Wedstrijd posten in buitenlandse
Moderator: Zjef
- Sweetvoice
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 30 (#12)
Wedstrijd posten in buitenlandse
Ik werk altijd met mijn gsm. Een wedstrijd in buitenlandse posten lukt zelden omdat de naam van de organisator niet in mijn link verwerkt staat. Bij de pc heb je dit probleem niet vermoed ik.
Is hier een oplossing voor?
Is hier een oplossing voor?
- Zjef
- Site Admin
Re: Wedstrijd posten in buitenlandse
Kan je dat meer in detail toelichten? Ik ben niet mee wat je daarmee bedoelt.Sweetvoice schreef: zo 08 dec 2024, 21:55 omdat de naam van de organisator niet in mijn link verwerkt staat
- Sweetvoice
- Expert
Bijvoorbeeld deze wedstrijd: Wanneer ik deze wil posten, krijg ik als melding: Deze link is onbekend voor organisator: Mama's LiefsteZjef schreef: zo 08 dec 2024, 22:39Kan je dat meer in detail toelichten? Ik ben niet mee wat je daarmee bedoelt.Sweetvoice schreef: zo 08 dec 2024, 21:55 omdat de naam van de organisator niet in mijn link verwerkt staat
Wanneer iemand die werkt met een pc deze wedstrijd post, heeft die een link waarin mamasliefste staat en neemt het forum dit wel aan als een correcte link
- Zjef
- Site Admin
Geprobeerd:Sweetvoice schreef: zo 08 dec 2024, 22:54 Bijvoorbeeld deze wedstrijd: Wanneer ik deze wil posten, krijg ik als melding: Deze link is onbekend voor organisator: Mama's Liefste
Wanneer iemand die werkt met een pc deze wedstrijd post, heeft die een link waarin mamasliefste staat en neemt het forum dit wel aan als een correcte link
Ik open Schifters op mijn smartphone
Ik ga naar Buitenlandse Wedstrijden
Ik klik op "nieuw onderwerp"
Ik selecteer "Mama's Liefste" bij organisator
Ik vul de instagram link in die je hierboven geeft
Ik druk dan op verzenden.
Ik krijg allerlei foutmeldingen omdat ik geen prijs heb ingevuld etc, maar geen foutmelding dat de link onbekend is voor de gekozen organisator.
- Sweetvoice
- Expert
Nog eens getest en zelfde probleem bij mijZjef schreef: ma 09 dec 2024, 20:14Geprobeerd:Sweetvoice schreef: zo 08 dec 2024, 22:54 Bijvoorbeeld deze wedstrijd: Wanneer ik deze wil posten, krijg ik als melding: Deze link is onbekend voor organisator: Mama's Liefste
Ik open Schifters op mijn smartphone
Ik ga naar Buitenlandse Wedstrijden
Ik klik op "nieuw onderwerp"
Ik selecteer "Mama's Liefste" bij organisator
Ik vul de instagram link in die je hierboven geeft
Ik druk dan op verzenden.
Ik krijg allerlei foutmeldingen omdat ik geen prijs heb ingevuld etc, maar geen foutmelding dat de link onbekend is voor de gekozen organisator.
- Zjef
- Site Admin
Gebruik je Android of iOS?
Met Chrome of een andere browser?
Ik heb hier enkel Android met Chrome, en daar kan ik het niet herproduceren.
Ik heb geen toestellen met iOS, dus daarmee kan ik het niet testen.
- Sweetvoice
- Expert
Ik gebruik Android en ChromeZjef schreef: ma 09 dec 2024, 22:04Gebruik je Android of iOS?
Met Chrome of een andere browser?
Ik heb hier enkel Android met Chrome, en daar kan ik het niet herproduceren.
Ik heb geen toestellen met iOS, dus daarmee kan ik het niet testen.
- Zjef
- Site Admin
Zelfde als ik dan, maar hier geen enkel probleem als ik die link met die organisator probeer te posten
- Sweetvoice
- Expert
Dan is het wat moeilijk om het op te lossen natuurlijk. Toch fijn dat je het hebt willen nakijken