Verdwenen wedstrijden
Moderator: Miss Jones
-
sofie1104
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 68 (#88)
Verdwenen wedstrijden
Het lijkt mij dat er wedstrijden plots verdwenen zijn. Ik had recent nog een wedstrijd geplaatst, maar ik moest toch opnieuw eentje plaatsen om toegang te krijgen vandaag. Ook heb ik op de dag dat de VT Wonen wedstrijden van Jingle Belly en de Kerstcanvas zijn verschenen deze allebei geplaatst op het forum, al meer dan een week geleden. Nu zie ik dat deze niet meer in mijn overzicht staan, ik heb hier geen melding van verwijdering van gekregen en gisteren werden deze opnieuw geplaatst door andere leden. Nochtans stonden deze donderdag nog wel gewoon in mijn lijstje van geplaatste wedstrijden.
Nog iemand met dit probleem?
- fcbkever
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 58 (#100)
Re: Verdwenen wedstrijden
Hier idem, zie ook dat ik volgens profiel het laatst actief was op 10/11/2025. Dus denk dat er een paar dagen zijn gewist. Ben elke dag op forum geweest.sofie1104 schreef: za 15 nov 2025, 11:41 Het lijkt mij dat er wedstrijden plots verdwenen zijn. Ik had recent nog een wedstrijd geplaatst, maar ik moest toch opnieuw eentje plaatsen om toegang te krijgen vandaag. Ook heb ik op de dag dat de VT Wonen wedstrijden van Jingle Belly en de Kerstcanvas zijn verschenen deze allebei geplaatst op het forum, al meer dan een week geleden. Nu zie ik dat deze niet meer in mijn overzicht staan, ik heb hier geen melding van verwijdering van gekregen en gisteren werden deze opnieuw geplaatst door andere leden. Nochtans stonden deze donderdag nog wel gewoon in mijn lijstje van geplaatste wedstrijden.
Geluk hangt af van wat je kan geven, niet van wat je kan krijgen
-
miekehill
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 19 (#159)
Hier ook rare dingen: ik plaats nog een wedstrijd op 13/11, gisteren raakte ik nog op het wedstrijdforum, vandaag noppes, niks meer... en er is niets veranderd in mijn aanmeldgedrag!
-
miekehill
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 19 (#159)
en inderdaad: 'laatst actief op 10 november'.... 
- ikkie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 55 (#105)
ik merkte ook dat er gisteravond heel wat wedstrijden gepost werden die hier al stonden, bv AVS sinterklaaswedstrijd had ik 's morgens proberen posten maar die stond er al, maar toch is het uur van posten de gisteravond? Het forum werkte even heel traag, ging dan offline om weer helemaal werkend (dank u, mods!!!) te zijn, maar ik denk dat er toch wat wedstrijden in een zwart gat verdwenen zijn daardoor. Niet erg, aan ons om ze opnieuw te posten!
Goed zot
-
mimosa
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 46 (#122)
Hier zelfde issue
Het werkte idd traag maar stond wel online en nu ineens niet meer
Het werkte idd traag maar stond wel online en nu ineens niet meer
- bloemeke
- Moderator
Door problemen op de server is alles weg van maandagnamiddag tot vrijdagnamiddag rond 18u.
Alle wedstrijden, reacties, pb, notificaties, inloggegevens, ...... zijn (buiten onze wil) verwijderd/verdwenen
Gewoon een nieuwe wedstrijd posten om toegang tot de verborgen blokken te krijgen.
Alle wedstrijden, reacties, pb, notificaties, inloggegevens, ...... zijn (buiten onze wil) verwijderd/verdwenen
Gewoon een nieuwe wedstrijd posten om toegang tot de verborgen blokken te krijgen.