ik heb nu al weet van 2 pakjes die gewoon niet toe komen. Ik won met de adventswedstrijd van Flair oorbellen. Deze zouden 10 januari ongeveer verstuurd zijn, ook bevestiging van Flair zelf gekregen. Deze zijn echter nooit toegekomen. Ze geven aan dat dit gewoon in brievenbus kan, hebben ook al gevraagd op welke hoogte onze brievenbus en dergelijke is.
Ik won daarnaast ook een verrassingspakket bij Face a la crise. Dit is 6 februari verzonden en jammer genoeg ook nog steeds niet toegekomen.
Heeft iemand dit ook al gehad en heb je dit gemeld bij Bpost? Toen ik op hun site keek, staat er eigenlijk dat je als ontvanger geen melding kan doen. Dit zou dan via de verzender moeten gebeuren. Ik vind dit allemaal erg vervelend en vooral heel erg spijtig. Wie weet wat nog achterwege is gebleven

Ik vind het vooral ook jammer omdat we zo een lieve postbode hebben en ik dacht dat er nooit problemen waren. Maar nu op een maand tijd 2 pakjes die gewoon verdwijnen, vind ik heel vreemd.
Iemand de tip om op onderzoek te gaan of bij de juiste dienst dit aan te kaarten?