Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Zjef
Site Admin

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Zjef »

mark schreef: do 07 aug 2025, 18:41
Krikke schreef: do 07 aug 2025, 17:53
mark schreef: do 07 aug 2025, 16:31 De vele fake/dummy accounts op facebook en instagram. Profielen die dan 1 of 2 vrienden hebben.
Ze zouden beter stoppen met facebook en instagram wedstrijden.
Wa voor zever is da, ik heb FB account en heb 0 vrienden, en ja ik speel FB wedstrijden.
Dat is een keuze die je maakt, waarom moet je vrienden hebben om berichten op Fb te zouden mogen zien :-?
Dat is net de bedoeling van social media platformen. Maarja blijkbaar ben ik dan de enigste die hier over denkt. Op naar 100 instagram accounts per persoon voor mee te doen aan wedstrijden.
Akkoord, maar dat heb je bij gewone wedstrijden waar je een formulier met je gegevens moet invullen even goed, alleen zien je het daar niet en op social media wel. Ik heb er zelfs geweten die meespeelden op naam van een overleden familielid. Zonder schaamte.
Al die like & share wedstrijden zijn sowieso al jaar en dag een schending van de Facebook voorwaarden.

mark
Beginner
Wedstrijden dit jaar: 27 (#141)

Bericht door mark »

Zjef schreef: do 07 aug 2025, 18:46
mark schreef: do 07 aug 2025, 18:41
Krikke schreef: do 07 aug 2025, 17:53
mark schreef: do 07 aug 2025, 16:31 De vele fake/dummy accounts op facebook en instagram. Profielen die dan 1 of 2 vrienden hebben.
Ze zouden beter stoppen met facebook en instagram wedstrijden.
Wa voor zever is da, ik heb FB account en heb 0 vrienden, en ja ik speel FB wedstrijden.
Dat is een keuze die je maakt, waarom moet je vrienden hebben om berichten op Fb te zouden mogen zien :-?
Dat is net de bedoeling van social media platformen. Maarja blijkbaar ben ik dan de enigste die hier over denkt. Op naar 100 instagram accounts per persoon voor mee te doen aan wedstrijden.
Akkoord, maar dat heb je bij gewone wedstrijden waar je een formulier met je gegevens moet invullen even goed, alleen zien je het daar niet en op social media wel. Ik heb er zelfs geweten die meespeelden op naam van een overleden familielid. Zonder schaamte.
Al die like & share wedstrijden zijn sowieso al jaar en dag een schending van de Facebook voorwaarden.
Bij een gewone wedstrijd moet je u naam nog doorgeven en adres, dat is toch moeilijker te vervalsen.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

mark schreef: do 07 aug 2025, 18:48 Bij een gewone wedstrijd moet je u naam nog doorgeven en adres, dat is toch moeilijker te vervalsen.
Even moeilijk als een 2de, 3de, 4de, 5de, .... facebook profiel aanmaken.
Zolang er geen identiteitskaart gevraagd wordt is dat kinderspel.

pete301073
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 335 (#4)

Bericht door pete301073 »

namen genoeg van spelers wedstrijden , puur om te verkopen...
ooit lopen ze tegen de lamp

mark
Beginner
Wedstrijden dit jaar: 27 (#141)

Bericht door mark »

pete301073 schreef: vr 08 aug 2025, 10:11 namen genoeg van spelers wedstrijden , puur om te verkopen...
ooit lopen ze tegen de lamp
Tegen de lamp van? Hier kan volgens mij vrij weinig aan gedaan worden. Denk niet dat dit ooit prio wordt van bepaalde instanties.

Plaats reactie