Hubo - 2 x Pro-1 DKN spinningfiets t.w.v. €999,- (afhalen) (07/01)
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 6 (#170)
Hubo - 2 x Pro-1 DKN spinningfiets t.w.v. €999,- (afhalen) (07/01)
Win win win! Begin 2024 op snelheid met deze DKN Speedbike Pro-1 t.w.v. €999,-! We mogen er 2 weggeven .
Deelnemen kan t.e.m. zondag 7 januari 2024. Maandag 8 januari maken we de winnaars bekend op onze Facebook pagina. Succes!
Einddatum:
07/01 om 23:59
Adres:
Hubo winkels
https://www.hubo.be/nl/winkels/
- Zjef
- Site Admin
Re: Hubo - 2 x Pro-1 DKN spinningfiets (afhalen) (07/01)
Voor er weer pms gestuurd worden: tomdepauw was wel degelijk eerst met deze te posten, maar ik had deze foutief verwijderd omdat ik dacht dat de wedstrijd op instagram en facebook om dezelfde wedstrijd ging. Ze geven een andere fiets weg op facebook dan op instagram, dus vandaar dat deze apart gepost wordt. En daarom dus alle andere verwijderd die ondertussen dubbel tot driedubbel (er bestaat zoiets als een zoekfunctie he...) gepost werden. Mea culpa.
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 35 (#99)
Mijn wedstrijd via instagram die ik plaatste om 15u25 werd ook verwijderd en nu staat hij er terug later door iemand andersZjef schreef: di 02 jan 2024, 15:47 Voor er weer pms gestuurd worden: tomdepauw was wel degelijk eerst met deze te posten, maar ik had deze foutief verwijderd omdat ik dacht dat de wedstrijd op instagram en facebook om dezelfde wedstrijd ging. Ze geven een andere fiets weg op facebook dan op instagram, dus vandaar dat deze apart gepost wordt. En daarom dus alle andere verwijderd die ondertussen dubbel tot driedubbel (er bestaat zoiets als een zoekfunctie he...) gepost werden. Mea culpa.

- Zjef
- Site Admin
Anders moet je 2x lezen wat er staat als het bij de eerste keer niet lukte.shanamieken schreef: di 02 jan 2024, 16:06Mijn wedstrijd via instagram die ik plaatste om 15u25 werd ook verwijderd en nu staat hij er terug later door iemand andersZjef schreef: di 02 jan 2024, 15:47 Voor er weer pms gestuurd worden: tomdepauw was wel degelijk eerst met deze te posten, maar ik had deze foutief verwijderd omdat ik dacht dat de wedstrijd op instagram en facebook om dezelfde wedstrijd ging. Ze geven een andere fiets weg op facebook dan op instagram, dus vandaar dat deze apart gepost wordt. En daarom dus alle andere verwijderd die ondertussen dubbel tot driedubbel (er bestaat zoiets als een zoekfunctie he...) gepost werden. Mea culpa.![]()
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 35 (#99)
Voor u ook "mijn beste wensen voor het nieuwe jaar"Zjef schreef: di 02 jan 2024, 17:02Anders moet je 2x lezen wat er staat als het bij de eerste keer niet lukte.shanamieken schreef: di 02 jan 2024, 16:06Mijn wedstrijd via instagram die ik plaatste om 15u25 werd ook verwijderd en nu staat hij er terug later door iemand andersZjef schreef: di 02 jan 2024, 15:47 Voor er weer pms gestuurd worden: tomdepauw was wel degelijk eerst met deze te posten, maar ik had deze foutief verwijderd omdat ik dacht dat de wedstrijd op instagram en facebook om dezelfde wedstrijd ging. Ze geven een andere fiets weg op facebook dan op instagram, dus vandaar dat deze apart gepost wordt. En daarom dus alle andere verwijderd die ondertussen dubbel tot driedubbel (er bestaat zoiets als een zoekfunctie he...) gepost werden. Mea culpa.![]()
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 108 (#22)
Re: Hubo - 2 x Pro-1 DKN spinningfiets t.w.v. €999,- (afhalen) (07/01)
Proficiat Nancy Edith en Aude Dardenne, jullie winnen een DKN Speedbike Pro-1 t.w.v. €999,-!
We hebben jullie een privé-bericht gestuurd.
Niet gewonnen? Houd dan onze Facebook pagina in de gaten voor meer straffe acties en wedstrijden.
Niet gewonnen? Houd dan onze Facebook pagina in de gaten voor meer straffe acties en wedstrijden.