Uitleg/prijs:
De komende weken, organiseer ik elke vrijdag een superleuke GIVEWAY!!!
Vandaag is het de beurt aan een felbegeerde Sonny Angel. Een prachtig zittend klein gelukske van de Cherry Blossom Serie Hanami edition Ben jij ook dol op dit klein gelukje? Wel dan heb ik goed nieuws!
Je kan deze Sonny Angel winnen. De actie loopt tot woensdag 12/11 18:00uur De winnaar wordt bekend gemaakt op donderdag 13/11 De SA wordt niet verzonden. Wie wint komt afhalen de winkel
Einddatum:
tot?
Adres:
Hoogstraat 74
9620 Zottegem
GiftsAtBar - Elke week leuke prijzen (wekelijks) (afhalen) (tot?)
-
Twin
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 49 (#121)
GiftsAtBar - Elke week leuke prijzen (wekelijks) (afhalen) (tot?)
Laatst gewijzigd door Twin op zo 09 nov 2025, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- grietje
- Moderator
Re: Giftsatbar - Elke week leuke prijzen - Sonny Angel (wekelijks) (afhalen) (12/11)
De komende weken….. met einddatum 12/11Twin schreef: vr 07 nov 2025, 23:00 Uitleg/prijs:
De komende weken, organiseer ik elke vrijdag een superleuke GIVEWAY!!!
Einddatum:
12/11 om 18:00
-
Twin
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 49 (#121)
Re: Giftsatbar - Elke week leuke prijzen - Sonny Angel (wekelijks) (afhalen) (12/11)
Ja het is inderdaad een rare combi ik heb wat dingen aangepast
- De einddatum op onbekend gezet, mits 'een aantal weken' geen uitsluitende datum geeft
- waar de prijs moet komen, zal dan wekelijks de nieuwe te winnen prijs vermeld kunnen worden, met ook daar de nieuwe einddatum die zij stellen voor de komende weken, mt telkens een nieuw prijs en einddatum + het einduur
Is dat overzichtelijker en duidelijker, en is het zo in orde voor jou Grietje?
Laatst gewijzigd door bloemeke op zo 09 nov 2025, 07:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: alleen vragen, antwoorden, wedstrijdlinkjes en bevestigingslinkjes moeten verborgen staan
Reden: alleen vragen, antwoorden, wedstrijdlinkjes en bevestigingslinkjes moeten verborgen staan
- grietje
- Moderator
Twin schreef: zo 09 nov 2025, 00:52De nieuwe te winnen prijs, zal telkens in de nieuwe geplaatste post komen. De rest ziet er heel goed uit.grietje schreef: za 08 nov 2025, 18:15Ja het is inderdaad een rare combi ik heb wat dingen aangepast
- De einddatum op onbekend gezet, mits 'een aantal weken' geen uitsluitende datum geeft
- waar de prijs moet komen, zal dan wekelijks de nieuwe te winnen prijs vermeld kunnen worden, met ook daar de nieuwe einddatum die zij stellen voor de komende weken, met telkens een nieuw prijs en einddatum + einduur.
Is dat overzichtelijker en duidelijker, en is het zo in orde voor jou Grietje?
- Cupido
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 582 (#4)
Re: Giftsatbar - Elke week leuke prijzen (wekelijks) (afhalen) (tot?)
- bloemeke
- Moderator
Re: GiftsAtBar - Elke week leuke prijzen (wekelijks) (afhalen) (tot?)
De gelukkig winnares van de laatste GIVEAWAY van het lieve eendje, uit de mysterie lights!
Heel veel plezier met jouw klein gelukske lieve Vera Ameels
Heel veel plezier met jouw klein gelukske lieve Vera Ameels