Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Concours
l'amour, c'est tous les jours
Remportez 1 nuit pour 2 personnes
Pour l'après St Valentin.
Tirage au sort le 14/02
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
13/02 om 23:59
Adres:
3 Clos des Fougères
4920 Aywaille
Laatst gewijzigd door Zjef op zo 28 jan 2024, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Gîte Point Oxygène en niet Gîte Point Oxigène, hierdoor posten collega schifters dus wedstrijden dubbel.
Ik had deze ook gepost maar werd verwijderd door Zjef. Kreeg melding dat ik de zoekfunctie moet gebruiken, maar als ik de juiste inrichter gebruik vind de zoekfunctie niets.
Het moet zijn "Gîte Point Oxygène" ipv "Gîte Point Oxigène".,dus met y ipv met i.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.
pekkeisback schreef: zo 28 jan 2024, 21:14
Ik had deze ook gepost maar werd verwijderd door Zjef. Kreeg melding dat ik de zoekfunctie moet gebruiken, maar als ik de juiste inrichter gebruik vind de zoekfunctie niets.
Het moet zijn "Gîte Point Oxygène" ipv "Gîte Point Oxigène".,dus met y ipv met i.
Aangepast, bedankt voor de melding.
Had de schrijffout zelf ook niet opgemerkt, maar deze wedstrijd stond wel onderaan vermeld bij de vergelijkbare onderwerpen als je de dubbele van jou opende waardoor ik zag dat het een dubbele was. Kan je zelf ook doen op die manier dus.
Bedankt pekkeisback voor het opmerken van mijn foutje.
Ik was zo blij dat ik nog eens een wedstrijd gevonden heb hier in Spanje en sorry voor het typefoutje
Aangepast, bedankt voor de melding.
Had de schrijffout zelf ook niet opgemerkt, maar deze wedstrijd stond wel onderaan vermeld bij de vergelijkbare onderwerpen als je de dubbele van jou opende waardoor ik zag dat het een dubbele was. Kan je zelf ook doen op die manier dus.
Sorry Zjef voor de fout en bedankt om het even te wijzigen. Had het niet opgemerkt
Bedankt pekkeisback voor het opmerken van mijn foutje.
Ik was zo blij dat ik nog eens een wedstrijd gevonden heb hier in Spanje en sorry voor het typefoutje
Dat is ook toevallig: ik ben ook in Spanje aan de Costa Blanca.
Personen die veel doen maken fouten,
personen die minder doen maken minder fouten,
ik ken personen die geen fouten maken.