Wedstrijden zoeken op facebook
Moderator: Miss Jones
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 42 (#112)
Wedstrijden zoeken op facebook
Sinds kort kan men geen wedstrijden meer opzoeken op facebook via een zoekwoord en dan naar berichten te gaan?
Laatst gewijzigd door bloemeke op zo 21 sep 2025, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaats naar Saloon, dit topic heeft niets met problemen, bugs ..... van het forum te maken
Reden: Verplaats naar Saloon, dit topic heeft niets met problemen, bugs ..... van het forum te maken
- grietje
- Moderator
Re: Wedstrijden zoeken op facebook
Wat bedoel je? Er staan mega veel wedstrijden op fb en instagram. Die nog niet op schifters gepost werden. En zeker, nu op het einde van de maand.manitoba schreef: zo 21 sep 2025, 12:38 Sinds kort kan men geen wedstrijden meer opzoeken op facebook via een zoekwoord en dan naar berichten te gaan?
- Sweetvoice
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 313 (#8)
Klopt! Vroeger kon je op Facebook als zoekopdracht bijvoorbeeld 'winnen' ingeven. Daaronder kreeg je verschillende opties waarop je met dit woord kon zoeken. 1 van die opties was berichten. Daarna kreeg je dus alle berichten die geplaatst waren met dit woord er in. Zo kon je een heel deel wedstrijden vinden. Dit was heel handig om een wedstrijd te zoeken die nog niet op het forum stond. Deze optie 'berichten' is weg gevallen na een update van Facebook wat ik ook heel ergerlijk vind.grietje schreef: zo 21 sep 2025, 15:40Wat bedoel je? Er staan mega veel wedstrijden op fb en instagram. Die nog niet op schifters gepost werden. En zeker, nu op het einde van de maand.manitoba schreef: zo 21 sep 2025, 12:38 Sinds kort kan men geen wedstrijden meer opzoeken op facebook via een zoekwoord en dan naar berichten te gaan?
-
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 84 (#60)
En de link gaf het ook aan als er al een dezelfde post was. Nu niet meer. Daarmee al 3 wedstrijden gepost voor niks. Ik geef het even op.Sweetvoice schreef: di 23 sep 2025, 21:51Klopt! Vroeger kon je op Facebook als zoekopdracht bijvoorbeeld 'winnen' ingeven. Daaronder kreeg je verschillende opties waarop je met dit woord kon zoeken. 1 van die opties was berichten. Daarna kreeg je dus alle berichten die geplaatst waren met dit woord er in. Zo kon je een heel deel wedstrijden vinden. Dit was heel handig om een wedstrijd te zoeken die nog niet op het forum stond. Deze optie 'berichten' is weg gevallen na een update van Facebook wat ik ook heel ergerlijk vind.grietje schreef: zo 21 sep 2025, 15:40Wat bedoel je? Er staan mega veel wedstrijden op fb en instagram. Die nog niet op schifters gepost werden. En zeker, nu op het einde van de maand.manitoba schreef: zo 21 sep 2025, 12:38 Sinds kort kan men geen wedstrijden meer opzoeken op facebook via een zoekwoord en dan naar berichten te gaan?
- bloemeke
- Moderator
Die melding krijg je alleen als de link identiek isnolleke schreef: vr 03 okt 2025, 10:25
En de link gaf het ook aan als er al een dezelfde post was. Nu niet meer. Daarmee al 3 wedstrijden gepost voor niks. Ik geef het even op.
Klik steeds op de uurweergave om de exacte link te verkrijgen
Sommige leden posten wedstrijden met de link van de afbeelding en dan werkt de automatische controle niet
Of met hun persoonlijke link bij (bv de krant, of radiozender) en dan krijg je deze melding ook niet
-
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 84 (#60)
Dat heb ik gedaan op het uur klikken. Doe dat altijd zo. Maar helaas bij mij werkt het dus niet.bloemeke schreef: vr 03 okt 2025, 10:34Die melding krijg je alleen als de link identiek isnolleke schreef: vr 03 okt 2025, 10:25
En de link gaf het ook aan als er al een dezelfde post was. Nu niet meer. Daarmee al 3 wedstrijden gepost voor niks. Ik geef het even op.
Klik steeds op de uurweergave om de exacte link te verkrijgen
Sommige leden posten wedstrijden met de link van de afbeelding en dan werkt de automatische controle niet
Of met hun persoonlijke link bij (bv de krant, of radiozender) en dan krijg je deze melding ook niet