BoekenVerslinders - 3 boeken "Let the Games Begin" van Rufaro Faith Mazarura (leden Facebook groep) (21/07)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
trosje1
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 74 (#43)

BoekenVerslinders - 3 boeken "Let the Games Begin" van Rufaro Faith Mazarura (leden Facebook groep) (21/07)

Bericht door trosje1 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Een originele en sexy sports romance, over liefde in het olympisch dorp, vol humor en ontroerende momenten. Namens HarperCollins Holland mag ik 3 exemplaren van "Let the Games Begin" van Rufaro Faith Mazarura verloten.
Over dit boek:
Wanneer Olivia in Athene aankomt voor haar nieuwe baan bij het Internationaal Olympisch Comité, ontdekt ze dat haar functie al is toebedeeld aan de zoon van een miljardair. Er zit maar één ding op: helpen als vrijwilliger in het olympisch dorp.
Zeke is in Athene om zijn titel als snelste man ter wereld te verdedigen, maar de wedstrijd roept ongemakkelijke herinneringen op uit zijn verleden. En terwijl de openingsceremonie dichterbij komt, maakt hij zich zorgen over de toekomst van zijn sportcarrière.
Als Zeke en Olivia elkaar letterlijk tegen het lijf lopen, staan ze meteen op gespannen voet. Maar wanneer hun wegen elkaar blijven kruisen, worden ze steeds hechter. Kan hun opbloeiende romance de eindstreep halen, of zijn er simpelweg te veel hordes om te nemen?

Meedoen kan t/m zondag 21 juli '24.
De winnaars worden in de week erna getagd onder dit bericht. Succes allemaal!!!
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
21/07 om 23:59

bloemeke
Moderator

Re: BoekenVerslinders - 3 boeken "Let the Games Begin" van Rufaro Faith Mazarura (leden Facebook groep) (21/07)

Bericht door bloemeke »

De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Marije Meijer
2. Mandy ten Hag
3. DarlienJonathan Heymans-VanderLinden
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡

Plaats reactie