Vandervalk hotel Beveren - Overnachting in een deluxe kamer, inclusief ontbijt. (afhalen) (11/06)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
grietje
Moderator

Vandervalk hotel Beveren - Overnachting in een deluxe kamer, inclusief ontbijt. (afhalen) (11/06)

Bericht door grietje »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Wil jij als allereerste onze nieuwe deluxe kamers ontdekken? Dan hebben wij leuk nieuws voor jou!
Wij bij Hotel Beveren organiseren een gigantische proefslaapactie waarbij we 60 nieuwe deluxe kamers voor één nacht gratis weggeven.

Deze prijs betreft een verzorgde overnachting op basis van 2 personen, bestaande uit één overnachting in een deluxe kamer, inclusief ontbijt.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
11/06 om 23:59

Adres:
Gentseweg 280
9120 Beveren

filiberreke
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 39 (#108)

Re: Vandervalk hotel Beveren - Overnachting in een deluxe kamer, inclusief ontbijt. (afhalen) (11/06)

Bericht door filiberreke »

Sorry Grietje, ik vraag wat ik juist moet veranderen omdat ik je opmerking niet goed begrepen had en jij verwijdert de wedstrijd en post hem onder je eigen conto. Ik vind dat niet erg sympathiek. Het moest er even uit..,

grietje
Moderator

Re: Vandervalk hotel Beveren - Overnachting in een deluxe kamer, inclusief ontbijt. (afhalen) (11/06)

Bericht door grietje »

filiberreke schreef: wo 31 mei 2023, 23:08 Sorry Grietje, ik vraag wat ik juist moet veranderen omdat ik je opmerking niet goed begrepen had en jij verwijdert de wedstrijd en post hem onder je eigen conto. Ik vind dat niet erg sympathiek. Het moest er even uit..,
Na 8 jaar lid te zijn van schifters zou je toch al moeten weten. Dat je altijd een rechtstreekse wedstrijdlink moet posten, in het juiste vakje. En niet een FB en/ of een instagram link. Waar er reclame gemaakt wordt voor een wedstrijd. En als je moet deelnemen op een andere wijze. Moet/mag FB ook niet aangevinkt worden.

Plaats reactie