Materne - Cadeaucheque, tickets Walibi of Bellewaerde, kortingsbon (wekelijks) (afhalen) (29/07)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Szeged
Kampioen
Wedstrijden dit jaar: 2275 (#1) Beste wedstrijd poster!

Re: Materne - Cadeaucheque, tickets Walibi of Bellewaerde, kortingsbon (wekelijks) (afhalen) (29/07)

Bericht door Szeged »

RESULTATS DU CONCOURS - RESULTAAT VANDER DE WEDSTRIJD

SEMAINE 3 - WEEK 3

2 ENTREES/TOEGANGEN WALIBI

DEHAESE VICKY
PAUWELS MATTI
VAN HOUDT MARTHA
VLAMINCK ANOUCHKA
WOLPUT GITTE

UN BON DE REDUCTION DE 50 EUROS/ EEN KORTINGBON VAN 50 EURO

BOGHE WILLY
DUBOIS JEAN-POL
FLORIZOONE REGINE
GRUWIER MONIQUE
LEJUSTE TOM
MALDEGHEM FRANK
MARON FRANCINE
PAUWELS SEPPO
PLENNEVAUX MARINA
VERHAGEN TOON
LES GAGNANTS SONT CONTACTES PERSONNELLEMENT PAR EMAIL. DE WINNAARS WORDEN PERSOONLIJK PER E-MAIL GECONTACTEERD.

poes200
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 94 (#68)

Re: Materne - Cadeaucheque, tickets Walibi of Bellewaerde, kortingsbon (wekelijks) (afhalen) (29/07)

Bericht door poes200 »

thanks

wfollon
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 54 (#116)

Bericht door wfollon »

nog steeds geen schifting gevonden in de lijst :-D

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

wfollon schreef: wo 08 jun 2022, 20:48 nog steeds geen schifting gevonden in de lijst :-D
Een beetje geduld. De mods en beheerders van de lijst hebben ook nog een actief leven buiten schifters. Is het vandaag niet dan morgen......of overmorgen...... of ........

Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen

Bericht door Nagelz »

wfollon schreef: wo 08 jun 2022, 20:48 nog steeds geen schifting gevonden in de lijst :-D
Zoals hierboven al te lezen is,
ik heb de late shift deze week.
heb ze daarnet in de lijst gezet deze dat binnen gekomen zijn gisteren :-)
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Krikke
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 468 (#8)

Bericht door Krikke »

winnaars aanduiden zal niet van schifting afhangen vermoed ik :-? , zit met al mijn schiftingen tussen de winnende schiftingen :roll:

cecilet
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 204 (#24)

Bericht door cecilet »

Krikke schreef: do 09 jun 2022, 05:23 winnaars aanduiden zal niet van schifting afhangen vermoed ik :-? , zit met al mijn schiftingen tussen de winnende schiftingen :roll:
Bij mij hetzelfde ;-)
Maar het kan..... want zijn winnaars van de eerste 3 weken, dus 3 verschillende wedstrijden...

Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen

Bericht door Nagelz »

Krikke schreef: do 09 jun 2022, 05:23 winnaars aanduiden zal niet van schifting afhangen vermoed ik :-? , zit met al mijn schiftingen tussen de winnende schiftingen :roll:
Wat Cecile zegt,
de winnende schiftingen zijn van de eerste 3 weken.
de weken zet ik er niet meer bij, want ten eerste is het bij de ene wedstrijd elke week meer en meer deelnemers, bij de andere wedstrijd minder en minder .. soms bij dezelfde organisator, de ene keer meer, de andere keer minder ..
komt er ook nog eens bij dat leden bijlange niet altijd weten in welke week/dag ze wonnen.
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

leentje987
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 139 (#39)

Bericht door leentje987 »

RESULTATS DU CONCOURS - RESULTAAT VANDER DE WEDSTRIJD

SEMAINE 4 - WEEK 4

2 ENTREES/TOEGANGEN BELLEWAERDE

BAEKELAND LINDSEY
COLLIER ROBBE
MAERVOET WOUT
SARRAU ELSIE
WYNS TIPHANIE

UN BON DE REDUCTION DE 50 EUROS/ EEN KORTINGBON VAN 50 EURO

BOURY MICHEL
CRÈLOT BRIGITTE
DUBOIS JEAN-POL
PEELS ELS
PEETERS TIFFANY
SCHARRE STEF
TANGHE PETER
VANCOILLIE ILSE
VERHAEST WARRE
VERSLYPE SISKA

LES GAGNANTS SONT CONTACTES PERSONNELLEMENT PAR EMAIL. DE WINNAARS WORDEN PERSOONLIJK PER E-MAIL GECONTACTEERD.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Vergeet niet de schiftingen door te geven van de waardebons, ook al speel je mee op naam na ja man, dochter, zoon, nicht, neef, hond, .....
We volgen het op

Plaats reactie