Roulez.... Roulez … Roulez....
kist clementines voor Minneke De Ridder en Daisy Deckers … boeket is voor … Marcel Mellebeeckx … Gitte Wouters … Jenny van Wesemael … REAGEER via deelacties@fruitmarktcools.be dit is de enige correcte manier
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.
Kist aardbeien is voor … Silvie Longo … kist mango is voor … Christiane Wynants … Van Essche Nicole … Jos Peeters … Van Rooy Daisy … Wim Vandeperre … proficiat aan de winnaars
Winnen een kist aardbeien … Juliette Nys … Elke Vanuytsel … Gke Kemps … wint een boeket … Helene Daems … wint een doos ananas … Tanja Dekort … kist cavaillon … Linken Dan … 1 Grijze pompoen … Steph Munoz … 1 spaghettipompoen … Nan de Decker … proficiat aan de winnaars … REAGEER via deelacties@fruitmarktcools.be dit is de enige correcte manier … ik vraag niet achter je bankgegevens ik maak de winnaars altijd bekend op mijn eigen Facebook pagina’s ….IK ZEG NOOIT “U WINT”
Kist ananas … Jans Harry … kist aardbeien … Mimi Indekeu … kist courgetten voor … Greet Hendrickx … Raymonda Hulselmans … kist witloof … Lies-Joris Pauwels-Geuens … REAGEER via deelacties@fruitmarktcools.be dit is de enige correcte manier … ik vraag niet achter je bankgegevens ik maak de winnaars altijd bekend op mijn eigen Facebook pagina’s ….IK ZEG NOOIT “U WINT”