Elle - Duoticket voor ELLE x Narciso Rodriguez masterclass (afhalen) (14/09)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 46 (#78)
Elle - Duoticket voor ELLE x Narciso Rodriguez masterclass (afhalen) (14/09)
quiz die loopt van 11/09/23 to 14/09/23 23u59
Beeld je nu even in: je wandelt het betoverende City Workers in Antwerpen binnen, een plek die pure elegantie en innovatie uitstraalt en die dus perfect past bij dit nieuwe parfum. Ja, het kan!
Het event vindt plaats op vrijdag 15 september 2023, van 15.30 tot 18.30 u. en is veel meer dan de zoveelste voorstelling van een nieuwe geur. Het is een heuse immersive experience in de verfijnde wereld van de parfums van Narciso Rodriguez. Er zullen deskundigen van het label aanwezig zijn om je via thematische en speelse workshops te begeleiden. Zo ontdek je meer over de samenstelling, ingrediënten en filosofie die achter deze fascinerende geur schuilgaan.
Bovendien word je er hartelijk onthaald met geraffineerde drankjes en een lekkere snack, wat deze namiddag nog extra gezellig maakt. Het event wordt afgesloten met een feestelijk aperitiefje. Er is aan alles gedacht om je een onvergetelijke namiddag te bezorgen, samen met andere mensen die je liefde voor bijzondere parfums delen.
Schiftingsvraag:
Hoeveel mensen zullen aan deze wedstrijd hebben deelgenomen?
Einddatum:
14/09 om 23:59
Adres:
Cityworkers Antwerpen
Bevindt zich in: Carrefour market ANTWERPEN LOZANA
Adres: Molenstraat 54, 2018 Antwerpen
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 99 (#26)
- Unedia
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 59 (#58)
Re: Elle - Duoticket voor ELLE x Narciso Rodriguez masterclass (afhalen) (14/09)
ik kreeg telefoon dat ik won, iemand zin om te gaan? Hier gaat het uiteindelijk toch niet lukken vrees ik. Ik moet dit wel zo snel mogelijk weten.