Nationale Loterij - Advent: feestelijke spelen en krasbiljetten (dagelijks) (Leden Lottery Club) (afhalen) (28/12)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Jasjokko
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 59 (#66)

Nationale Loterij - Advent: feestelijke spelen en krasbiljetten (dagelijks) (Leden Lottery Club) (afhalen) (28/12)

Bericht door Jasjokko »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win een van de 4.000 feestelijke spelen of krasbiljetten!
Bij de Nationale Loterij Club houden we van de eindejaarsfeesten en alles wat daarbij komt kijken: de geur van de kerstboom, de gezellige momenten ... en de kadoosjes van de Nationale Loterij!

Krijg jij ook graag spelen of krasbiljetten van de Nationale Loterij als cadeau tijdens de feestdagen? Dat komt dan goed uit, want wij geven elke dag 200 feestelijke spelen en krasbiljetten weg!

Aantal spelen en krasbiljetten per dag te winnen voor de totale duur van de actie= 200/dag

50 x Winter Magic Fun 2,- €
25 x Winter Magic Joy 5,- €
30 x Win for Life 3,- €
50 x Bingo Tree 2,-
20 x Kadoosjes met telkens 1 Winter Magic Fun, 1 Bingo Tree en 1 Winter Magic Joy ter waarde van 10,- €
25 x 2 speelroosters voor Lotto ter waarde van 2,5 €

Deelnemen kan tot en met 28 december 2022, 23u59.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Schiftingsvraag:
Hoeveel winnaars zullen er zijn in de voorlaatste rang van de Joker+-trekking van morgen?

Einddatum:
28/12 om 23:59

Adres:
Lokaal verkooppunt:
https://www.nationale-loterij.be/waar-s ... erkooppunt
Laatst gewijzigd door Zjef op vr 16 dec 2022, 13:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Doelgroep ontbreekt + afhalen aangevinkt + prijzen ontbreken in vak uitleg

atsirk
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 72 (#46)

Re: Nationale Loterij - Advent: feestelijke spelen en krasbiljetten (dagelijks) (28/12)

Bericht door atsirk »

Goede vraag. Die moet eigenlijk aan de Nationale Loterij gesteld worden. Maar ik denk dat je dat kunt controleren. Bij de vraag wordt er een hint gegeven en ik denk dat dat de trekking is van de dag ervoor.

Zjef
Site Admin

Re: Nationale Loterij - Advent: feestelijke spelen en krasbiljetten (dagelijks) (Leden Lottery Club) (afhalen) (28/12)

Bericht door Zjef »

Obv winnaarsmailtje: prijzen zijn af te halen in lokaal verkooppunt op vertoon van lidkaart Lottery Club, en dit binnen de 4 weken.

Ivm vraag hierboven welke rang: voorlaatste rang is de rang met 1 juist cijfer.

DeLeeuw

Re: Nationale Loterij - Advent: feestelijke spelen en krasbiljetten (dagelijks) (Leden Lottery Club) (afhalen) (28/12)

Bericht door DeLeeuw »

Heb vandaag een winnaarsmailtje gehad, schiftingen verstuurd.

Ik heb echter niets moeten afhalen, bedrag werd gewoon opgeladen op mijn speelaccount en daarmee kon ik meteen het spel aankopen.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

DeLeeuw schreef: vr 16 dec 2022, 14:13 Heb vandaag een winnaarsmailtje gehad, schiftingen verstuurd.

Ik heb echter niets moeten afhalen, bedrag werd gewoon opgeladen op mijn speelaccount en daarmee kon ik meteen het spel aankopen.
Zal afhangen of je een spelersaccount hebt of niet dan vermoedelijk.
Je kan een lottery club account hebben zonder speelaccount op e-lotto.

halony
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 57 (#69)

Bericht door halony »

Hier al 5 dagen op rij speel ik mee voor het kadoosje, zijn er nog mensen die dit voor hebben ? Vind dit raar.

decibel
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 113 (#22)

Bericht door decibel »

Het rad zit vol met kadoosjes!

leentje987
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 86 (#35)

Bericht door leentje987 »

Zjef schreef: vr 16 dec 2022, 14:38
DeLeeuw schreef: vr 16 dec 2022, 14:13 Heb vandaag een winnaarsmailtje gehad, schiftingen verstuurd.

Zal afhangen of je een spelersaccount hebt of niet dan vermoedelijk.
Je kan een lottery club account hebben zonder speelaccount op e-lotto.
Ik had een winforlife gewonnen en die wordt ook niet meer opgestuurd maar moet je zelf gaan afhalen met je lidkaart.

jurion
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 94 (#34)

Bericht door jurion »

halony schreef: ma 19 dec 2022, 11:45 Hier al 5 dagen op rij speel ik mee voor het kadoosje, zijn er nog mensen die dit voor hebben ? Vind dit raar.
Hier ook elke dag het doosje, paar dagen geleden er pal op aantal winnaars en niets gewonnen, raar

dianem
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 82 (#39)

Bericht door dianem »

jurion schreef: wo 21 dec 2022, 16:44
halony schreef: ma 19 dec 2022, 11:45 Hier al 5 dagen op rij speel ik mee voor het kadoosje, zijn er nog mensen die dit voor hebben ? Vind dit raar.
Hier ook elke dag het doosje, paar dagen geleden er pal op aantal winnaars en niets gewonnen, raar
Hier ook zoals velen elke dag het kadoosje, dan moet je er wel pal op zitten om te kunnen winnen ;-)
Vorige week vrijdag zijn de winnaars verwittigd van de eerste week, dus vrijdag zal je pas weten of je gewonnen hebt :-)

Plaats reactie