Entremont - Raclette-apparaten, croque-monsieur-apparaten, bonnen raclettekaas (21/11)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
dannyboy
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Entremont - Raclette-apparaten, croque-monsieur-apparaten, bonnen raclettekaas (21/11)

Bericht door dannyboy »

bloemeke schreef: za 28 dec 2024, 15:15
dannyboy schreef: za 28 dec 2024, 13:00
bloemeke schreef: do 19 dec 2024, 11:03

Maar 60 prijzen

De rest 2940 zijn kortingsbonnen
Maakt niet uit, in dit geval zijn de kortingsbonnen ook prijzen met winnaars die dus verwittigd worden of iets toegestuurd krijgen.
De kwestie is dat er 3.000 winnaars zijn die waarschijnlijk dus nog niets gekregen hebben.
Forumleden nemen nauwelijks de moeite om te melden dat ze een prijs gewonnen hebben.
De rubriek "winnaars" wordt nauwelijks aangevuld.
Ook niet door jou?
M.i. beschouwen leden een kortingsbon van enkele euro's niet echt als een prijs..

En als je zo graag weet of de winnaars al getrokken zijn, neem je best contact op met de organisator
Uiteraard melden leden niet dat ze een kortingsbon hebben gekregen, vandaar dat ik het even vroeg.
En ja ik heb de organisator de vraag reeds 2 weken geleden gesteld maar die antwoorden dus niet voorlopig.
En ook ja, het klopt, ik meld mijn gewonnen prijzen niet meer, hoe zou dat komen ?
>>> Sometimes you win, sometimes you loose <<<

bloemeke
Moderator

Re: Entremont - Raclette-apparaten, croque-monsieur-apparaten, bonnen raclettekaas (21/11)

Bericht door bloemeke »

dannyboy schreef: ma 30 dec 2024, 11:20
ik meld mijn gewonnen prijzen niet meer, hoe zou dat komen ?
vertel het eens ........

wihe52a
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 14 (#100)

Bericht door wihe52a »

Net bericht gekregen dat ik een kortingsbon van 4 euro gewonnen heb!

shanamieken
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 17 (#83)

Bericht door shanamieken »

Gewonnen 1 pak twv 9 euro

Ijsvogeltje
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 19 (#78)

Bericht door Ijsvogeltje »

Ik weet niet of ik dat hier mag vragen, maar ik zag in de schiftingslijst dat iemand een croque monsieur toestel heeft gewonnen met exact hetzelfde antwoord op de schiftingsvraag als ik. Aan die persoon: wanneer en hoe ben je hiervan verwittigd? Want nu hoop ik toch ook eentje te winnen :-)

Plaats reactie