosseltjes te kopen....
Ik denk dat zijne conge eruit moet komen,
Sommige zaken met 2 a 3 euro opgeslagen!!
Hebben vriendelijk bedankt voor de mosselen.
Ik ben een voorstander van lokaal te kopen, maar ze moeten onthouden dat ne klant zijnen euro maar 1 keer kan uitgeven.
Ik koop ze wel i d supermarkt nu.
Ik ben een voorstander van lokaal te kopen, maar ze moeten onthouden dat ne klant zijnen euro maar 1 keer kan uitgeven.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
- Miss Jones
- Moderator
De beste stuurlui staan aan wal zeker of hoe gaat dat spreekwoord...…

Als je troebel water met rust laat,
- Pingu14
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Amai dat is er echt wel flink over! Als ik zoiets merk dan is het bij mij ook gedaan hoor. Het is voor velen moeilijk in deze tijden, maar er zijn er ook die profiteren van de coronacrisis...dat is dan toch zo weinig mogelijk op mijn kap!Miss Jones schreef: di 11 aug 2020, 16:53 vandaag naar onze vaste viswinkel voor mosseltjes te kopen....
- Sam
- Deelnemer
Vanmorgen een glazen potje currykruiden laten vallen op het aanrecht. Glas op het aanrecht en gans de keukenvloer, currykruiden op het aanrecht, ganse keukenvloer en kleding … dat was me de opkuis wel. Uiteraard geen geschikter moment om een dringende oproep te ontvangen 

- guigou
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 25 (#138)
t zal goed riekenSam schreef: do 13 aug 2020, 22:26 Vanmorgen een glazen potje currykruiden laten vallen op het aanrecht. Glas op het aanrecht en gans de keukenvloer, currykruiden op het aanrecht, ganse keukenvloer en kleding … dat was me de opkuis wel. Uiteraard geen geschikter moment om een dringende oproep te ontvangen![]()
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.
- Sam
- Deelnemer
Gelukkig welguigou schreef: vr 14 aug 2020, 11:19t zal goed riekenSam schreef: do 13 aug 2020, 22:26 Vanmorgen een glazen potje currykruiden laten vallen op het aanrecht. Glas op het aanrecht en gans de keukenvloer, currykruiden op het aanrecht, ganse keukenvloer en kleding … dat was me de opkuis wel. Uiteraard geen geschikter moment om een dringende oproep te ontvangen![]()