BoekenVerslinders - 3 Limited Editions van "Het blauwe uur" van Paula Hawkin (leden Facebook groep) (27/10)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
trosje1
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 74 (#43)

BoekenVerslinders - 3 Limited Editions van "Het blauwe uur" van Paula Hawkin (leden Facebook groep) (27/10)

Bericht door trosje1 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
De waarheid bevindt zich onder de oppervlakte... Namens HarperCollins Holland mag ik 3 Limited Editions van "Het blauwe uur" van Paula Hawkin verloten.
Over dit boek:
Flaptekst, aangeleverd door uitgever.Het Tate Modern-museum in Londen houdt een tentoonstelling over 'Beeldhouwwerken en natuur'.
Een van de werken in bruikleen is van Vanessa Chapman, een beroemde sommigen zouden zeggen beruchte kunstenares. Als de tentoonstelling net geopend is, ontvangt het museum een verontrustend bericht.
Een zeer vooraanstaand forensisch antropoloog claimt dat in het kunstwerk gebruik is gemaakt van een menselijk bot.
En dat terwijl de notoir ontrouwe echtgenoot van de kunstenares twintig jaar geleden op miraculeuze wijze is verdwenen...
Kunstkenner James Becker reist af naar de Schotse kust om de waarheid boven water te halen.
Vanessa's nalatenschap wordt beheerd op een geïsoleerd eiland dat alleen met eb bereikbaar is.
Ga je erheen, dan kom je er de komende zes uur niet meer weg.
Ligt de waarheid op het eiland begraven?
Meedoen kan t/m zondag 27 oktober '24
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
27/10 om 23:59

bloemeke
Moderator

Re: BoekenVerslinders - 3 Limited Editions van "Het blauwe uur" van Paula Hawkin (leden Facebook groep) (27/10)

Bericht door bloemeke »

De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Nadia Mann
2. Sharona Boelbaai van Helmond
3. Janetta Verlee-Schuurmans
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡

Plaats reactie