Ik alvast heel erg PLUS ik ben ook bang. Heel bang dat het escaleert naar de rest van Europa

Moderator: Miss Jones
WOWdannyboy schreef: ma 28 feb 2022, 20:31 Niemand die zich ergert aan de zinloze oorlog in Oekraïne ???
Ik alvast heel erg PLUS ik ben ook bang. Heel bang dat het escaleert naar de rest van Europa![]()
Verschrikkelijke tijden, én inderdaad om bang van te worden ... wie had vele jaren terug kunnen denken wat ons allemaal boven het hoofd hingdannyboy schreef: di 01 mar 2022, 10:29WOWdannyboy schreef: ma 28 feb 2022, 20:31 Niemand die zich ergert aan de zinloze oorlog in Oekraïne ???
Ik alvast heel erg PLUS ik ben ook bang. Heel bang dat het escaleert naar de rest van Europa![]()
Iedereen heel druk bezig met wedstrijden blijkbaar, wat uiteraard heel belangrijk is ....
Ja Danny ik ben ook bang ! Waar ik nog het meeste schrik van heb is dat die gedrogeerde zot van een Poetin zijn kernraketten gaat gebruiken tegen onsdannyboy schreef: ma 28 feb 2022, 20:31 Niemand die zich ergert aan de zinloze oorlog in Oekraïne ???
Dat concludeer je op basis van wat? Het aantal mensen dat op pakweg 14 uren tijd je van antwoord dient en ook hun gal spuit?dannyboy schreef: di 01 mar 2022, 10:29WOWdannyboy schreef: ma 28 feb 2022, 20:31 Niemand die zich ergert aan de zinloze oorlog in Oekraïne ???
Iedereen heel druk bezig met wedstrijden blijkbaar, wat uiteraard heel belangrijk is ....
Beste Sam, uiteraard val ik jou niet persoonlijk aan.Sam schreef: wo 02 mar 2022, 18:53Dat concludeer je op basis van wat? Het aantal mensen dat op pakweg 14 uren tijd je van antwoord dient en ook hun gal spuit?dannyboy schreef: di 01 mar 2022, 10:29WOWdannyboy schreef: ma 28 feb 2022, 20:31 Niemand die zich ergert aan de zinloze oorlog in Oekraïne ???
Ik ben al dagen vooral druk bezig met de opgelegde sancties uit te voeren en na werkdagen van soms 14 uren en meer was er al helemaal geen tijd over om het internet nog wat af te schuimen voor quota (schiftingslijst en toegang), dus toegang tot schiftingslijst is binnen een maand weer weg. Ontbijt was vandaag weer middagmaal. Whiplash-klachten weer een pak erger. Terwijl de reden van die sancties (waarmee men Poetins broek toch beter ook niet te laag trekt) natuurlijk veel erger is dan wat luxeproblemen zoals amper wedstrijden te kunnen spelen of wat langer te moeten vasten. Maar scheer eens niet iedereen over dezelfde kam.
Mocht iedereen consequent hun ergernissen (en bij uitbreiding wat hen deed glimlachen) posten, het forum had mogelijk een capaciteitsprobleemdannyboy schreef: wo 09 mar 2022, 11:34Beste Sam, uiteraard val ik jou niet persoonlijk aan.Sam schreef: wo 02 mar 2022, 18:53Dat concludeer je op basis van wat? Het aantal mensen dat op pakweg 14 uren tijd je van antwoord dient en ook hun gal spuit?dannyboy schreef: di 01 mar 2022, 10:29WOWdannyboy schreef: ma 28 feb 2022, 20:31 Niemand die zich ergert aan de zinloze oorlog in Oekraïne ???
Ik ben al dagen vooral druk bezig met de opgelegde sancties uit te voeren en na werkdagen van soms 14 uren en meer was er al helemaal geen tijd over om het internet nog wat af te schuimen voor quota (schiftingslijst en toegang), dus toegang tot schiftingslijst is binnen een maand weer weg. Ontbijt was vandaag weer middagmaal. Whiplash-klachten weer een pak erger. Terwijl de reden van die sancties (waarmee men Poetins broek toch beter ook niet te laag trekt) natuurlijk veel erger is dan wat luxeproblemen zoals amper wedstrijden te kunnen spelen of wat langer te moeten vasten. Maar scheer eens niet iedereen over dezelfde kam.
Ik wou gewoon wijzen op het feit dat er hier soms de meest onnozele zaken worden gepost en dat er dan op 2 uur tijd heel veel over-en-weer reacties komen. Over 2 letters die verkeerd staan in een geposte wedstrijd, bv. Daar liggen sommigen van wakker blijkbaar ...
Swat, ik was misschien niet duidelijk in mijn communicatie.
Ik vond het dus gewoon bizar dat er deze keer niet één reactie kwam, dat is alles !