Je kan natuurlijk ook Brood en gezondheid eens een berichtje sturen via FBdorhe schreef: do 14 jan 2021, 14:46Andere schifters hebben hun pakje begin deze week ontvangen.bloemeke schreef: do 14 jan 2021, 14:19De code van mijn pakje bij Brood en gezondheid werd aangemaakt rond 17 oktober, maar uiteindelijk pas aan bpost overhandigd op 26/11 en vervolgens door bpost op minder dan 9 uur geleverd.
Ik heb geen melding gekregen via mail van een pakje en geen melding in de brievenbus van een gemiste zending. Het waren deze keer 10 pakketjes dat je kon winnen. Ik vermoed dat ze dat wel in 1x versturen..
Wat is je ergernis op dit moment?
Moderator: Miss Jones
- bloemeke
- Moderator
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Dat heb ik al gedaan. Die hun antwoord wacht ik nog af.bloemeke schreef: do 14 jan 2021, 14:50Je kan natuurlijk ook Brood en gezondheid eens een berichtje sturen via FBdorhe schreef: do 14 jan 2021, 14:46Andere schifters hebben hun pakje begin deze week ontvangen.bloemeke schreef: do 14 jan 2021, 14:19De code van mijn pakje bij Brood en gezondheid werd aangemaakt rond 17 oktober, maar uiteindelijk pas aan bpost overhandigd op 26/11 en vervolgens door bpost op minder dan 9 uur geleverd.
Ik heb geen melding gekregen via mail van een pakje en geen melding in de brievenbus van een gemiste zending. Het waren deze keer 10 pakketjes dat je kon winnen. Ik vermoed dat ze dat wel in 1x versturen..
Maar de ergernis is vooral over BPost, met die pakjes als voorbeeld.
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 111 (#21)
Mijn dochter, brood en gezondheid gisteren ontvangendorhe schreef: do 14 jan 2021, 15:23Dat heb ik al gedaan. Die hun antwoord wacht ik nog af.bloemeke schreef: do 14 jan 2021, 14:50Je kan natuurlijk ook Brood en gezondheid eens een berichtje sturen via FBdorhe schreef: do 14 jan 2021, 14:46Andere schifters hebben hun pakje begin deze week ontvangen.bloemeke schreef: do 14 jan 2021, 14:19De code van mijn pakje bij Brood en gezondheid werd aangemaakt rond 17 oktober, maar uiteindelijk pas aan bpost overhandigd op 26/11 en vervolgens door bpost op minder dan 9 uur geleverd.
Maar de ergernis is vooral over BPost, met die pakjes als voorbeeld.

-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 28 (#126)
Aan de quota geraken
En nee ik hoef geen antwoord van hoe makkelijk het is, voor een voltijds werkend persoon met gezin is dat niet makkelijk !

En nee ik hoef geen antwoord van hoe makkelijk het is, voor een voltijds werkend persoon met gezin is dat niet makkelijk !
- pekkeisback
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 55 (#68)
Ik begrijp je: aan FB wedstrijden geraken is geen probleem ;november en december heb ik er over de 200 gepost in totaal.Clubber schreef: vr 15 jan 2021, 09:43 Aan de quota geraken![]()
Maar die 5 normale wedstrijden is (zeker deze maand)moeilijker. Zelfs om antwoorden te posten moet je sneller dan het licht zijn, als ze nog niet ingevuld zijn door de poster zelf.
Het is nu de 15de en ik denk dat ik tot nu toe 2 van de 5 heb kunnen posten.Elke morgen ga ik een lijstje af om (niet FB)wedstrijden te zoeken om te posten maar meestal is het nix, nada, noppes.
En nu ga ik nog wat zoeken. Veel succes
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.
- Elcé
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 59 (#58)
Ik besteed ook heel wat tijd en zoekwerk om 5 normale wedstrijden te vinden en te posten en bij een herhalende wedstrijd kan je maar één keer posten per 3 maand. Meer en meer worden wedstrijden herhalend zodat hier ook al weinig kans is om dit te laten meetellen met je quota. Momenteel heb ik, ondanks elke dag te zoeken, 2 normale wedstrijden kunnen posten.pekkeisback schreef: vr 15 jan 2021, 11:31Ik begrijp je: aan FB wedstrijden geraken is geen probleem ;november en december heb ik er over de 200 gepost in totaal.Clubber schreef: vr 15 jan 2021, 09:43 Aan de quota geraken![]()
Maar die 5 normale wedstrijden is (zeker deze maand)moeilijker. Zelfs om antwoorden te posten moet je sneller dan het licht zijn, als ze nog niet ingevuld zijn door de poster zelf.
Het is nu de 15de en ik denk dat ik tot nu toe 2 van de 5 heb kunnen posten.Elke morgen ga ik een lijstje af om (niet FB)wedstrijden te zoeken om te posten maar meestal is het nix, nada, noppes.
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 150 (#12)
Altijd handig topic van een overvloed aan wedstrijdjes: viewtopic.php?f=17&t=122178pekkeisback schreef: vr 15 jan 2021, 11:31 Ik begrijp je: aan FB wedstrijden geraken is geen probleem ;november en december heb ik er over de 200 gepost in totaal.
Er zijn zelfs leden die met moeite aan 10 in totaal komen of aan de wekelijkse quota.
- pekkeisback
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 55 (#68)
Ik weet het maar ik ben al 2 keer begonnen met de regels te lezen en ben niet verder geraakt dan regel 2.Benighted schreef: vr 15 jan 2021, 13:29Altijd handig topic van een overvloed aan wedstrijdjes: viewtopic.php?f=17&t=122178pekkeisback schreef: vr 15 jan 2021, 11:31 Ik begrijp je: aan FB wedstrijden geraken is geen probleem ;november en december heb ik er over de 200 gepost in totaal.
Er zijn zelfs leden die met moeite aan 10 in totaal komen of aan de wekelijkse quota.
Teveel regeltjes voor mij.
Het is wat het is.
Personen die veel doen maken fouten,
- Kuikentje
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 35 (#104)
FB wedstrijden tellen toch volwaardig mee? Je kan dus toch perfect minimum 5 FB wedstrijden posten per maand, zonder zoals jij het noemt de "normale" wedstrijden nog erbij?pekkeisback schreef: vr 15 jan 2021, 11:31Ik begrijp je: aan FB wedstrijden geraken is geen probleem ;november en december heb ik er over de 200 gepost in totaal.Clubber schreef: vr 15 jan 2021, 09:43 Aan de quota geraken![]()
Of, uiteraard, zoals je zelf zegt 200 FB wedstrijden op 2 maanden, maar dan hoef je toch niet nog "normale" wedstrijden te zoeken en posten? (maar dat mag uiteraard wel he

Laatst gewijzigd door Kuikentje op vr 15 jan 2021, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 150 (#12)
Enkel de link moet je posten. Die regels zijn niet van toepassing als je wedstrijden weg geeft.pekkeisback schreef: vr 15 jan 2021, 14:31 Ik weet het maar ik ben al 2 keer begonnen met de regels te lezen en ben niet verder geraakt dan regel 2.
Teveel regeltjes voor mij.
Ieder zijn keuze alvast