BoekenVerslinders - 2 boeken "Sneeuw, sterren en kaneel" van Heléne Holmström (leden Facebook groep) (29/12)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
trosje1
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 16 (#40)

BoekenVerslinders - 2 boeken "Sneeuw, sterren en kaneel" van Heléne Holmström (leden Facebook groep) (29/12)

Bericht door trosje1 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Namens Oceaan boeken mag ik 2 exemplaren van "Sneeuw, sterren en kaneel" van Heléne Holmström verloten.

Over dit boek:
Nora zal er alles aan doen om de bakkerij van haar ouders te redden van een faillissement- zelfs als ze ervoor op tv moet.
De beroemde banketbakker Henrik blijkt een onmogelijk onbeschofte gastheer die Nora graag op live-tv op haar bakfouten wijst, maar voor het succes van de realityshow moeten ze voor de camera eigenlijk met elkaar flirten. In de loop van de tijd ergens tussen de kaneelbroodjes en de glühweinborrels ziet Nora een zachtere kant van de charismatische tv-ster.
Maar in showbusiness is niet alles wat het lijkt en al snel staat er meer op het spel dan het voortbestaan van alleen de bakkerij.
Deel 1 van de ultiem romantische Zweedse feelgood-serie Liefde achter de schermen.

Meedoen kan t/m zondag 29 december '24.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
29/12 om 23:59

bloemeke
Moderator

Re: BoekenVerslinders - 2 boeken "Sneeuw, sterren en kaneel" van Heléne Holmström (leden Facebook groep) (29/12)

Bericht door bloemeke »

De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Eline van Ravestein
2. Mieke VD

Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡

Plaats reactie