Heb jij alle vragen juist? luister dan vrijdag vanaf 16u naar Iwein Segers op Willy en hoor of jij gewonnen hebt!
Willy - De volledige discografie van Blur op vinyl (21/07)
- daffy
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 205 (#9)
Re: Willy - De volledige discografie van Blur op vinyl (tot?)
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Oei, idd. Daar heb ik over gelezen. Zal ik het laten staan of verwijderen? Ik zal het nog even laten staan en de moderator de keuze laten..
Bij Willy wordt je normaal niet opgebeld. Ik luister naar de zender en daar doen ze niet echt belspelletjes, maar zekerheid heb ik niet

- daffy
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 205 (#9)
Ik weet niet of ze je opbellen en of je daar dan nog een soort finale moet spelen. Bij grote prijzen durven ze dat daar wel eens doen, maar dan wordt de volledige wedstrijd ook via speelrondes op de radio gespeeld. Dus ik vermoed hier enkel via de website en dat ze je dan evt nog bellen om je te feliciteren of zo, maar niet om nog iets te spelen tegen een andere kandidaat.Tim2350 schreef: wo 19 jul 2023, 17:00Oei, idd. Daar heb ik over gelezen. Zal ik het laten staan of verwijderen? Ik zal het nog even laten staan en de moderator de keuze laten..
Bij Willy wordt je normaal niet opgebeld. Ik luister naar de zender en daar doen ze niet echt belspelletjes, maar zekerheid heb ik niet![]()
Ik wou eigenlijk enkel maar even meegeven dat de einddatum wel gekend is (vrijdag 16u dus)

-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 189 (#10)
-
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 271 (#4)