Matcha - Waardebon van €150 (09/12)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
barthez
Expert
Wedstrijden dit jaar: 31 (#114)

Matcha - Waardebon van €150 (09/12)

Bericht door barthez »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win een waardebon van €150
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
09/12 om 23:59

Little_star
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 105 (#27)

Re: Matcha - Waardebon van €150 (09/12)

Bericht door Little_star »

Ik zag in de stories @jolien2018 als winnaar

maar nu zie ik die story precies niet meer ? :-?

Ik las bij de wedstrijdpost ook een reactie van iemand die die winnaar niet zag staan tussen de likes van de wedstrijd, en zelfs niet bij de volgers.
Maar, die reactie is gelijk ook verdwenen.

wommel
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 38 (#100)

Bericht door wommel »

Little_star schreef: zo 10 dec 2023, 23:16 Ik zag in de stories @jolien2018 als winnaar

Ik las bij de wedstrijdpost ook een reactie van iemand die die winnaar niet zag staan tussen de likes van de wedstrijd, en zelfs niet bij de volgers.
Waardeloos al die akties via Instagram : als je er niet op tijd bij bent is de story verdwenen , en er wordt zelden juist bepaald wanneer juist de story zal gepubliceerd worden. Hoe gaan we dit opgelost krijgen ????

Little_star
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 105 (#27)

Bericht door Little_star »

wommel schreef: ma 11 dec 2023, 00:51
Little_star schreef: zo 10 dec 2023, 23:16 Ik zag in de stories @jolien2018 als winnaar

Waardeloos al die akties via Instagram : als je er niet op tijd bij bent is de story verdwenen , en er wordt zelden juist bepaald wanneer juist de story zal gepubliceerd worden. Hoe gaan we dit opgelost krijgen ????
De winnaar werd s avonds bekend gemaakt
dus de story stond er nog geen 24 uur - dus werd gewoon verwijderd door Matcha lijkt mij.

Maar ja, idd, in het algemeen volg ik u wel. je moet het allemaal goed opvolgen als je wil weten wie de winnaar is.

wommel
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 38 (#100)

Bericht door wommel »

Little_star schreef: ma 11 dec 2023, 01:08
wommel schreef: ma 11 dec 2023, 00:51

De winnaar werd s avonds bekend gemaakt
dus de story stond er nog geen 24 uur - dus werd gewoon verwijderd door Matcha lijkt mij.

Maar ja, idd, in het algemeen volg ik u wel. je moet het allemaal goed opvolgen als je wil weten wie de winnaar is.
Ik kan mij vergissen , maar ik veronderstel dat Instagram zelf de story na 24 uur weghaalt. Indien dat zo is, dan zullen veel prijzen gewoon bij de organisator blijven en nooit bij de winnaar terechtkomen. Wie weet hier het fijne van ???

Plaats reactie