Adblocker actief? Geen verborgen toegang meer dan.

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Zjef
Site Admin

Re: Adblocker actief? Geen verborgen toegang meer dan.

Bericht door Zjef »

manitoba schreef: zo 26 jan 2025, 13:47 Blijkbaar heb je een cursus sociale vaardigheden nodig.
Proficiat, dat was goed voor een week ban, en doordat je die probeerde te omzeilen met een nieuwe account zijn dat er inmiddels al 2 geworden. De volgende poging levert een permanente ban op.

Draco
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 140 (#12)

Bericht door Draco »

Op mijn mobiel lukt het ook niet meer. Tablet lukt wel. Maar bij adblock ook schifters toegevoegd als uitzondering.
Maar blijft steeds op onzichtbaar staan als ik refresh.
Waar zou ik in instelling android nog moeten kijken dan want vind nergens anders instellingen waar ik wat kan aanpassen

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Draco schreef: di 28 jan 2025, 12:53 Op mijn mobiel lukt het ook niet meer. Tablet lukt wel. Maar bij adblock ook schifters toegevoegd als uitzondering.
Waar zou ik in instelling android nog moeten kijken dan want vind nergens anders instellingen waar ik wat kan aanpassen
Wat in de beginpost staat?

Draco
Deelnemer

Bericht door Draco »

Zjef schreef: di 28 jan 2025, 12:55
Draco schreef: di 28 jan 2025, 12:53 Op mijn mobiel lukt het ook niet meer. Tablet lukt wel. Maar bij adblock ook schifters toegevoegd als uitzondering.
Wat in de beginpost staat?
Wel alles overlopen en niets aan te treffen welke instelling ik dan zou moeten aanpassen hiervoor.
Op tablet geen problemen hiermee. Daarmee mijn vraag want voor de rest heb ik alle stappen overlopen en krijg ik het rode vak telkens te zien. Dus vermoed dan toch ergens in android instelling maar die staan niet in de beginpost toch? Adblock heb ik staan en daar heb ik schifters al als uitzondering geplaatst.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Draco schreef: di 28 jan 2025, 12:59 Wel alles overlopen en niets aan te treffen welke instelling ik dan zou moeten aanpassen hiervoor.
Op tablet geen problemen hiermee. Daarmee mijn vraag want voor de rest heb ik alle stappen overlopen en krijg ik het rode vak telkens te zien. Dus vermoed dan toch ergens in android instelling maar die staan niet in de beginpost toch? Adblock heb ik staan en daar heb ik schifters al als uitzondering geplaatst.
Als de privacyinstellingen ook goed staan, dan kan het nog ergens anders een instelling zijn waar wij geen zicht of controle over hebben.
Eventueel die adblocker er eens volledig afgooien om die met zekerheid als mogelijke oorzaak te kunnen uitsluiten.

Draco
Deelnemer

Bericht door Draco »

Zjef schreef: di 28 jan 2025, 13:05
Draco schreef: di 28 jan 2025, 12:59 Wel alles overlopen en niets aan te treffen welke instelling ik dan zou moeten aanpassen hiervoor.
Als de privacyinstellingen ook goed staan, dan kan het nog ergens anders een instelling zijn waar wij geen zicht of controle over hebben.
Eventueel die adblocker er eens volledig afgooien om die met zekerheid als mogelijke oorzaak te kunnen uitsluiten.
Ja adblocker uitgeschakeld volledig en geeft geen verschil. Jammer want al mijn instellingen overlopen maar geen verandering. En android zowel op tablet als gsm. Dezelfde merk maar toch bij de ene mogelijk en de andere niet...

Draco
Deelnemer

Bericht door Draco »

Gelukt door samsung internet eens te resetten en alles te verwijderen. Zal daar ergens vast gezeten hebben.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Draco schreef: di 28 jan 2025, 13:19 Gelukt door samsung internet eens te resetten en alles te verwijderen. Zal daar ergens vast gezeten hebben.
:thumb:

Plaats reactie