BoekenVerslinders - 3 boeken "Liefste vertel eens" van Elma van Vliet (leden Facebook groep) (12/01)
- trosje1
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 73 (#42)
BoekenVerslinders - 3 boeken "Liefste vertel eens" van Elma van Vliet (leden Facebook groep) (12/01)
Samen herinneringen voor altijd vastleggen. Namens HarperCollins Holland mag ik 3 exemplaren van "Liefste vertel eens" van Elma van Vliet verloten.
Over dit boek:
Liefste, vertel eens is gevuld met boeiende, leuke en persoonlijke vragen aan jou en je partner. Je vult het samen met jullie herinneringen, fijne momenten en toekomstdromen. De invulopdrachten nemen jullie weer even mee terug naar jullie begintijd en zorgen voor mooie en waardevolle gesprekken over jullie leven samen.
In de drukke tijd waarin we leven, is het makkelijk om de verbinding met elkaar kwijt te raken. De vragen nodigen uit tot gesprekken die je niet elke dag voert en helpen om samen qualitytime door te brengen. Een waardevol cadeau om te krijgen of te geven aan je partner of vrienden/familieleden die gaan samenwonen, trouwen of een jubileum vieren.
Meedoen kan t/m zondag 12 januari '24
Einddatum:
12/01 om 23:59
- bloemeke
- Moderator
Re: BoekenVerslinders - 3 boeken "Liefste vertel eens" van Elma van Vliet (leden Facebook groep) (12/01)
De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Astrid van Ameijde - Wagelmans
2. AnneMarie Van Leening
3. Robyn Viaene
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡
1. Astrid van Ameijde - Wagelmans
2. AnneMarie Van Leening
3. Robyn Viaene
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡