Inef schreef: ma 05 okt 2020, 11:44 Voordegene die nog wat quota puntjes nodig hebben. Hier staan nog heel wat antwoorden open![]()
Hier telt enkel het volledige antwoord hé? (en dat staat er al

Moderator: Miss Jones
Inef schreef: ma 05 okt 2020, 11:44 Voordegene die nog wat quota puntjes nodig hebben. Hier staan nog heel wat antwoorden open![]()
ja maar ik ben met een mooie kop haar geborenMiss Jones schreef: ma 05 okt 2020, 14:47 Dat de mensen tegenwoordig denken dat ze allemaal speciaal zijn...
we zijn allemaal naakt geboren!
En iedereen is hetzelfde.
Ik ben niet echt de grote wedstrijddeelnemer, maar ik kan alleen volmondig beamen wat je zegt, MDB.MDB schreef: ma 05 okt 2020, 10:29
Het is inderdaad niet leuk meer....dan zoek je 1 uur of langer naar een wedstrijd en dan...is er iets verkeerd of wordt hij verwijderd.
Het is gewoon stresserend geworden, veel ontspanning is er niet meer aan op die manier....
Er kruipt tegenwoordig meer tijd in het zoeken naar een wedstrijd dan dat ik meedoe aan wedstrijden...![]()
En elke week 1 wedstrijd posten...doordat er nog niet veel tickets te winnen zijn is het erg moeilijk en is zo'n week echt wel hel kort.
@Kurt: kan het niet tijdelijk, tot de Corona voorbij is, een paar dagen verlengd worden...?
Ik denk dat je iedereen hier heel gelukkig zou maken....
Toch denk ik dat het 7 verschillende antwoorden zijn elk goed voor 1 punt!?!
zijn toch 7 verschillende opgaves en antwoorden, o.a de rebus. er zijn nu 4 van de 7 antwoorden gegeven lijkt mij. is niet dat je ergens een letter uit moet nemen om een woord te maken he. mvg
Naargelang hoe je "speciaal" invult kan dat best kloppenMiss Jones schreef: ma 05 okt 2020, 14:47 Dat de mensen tegenwoordig denken dat ze allemaal speciaal zijn...
En iedereen is hetzelfde.
Dat den ene denkt dat em beter is dan den andereSam schreef: ma 05 okt 2020, 17:59Naargelang hoe je "speciaal" invult kan dat best kloppenMiss Jones schreef: ma 05 okt 2020, 14:47 Dat de mensen tegenwoordig denken dat ze allemaal speciaal zijn...
En iedereen is hetzelfde.![]()
En de clou is dat het niet klopt?Miss Jones schreef: ma 05 okt 2020, 18:00Dat den ene denkt dat em beter is dan den andereSam schreef: ma 05 okt 2020, 17:59Naargelang hoe je "speciaal" invult kan dat best kloppenMiss Jones schreef: ma 05 okt 2020, 14:47 Dat de mensen tegenwoordig denken dat ze allemaal speciaal zijn...
En iedereen is hetzelfde.![]()
op zijn antwerps gezegd
Het aannemen van nieuwe leden tijdelijk even op stop zetten ?miekehill schreef: ma 05 okt 2020, 16:53Ik ben niet echt de grote wedstrijddeelnemer, maar ik kan alleen volmondig beamen wat je zegt, MDB.MDB schreef: ma 05 okt 2020, 10:29
Het is inderdaad niet leuk meer....dan zoek je 1 uur of langer naar een wedstrijd en dan...is er iets verkeerd of wordt hij verwijderd.
Het is gewoon stresserend geworden, veel ontspanning is er niet meer aan op die manier....
Er kruipt tegenwoordig meer tijd in het zoeken naar een wedstrijd dan dat ik meedoe aan wedstrijden...![]()
En elke week 1 wedstrijd posten...doordat er nog niet veel tickets te winnen zijn is het erg moeilijk en is zo'n week echt wel hel kort.
@Kurt: kan het niet tijdelijk, tot de Corona voorbij is, een paar dagen verlengd worden...?
Ik denk dat je iedereen hier heel gelukkig zou maken....
Ook de regels van 'herhalende wedstrijden', daar kan ik écht niet aan uit: daarvoor moet je 'hogere wiskunde' gestudeerd hebben (en ik heb alleen 'lagere')
Het gevolg is dat ik enkel nog af en toe eens een weekje op de wedstrijdpagina zit.
Ben ik dan werkelijk de enige die terugverlangt naar 'de goeie ouwe tijd' toen we nog niet een tsunami van regeltjes over ons heen kregen?